patis:
---
Mulla on lähes joka bileiden jälkeisenä aamuna lievä krapula, vaikka siis olisin täysin selvinpäin liikenteessä. Esimerkkinä vaikka Pacifique. Luultavasti tuo on valvomisen ja lievän nestehukan yhteisvaikutus.
Mulla on lähes joka bileiden jälkeisenä aamuna lievä krapula, vaikka siis olisin täysin selvinpäin liikenteessä. Esimerkkinä vaikka Pacifique. Luultavasti tuo on valvomisen ja lievän nestehukan yhteisvaikutus.
Hassua, nimittäin mullakin on ollut joskus ihan selvän illan jälkeen krapulainen olo. Tulin siihen tulokseen, että koska yleensä tulee kumminkin juotua, niin sekoitan väsymyksen varsinaiseen krapulaan. Toinen on tupakan haju, jonka yhdistän aina krapulaan....
nyt sit topicci vaihto nimee...
noh, kuten joku oli kirjoittanut...musikki ei voi olla syy minulle (osaa syy ) koska sitä voi kuunnella kotonakin... jokin tunnelma juttu tai jotain ihme hassutassu/pilvillä pomppiminen...
lahinna musiikki ja tanssiminen, kunnon frendeja mul ei oo ja muutenki jos joitain frendej haluu tavata ni mielummi kokkailee jotai safkaa himas ja jubailuu.
Tietenkin musa ja se et pääsee tanssii oikee kunnolla *plur*vetää mut bileisiin, jos mä haluisin vaan dokaa itteni tärviölle *känni*mä menisin tavalliseen istumaravintolaan minne yleensä ei tarvii maksaa mitään pääsymaksuu tai sit vaan jotai pari euroo, siis mitä järkee maksaa kunnon pippaloista jotai 10-20 euroo, jos sit ei muuta tee ku istuu*ding*
hyvä musiikki, paikka ja ilmapiiri. joskus tuntuu et menee sekaisin pelkästään jo musiikista, muuta siihen ei oikeestaan tarvita kunhan saa jammailla sydämensä kyllyydestä.. ja se fiilis ku tanssii (ihan ku pääsis johonki omaan maailmaan..) ja tunne kun ihania ystäviä ja ihmisiä ympärillä.