T R A F F I C 26.3.2004 @ Tampere

24 posts, 2 pages, 3,419 views

vincent vega

#3 • • vincent vega
Tässä hyvät lämmittely kemut! seuraavan päivän itämeren risteilylle... : )
drS

#4 • • drS
loungen soittoajat:

1900-2230 Toffo & Philadelphia
2230-2400 Kenjido Okiru
2400-0330 drS & Link
Zyklonius

#5 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Ai että, pistähän Vincent samanlaista raastoa ja tuhomurhaa kuin Dragonissa ja Dance Hard kakkosella, niin lupaan kosia sua.

Saapas nähdä mitä italian ihmelapsi meille tarjoaa, innolla odottelen.

Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa? *pahis* Pitäisiköhän tuonne tulla fiilistelemään ja absinttihumaloitumaan jo tuolloin seiskalta? Kewliä että meno alkaa jo silloin. *piis*

Sehr gut, sanoisi saksalainen näistä bileistä.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

drS

#6 • • drS
synttärien välitön läheisyys vaikuttaa ainakin tohon humalatilaan, loppu jää nähtäväks.. *hymy*
Link

#7 • • Link

Zyklonius:
Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa? *pahis*

En tie miks, mut aina kun joku soittaa mun kanssa niin se menee tohon :(
Zyklonius

#8 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Link:
---
Zyklonius:
Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa? *pahis*
---

Sulla on huumaava/juovuttava vaikutus selvästikin. *nauru*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Link

#9 • • Link

Zyklonius:
---
Link:
---
Zyklonius:
---

---

Sulla on huumaava/juovuttava vaikutus selvästikin. *nauru*

Onks tää jotenkin sama juttu ku hien haju?
okiru

#10 • • okiru Outo Hervantalainen
Nämäkin ovat jo huomenna. *piis*

Tulkaapahan mestoille kouriin peppuu ja vilautteleen tissei tytöt *vink* Noei *plur*
Luvassa meikäläisen osalta kaunista downtempoo, leffoista ripattuja pätkiä & accapelloja ym. epämäärästä shittii ja tottakai melodisia breikkejä.

Muutamia levyjä mitä oon varmasti illan aikana soittamassa on:

Lamb - Gorecki
Lamb - Gabriel ym. Cafe del Marin herkkuja
Ulrich Schnauss - Nobody's home ym. herran tuotoksia.
Forth - Dusk 2 Dawn ym. melodista euforiaa Electric Calm v.2 pakkauksesta.

Ja muistakaa tulla sanoon käsipäivää illan aikana. On aina mukava tutustua uusiin ihmisiin *enkeli*
vincent vega

#11 • • vincent vega

Zyklonius:
Ai että, pistähän Vincent samanlaista raastoa ja tuhomurhaa kuin Dragonissa ja Dance Hard kakkosella, niin lupaan kosia sua.

Saapas nähdä mitä italian ihmelapsi meille tarjoaa, innolla odottelen.

Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa? *pahis* Pitäisiköhän tuonne tulla fiilistelemään ja absinttihumaloitumaan jo tuolloin seiskalta? Kewliä että meno alkaa jo silloin. *piis*

Sehr gut, sanoisi saksalainen näistä bileistä.

KYLLÄ KYLLÄ Tuhomurhaa on tulossa.... Heh

HARDCORE WILL NEVER DIE HAHHHAHAAAA!!!!!!!!!
Rels

#12 • • Rels setämies
jees.

tässä heräilin just,. aika ”hehkee” olo vois sanoo. ne jotka minut eilen näkivät, ymmärtävät varmaan.

bileistä en muista juuri mitään, joten en siitä voi paljoa enempää kommentoida. toivottavasti joku kertoo enemmän.

kiitos ja anteeksi.

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

drS

#13 • • drS
mä voin kertoo sen että yläkerran vika setti oli parasta koko bileissä.

myöskin serotonotin kanssa hitaiden tanssiminen oli *sydän*
Zyklonius

#14 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

drS:

Mitä Helvettiä? Saatanan luopio! Minun piti päästä danssittamaan seroa! *hmph*

I kid.... Tosiaan, sai kyllä tampata itsensä ihan tärviölle. Spagetti-miehen setti oli aivan tolkuttoman hyvä ja näytti mies itsekin nautiskelevan paikan tunnelmasta. *piis*

Mutta Vincent näytti taas kuka on Suomen kovin dj (drS jälkeen, tietty, Renelliä ei lasketa koska se on Ruåtsista.). Siis ei jumalauta, vaikka pa:t kusivat niin tuli sellaista auraalipommitusta että vieläkin tutisuttaa. Koko ajan vaan parempaa biisiä, rankempaa biittiä ja kunnon tuhomurha-raastoa. Ja se Climax.... Voi vitjat ja kulkuset, brothers & sisters, että meinasin revetä riemusta. *jiihaa*

There's no business like alcohol business! *känni*

--

serotonot

#15 • • serotonot Paul Easy

drS:
mä voin kertoo sen että yläkerran vika setti oli parasta koko bileissä.

*sydän*

MIKS REIVEIS MYYDÄÄN VIINAA!?!
Rels

#16 • • Rels setämies

serotonot:

there's no business like absinth business.

”Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!”

*poks*

--

Zyklonius

#17 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

renell:
---
serotonot:

---

there's no business like absinth business.

”Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!”

*poks*

Prkl, möisivätpäkin pelkkää absinttia jossain bileissä. Eimutta, meillähän on tuo Absintholocaust... *mainosmainos* mutta siellä saa kanssa keppiä ja kelkkaa. Ne nyt on melkein luettavissa absintiksi. *uros*

--

Taittojakkara

#18 • • Taittojakkara Human cargo
Joo oli ihan sikahyvät kemut!!*jiihaa* Olin ihan selvinpäin liikenteessä ja piti nopeasti vaan poiketa ku aattelin että ei jaksa viinatta vanha mies kauaa heilua!
No mutta toisin kävi meitsi hippas aamunkoittoon...sikahienoo kun saa aivan tajuttomat kiksit pelkästään musasta..Vincent rrrokkas kans mun mielestä ja Italian poika revitti musta viimeisetkin tanssienergian rippeet*sydän*!!
*vink**justjoo**nauru*reps reps vink vink vink

--
Hög fäll ball pall, same, same but different...

Zyklonius

#19 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

La_mar:
Joo oli ihan sikahyvät kemut!!*jiihaa* Olin ihan selvinpäin liikenteessä ja piti nopeasti vaan poiketa ku aattelin että ei jaksa viinatta vanha mies kauaa heilua!
No mutta toisin kävi meitsi hippas aamunkoittoon...sikahienoo kun saa aivan tajuttomat kiksit pelkästään musasta..Vincent rrrokkas kans mun mielestä ja Italian poika revitti musta viimeisetkin tanssienergian rippeet*sydän*!!

Aistiiko joku muukin tässä kohtaa pientä sarkasmia ja itseironiaa or is it just me?

--

Rels

#20 • • Rels setämies

Zyklonius:
---
La_mar:

---

Aistiiko joku muukin tässä kohtaa pientä sarkasmia ja itseironiaa or is it just me?

hmm.. jokin tässä ei nyt kyllä täsmää tässä tarinassa.

--