Trance Energy

36 posts, 2 pages, 11,056 views

Pelimies

Posts: 229

#1 • • Pelimies back in businesssss....
Onko jengi täältä käynyt kyseisisä bileissä??
Siis Hollannissa...
yuna

Posts: 18

#2 • • yuna music unites
Jeps olin Trance Energyssä Utrecht:issa tammi-helmi vaihteessa 2004 ja mahtavaa oli...*jiihaa*.Porukkaa oli vaan aikamoinen määrä niin että oli aika haastavaa siirtyä lavalta toiselle..Kaikki valo- ja ääniefektit oli mahtavia.Vähän suuremman luokan pippalo ja oli todellakin matkan arvonen...

--
Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid - Kai Tracid

¡ Previous post about a year ago !
Timi-

Posts: 127

#3 • • Timi-
Ketään muita lähdössä klubbarista ens viikolla kyseisiin bileisiin? Onko kellään edellisvuosina paikanpäällä olleella antaa ensikertalaiselle jotain hyviä käytännön vinkkejä yms? *hymy*
Miksan

Posts: 1,464

#4 • • Miksan

Timpe-, 2.2.2006 13:06:
Ketään muita lähdössä klubbarista ens viikolla kyseisiin bileisiin? Onko kellään edellisvuosina paikanpäällä olleella antaa ensikertalaiselle jotain hyviä käytännön vinkkejä yms? *hymy*


Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.
hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
MILLOS NÄÄ ON??

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
nenä!

en mä sinne sit kerkee...

--
-keep it hard-

Timi-

Posts: 127

#8 • • Timi-

Miksan,

Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.




Vähän on mietityttänyt, että miten siellä käytännössä hoituu se poleteilla maksaminen, kuinka monta polettia saa esim 10 eurolla jne...
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
aika hullu lineuppi :D

--
-keep it hard-

Miksan

Posts: 1,464

#10 • • Miksan

Timpe-, 2.2.2006 13:19:
---
Miksan,

Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.

---



Vähän on mietityttänyt, että miten siellä käytännössä hoituu se poleteilla maksaminen, kuinka monta polettia saa esim 10 eurolla jne...


No yleensä noissa ismoimissa hipoissa on juomapoletin hinta ollu n.2.
Juomien hinnoista sen verran et vesi ja pieni bisse yleensä yhen poletin, red bull ja iso bisse yleensä 2. En tiiä onko tuol minkäännäköstä ruokaa saatavilla mut Dance Valleyssa ainaki ruokapoletit oli saman hintasia ja ruoka annokset makso sellaset 2-5 polettia.
hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • hrdkvr KURGO
muutenkin tuol on aika messevät puitteet.. mul oli koneella joskus joku mauro picotton ja gielenin videopätkät 2003 tapahtumasta.. wuhuu mitkä lavat valoineen

--
-keep it hard-

Miksan

Posts: 1,464

#12 • • Miksan

hardikaveri, 2.2.2006 13:20:
aika hullu lineuppi :D


Joo ei mitään ihan turhia kaverieta*hymy*
Avb, Remy & Roland Klinkenberg LIVE voi olla aika mielenkiintonen
hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO
päälava

van buuren
above&beyond
marcel woods
gielen
rvg
push
scot project
ja pari jotai muuta :D

pikku staget:


mm..

shulz
judge jules
MIKE
Avb, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
dj jean
4 strings

--
-keep it hard-

Timi-

Posts: 127

#14 • • Timi-

Miksan, 2.2.2006 13:22:
---
Timpe-, 2.2.2006 13:19:
---
Miksan,

Minä oon kans lähössä taas muutaman kuukauden tauon jälkee Hollantii (Armadance lähtee kans).
Itelläki tosin eka reissu Trance Energyyn, et näistä bileistä ei pahemmin kyl pysty sanoo mitään.

