36 posts, 2 pages, 11,673 views
Timpe-, 2.2.2006 13:06:
Ketään muita lähdössä klubbarista ens viikolla kyseisiin bileisiin? Onko kellään edellisvuosina paikanpäällä olleella antaa ensikertalaiselle jotain hyviä käytännön vinkkejä yms?
Miksan,
Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.
Timpe-, 2.2.2006 13:19:
---
Miksan,
Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.
---
Vähän on mietityttänyt, että miten siellä käytännössä hoituu se poleteilla maksaminen, kuinka monta polettia saa esim 10 eurolla jne...
hardikaveri, 2.2.2006 13:20:
aika hullu lineuppi :D
Miksan, 2.2.2006 13:22:
---
Timpe-, 2.2.2006 13:19:
---
Miksan,
---
Vähän on mietityttänyt, että miten siellä käytännössä hoituu se poleteilla maksaminen, kuinka monta polettia saa esim 10 eurolla jne...
---
No yleensä noissa ismoimissa hipoissa on juomapoletin hinta ollu n.2.
Juomien hinnoista sen verran et vesi ja pieni bisse yleensä yhen poletin, red bull ja iso bisse yleensä 2. En tiiä onko tuol minkäännäköstä ruokaa saatavilla mut Dance Valleyssa ainaki ruokapoletit oli saman hintasia ja ruoka annokset makso sellaset 2-5 polettia.
Itse odotan eniten A&B, Avb, Gielenin liveä, M.I.K.En ja Markus Schulzin settejä. Toivottavasti ei mee pahasti päällekkäin.. josta puheenollen, sais soittoajat ilmestyä jo :)
Timpe-, 2.2.2006 13:31:
Ookoo, kiitoksia näistä tiedoista! Toivottavasti sieltä saa myös jotain syötävää, sillä 21-07 välisenä aikana todennäköisesti tulee nälkä :)
hardikaveri, 2.2.2006 13:20:
aika hullu lineuppi :D
Remotion, 2.2.2006 21:21:
jännää että toisella lavalla soittaa M.I.K.E. ja toisella Push, kun kyseessä on kuitenkin sama mies :D
petraxx, 2.2.2006 21:46:
ja jos tuutte damin kautta ni tuokaa ruisleipaa!
Remotion, 2.2.2006 21:21:
jännää että toisella lavalla soittaa M.I.K.E. ja toisella Push, kun kyseessä on kuitenkin sama mies :D