24 posts, 2 pages, 3,422 views
Zyklonius:
---
Link:
---
Zyklonius:
Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa?
---
En tie miks, mut aina kun joku soittaa mun kanssa niin se menee tohon :(
---
Sulla on huumaava/juovuttava vaikutus selvästikin.
Zyklonius:
Ai että, pistähän Vincent samanlaista raastoa ja tuhomurhaa kuin Dragonissa ja Dance Hard kakkosella, niin lupaan kosia sua.
Saapas nähdä mitä italian ihmelapsi meille tarjoaa, innolla odottelen.
Aiotkos Mixu pistää samalla asenteella ja humalatilalla ja tupakoinnilla kuin Steamissa? Pitäisiköhän tuonne tulla fiilistelemään ja absinttihumaloitumaan jo tuolloin seiskalta? Kewliä että meno alkaa jo silloin.
Sehr gut, sanoisi saksalainen näistä bileistä.
drS:
myöskin serotonotin kanssa hitaiden tanssiminen oli
renell:
---
serotonot:
MIKS REIVEIS MYYDÄÄN VIINAA!?!
---
there's no business like absinth business.
Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!
La_mar:
Joo oli ihan sikahyvät kemut!! Olin ihan selvinpäin liikenteessä ja piti nopeasti vaan poiketa ku aattelin että ei jaksa viinatta vanha mies kauaa heilua!
No mutta toisin kävi meitsi hippas aamunkoittoon...sikahienoo kun saa aivan tajuttomat kiksit pelkästään musasta..Vincent rrrokkas kans mun mielestä ja Italian poika revitti musta viimeisetkin tanssienergian rippeet*sydän*!!
*nauru*reps reps vink vink vink
Zyklonius:
---
La_mar:
Joo oli ihan sikahyvät kemut!! Olin ihan selvinpäin liikenteessä ja piti nopeasti vaan poiketa ku aattelin että ei jaksa viinatta vanha mies kauaa heilua!
No mutta toisin kävi meitsi hippas aamunkoittoon...sikahienoo kun saa aivan tajuttomat kiksit pelkästään musasta..Vincent rrrokkas kans mun mielestä ja Italian poika revitti musta viimeisetkin tanssienergian rippeet*sydän*!!
*nauru*reps reps vink vink vink
---
Aistiiko joku muukin tässä kohtaa pientä sarkasmia ja itseironiaa or is it just me?