---



Vähän on mietityttänyt, että miten siellä käytännössä hoituu se poleteilla maksaminen, kuinka monta polettia saa esim 10 eurolla jne...

---

No yleensä noissa ismoimissa hipoissa on juomapoletin hinta ollu n.2.
Juomien hinnoista sen verran et vesi ja pieni bisse yleensä yhen poletin, red bull ja iso bisse yleensä 2. En tiiä onko tuol minkäännäköstä ruokaa saatavilla mut Dance Valleyssa ainaki ruokapoletit oli saman hintasia ja ruoka annokset makso sellaset 2-5 polettia.



Ookoo, kiitoksia näistä tiedoista! Toivottavasti sieltä saa myös jotain syötävää, sillä 21-07 välisenä aikana todennäköisesti tulee nälkä :)

Itse odotan eniten A&B, Avb, Gielenin liveä, M.I.K.En ja Markus Schulzin settejä. Toivottavasti ei mee pahasti päällekkäin.. josta puheenollen, sais soittoajat ilmestyä jo :)
Miksan

Posts: 1,464

#15 • • Miksan

Itse odotan eniten A&B, Avb, Gielenin liveä, M.I.K.En ja Markus Schulzin settejä. Toivottavasti ei mee pahasti päällekkäin.. josta puheenollen, sais soittoajat ilmestyä jo :)


Marcel woods soittaa ainaki 04:35 - 05:35.

Ite tulee kyl varmaa viihdyttyy aika vahvasti Armadan stagella, paitsi ku Judge Jules soittaa*nauru*
Veikkaisin et se on ajotettu sillai et Armin tai A&B soittaa päälavalla ku Judge soittaa amada lavalla.
remotion

Posts: 5,283

#16 • • remotion nostatus guru
jännää että toisella lavalla soittaa M.I.K.E. ja toisella Push, kun kyseessä on kuitenkin sama mies :D
Avatar
#17 • • x Guest

Timpe-, 2.2.2006 13:31:

Ookoo, kiitoksia näistä tiedoista! Toivottavasti sieltä saa myös jotain syötävää, sillä 21-07 välisenä aikana todennäköisesti tulee nälkä :)



kyseisiin kemuihin en ole eksynyt mut kylla taalla yleensa hallibileissa (innercity yms) on ollut ruokaa tarjolla. lisaks kannattaa ottaa huomioon etta vessaan saattaa joutua maksamaan joko poletilla tai 50 centtia per kerta eli kannattaa ottaa myos kateista mukaan... luennot siita kuinka maksaville asiakkaille kuuluu eu-lakien mukaan tarjota ilmainen wc eivat yleensa tehoa *vink*

ja jos tuutte damin kautta ni tuokaa ruisleipaa!
Beliar

Posts: 1,361

#18 • • Beliar

hardikaveri, 2.2.2006 13:20:
aika hullu lineuppi :D



No aika hullut bileet noin niinku yleensäkin! Harmi kun ei pääse lähteen... :(

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

hrdkvr

Posts: 3,929

#19 • • hrdkvr KURGO

Remotion, 2.2.2006 21:21:
jännää että toisella lavalla soittaa M.I.K.E. ja toisella Push, kun kyseessä on kuitenkin sama mies :D



tuottoisa päivä :D

--
-keep it hard-

Miksan

Posts: 1,464

#20 • • Miksan

petraxx, 2.2.2006 21:46:
ja jos tuutte damin kautta ni tuokaa ruisleipaa!


Me ollaan ainaki tulossa damiin jo aamukoneella eli ei meillä ainakaan mitään kiiretta utrechtiin päin suuntaamiseen oo*hymy*


Remotion, 2.2.2006 21:21:
jännää että toisella lavalla soittaa M.I.K.E. ja toisella Push, kun kyseessä on kuitenkin sama mies :D


Se käyttää nykysin lähestulkoon aina M.I.K.E nimee, mut tääl se soittaa M.I.K.E dj keikan lisäks Push liven.