Ääh... odotukset oli korkealla, mutta...
Ensin oli se älytön pelleily siellä ulko-ovella - järkkärit onnistuivat jotenkin pilaamaan täysin siistin jonon ilmoittamalla, että vain lipulliset pääsee sisään. Eikä ns. järjestysmiehet enää sen jälkeen saaneet aikaiseksi kunnon jonoa vaan porukka oli epämääräisessä kasassa oven edessä.
Noh... sen älyttömän jonon (vaikka suurimmalla osalla olikin liput) selitti käsittämätön säätösotku sisääntullessa. Piti mennä peräti kolmen tyypin kautta (lipuntarkistus, leimaaja ja laserpointerin antaja) ennen kuin pääsi narikalle. Eivätkä he tietenkään voineet olla mitenkään fiksusti rivissä. Ja MIKSI IHMEESSÄ narikka ei voi sisältyä lipun hintaan? Nostaisivat vaikka lippujen hintoja vastaavalla summalla, mutta siinä hilujen kaivelussa menee turhan paljon aikaa.
Sit kun vihdoin päästiin sisälle niin ei voinut kuin todeta, että siellä näytti olevan Autovaraosamessujen viralliset jatkot tms. Anteeksi jos kuulostan elitistisemmalta kuin olenkaan, mutta kamalaa roskasakkia
Ja entäs se tärkein sit? Vanhan äänentoisto on 'omaa luokkaansa', mutta siitä huolimatta (tai just sen takia?) siellä on kuitenkin ollut hyviäkin bileitä. No nää ei nyt mun mielestä olleet sellaiset. Orkidea soitti perushyvän setin. Mutta MITEN IHMEESSÄ ne perwertin pojat olivat eksyneet ala-asteen limudiskosta tonne vanhalle? Olen aiemmin kuullut perwertin tuotantoa äänitettynä mutta livenä esiintyminen vaatikin ihan eri tasoista ammattitaitoa kuin mitä noilta näytti löytyvän. Odotin kauhulla koska alkaa yleisön laulattaminen... Proteuksen ja Neon setin alussa yritin vielä päästä fiilikseen, mutta ei siitä oikein mitään enää tullut.
Sorry to say mutta luulen, että taidan boikotoida noita vanhan bileitä jonkin aikaa. Toivottavasti teillä muilla oli parempi ilta *heiii*