Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha

196 posts, 10 pages, 43,608 views

Susu

#121 • • Susu The Nasu
jihuu tänään taas polkkaamaan....porukkaa on kaiketi tulossa kauheita määriä, kun ennakoitakin on muutu kuulemma tosi paljon!
*ökkö**ökkö**ökkö*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

#122 • • shiva Guest
äläs ave uhoo isommilles.. *pahis* *nauraa* saat vielä shiva tätin kädestä.
kai mun pitää ottaa joku risukin mukaan, et voin läiskiä sua ahterille.. *heiii*
UnityF

#123 • • UnityF joo just se
angel78:

jihuu tänään taas polkkaamaan....porukkaa on kaiketi tulossa kauheita määriä, kun ennakoitakin on muutu kuulemma tosi paljon!
*ökkö**ökkö**ökkö*

Ihkuu me päästään pitkästä aikaa bilettämään yhessä!
Tänään pidetään super hauskaa!!!!
*sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän*
Susu

#124 • • Susu The Nasu
Unity(f):

angel78:jihuu tänään taas polkkaamaan....porukkaa on kaiketi tulossa kauheita määriä, kun ennakoitakin on muutu kuulemma tosi paljon!
*ökkö**ökkö**ökkö*
Ihkuu me päästään pitkästä aikaa bilettämään yhessä!
Tänään pidetään super hauskaa!!!!
*sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän*

Todellakin piiiitkästä aikaa, ihan ikävätäkin pukkaa*plur*
Mutta tänään on toivottavasti aikaa juorutakkin*joo* Oli muuten kivoja kuvia teidän hallmark reissulta*pahis*

[muokattu 28.2.2003 13:27]

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

_niXon_

#125 • • _niXon_
Jos sinne ei pääse ilman ennakkoo sisään ni teen sonatinet *piru*

--
Abloo ingleesioo

efo

#126 • • efo Laserpoint
lippuja jätetään ovelle jonkin verran ja ennakolla ei pääse jonon ohi.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

#127 • • Tipe Guest
Huoh, jonottaminen mukavaa?? *eiei*

On se kiva aina kykkiä jonossa odottamassa sisäänpääsyä...

Biletys saa itsellä olla pikkasen rauhallisempi, kun joutuu polttareihin menemään huomenna *iloinen*
[Nuclear]

#128 • • [Nuclear] el aprendiz
Mut ei siin jonottamises Vanhalle oo oikein fiilist jos ei sada vettä/räntää tai oo -25 astetta*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Late

#129 • • Late team Lasse
Vitsi että nyt ottaa oikeesti päähän! Mutta täytyy vaan uskoa että en mä siellä jaksais ees kunnolla bilettää tässä kunnossa. *eiei*

why, why, WHY!? *nyyh*

-No hei mutta, bielttäkää kaikki munkin puolesta. Meitsi tyytyy menemään aikaseen nukkumaan ja kuuntelemaan kiksua koneelta.
keisha

#130 • • keisha bullet with butterfly wings
Late:

-No hei mutta, bielttäkää kaikki munkin puolesta. Meitsi tyytyy menemään aikaseen nukkumaan ja kuuntelemaan kiksua koneelta.

jooh, sulla ja mulla on identtiset suunnitelmat tän illan varalle. kotona se paras meininki on....hys! älkää rikkoko mun hienosti rakentamaa illuusiota.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Roger Roger

#131 • • Roger Roger Kentti
Sittenkin tänne. Muahhahaaaa

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

She

#132 • • She
Niinhän se juu.. Lippua ei ole, jottamutta.. Mietin vielä kulkutapaa.. Hmm. *possu*
#133 • • yana Guest
efo:

lippuja jätetään ovelle jonkin verran ja ennakolla ei pääse jonon ohi.

kun about kaikilla jonossa on ennakko ja niille joilla sita ei ole tuskin enaa riittaa lippuja ;)
r0n

#134 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Maksaako lippu 16 myös ovelta?

--
6er reihe

#135 • • tuntematon Guest
Vielä ehtii mukaan!!!!!
O siellä, tai ole neliö*ökkö**ökkö**ökkö*
kimi

#136 • • kimi
Ääh... odotukset oli korkealla, mutta... *hmph* Ensin oli se älytön pelleily siellä ulko-ovella - järkkärit onnistuivat jotenkin pilaamaan täysin siistin jonon ilmoittamalla, että vain lipulliset pääsee sisään. Eikä ns. järjestysmiehet enää sen jälkeen saaneet aikaiseksi kunnon jonoa vaan porukka oli epämääräisessä kasassa oven edessä.

Noh... sen älyttömän jonon (vaikka suurimmalla osalla olikin liput) selitti käsittämätön säätösotku sisääntullessa. Piti mennä peräti kolmen tyypin kautta (lipuntarkistus, leimaaja ja laserpointerin antaja) ennen kuin pääsi narikalle. Eivätkä he tietenkään voineet olla mitenkään fiksusti rivissä. Ja MIKSI IHMEESSÄ narikka ei voi sisältyä lipun hintaan? Nostaisivat vaikka lippujen hintoja vastaavalla summalla, mutta siinä hilujen kaivelussa menee turhan paljon aikaa.

Sit kun vihdoin päästiin sisälle niin ei voinut kuin todeta, että siellä näytti olevan Autovaraosamessujen viralliset jatkot tms. Anteeksi jos kuulostan elitistisemmalta kuin olenkaan, mutta kamalaa roskasakkia *justjoo*

Ja entäs se tärkein sit? Vanhan äänentoisto on 'omaa luokkaansa', mutta siitä huolimatta (tai just sen takia?) siellä on kuitenkin ollut hyviäkin bileitä. No nää ei nyt mun mielestä olleet sellaiset. Orkidea soitti perushyvän setin. Mutta MITEN IHMEESSÄ ne perwertin pojat olivat eksyneet ala-asteen limudiskosta tonne vanhalle? Olen aiemmin kuullut perwertin tuotantoa äänitettynä mutta livenä esiintyminen vaatikin ihan eri tasoista ammattitaitoa kuin mitä noilta näytti löytyvän. Odotin kauhulla koska alkaa yleisön laulattaminen... Proteuksen ja Neon setin alussa yritin vielä päästä fiilikseen, mutta ei siitä oikein mitään enää tullut.

Sorry to say mutta luulen, että taidan boikotoida noita vanhan bileitä jonkin aikaa. Toivottavasti teillä muilla oli parempi ilta *heiii*
moksu

#137 • • moksu [Dimension]
niiiin... kyl täytyy myöntää ett ei ollut kovin hyvät kemut, vaikka maksoi 18! sisään.. nostivat ryökäleet hintoja illan aikana.. juuh, poke ilmotti ett lipulliset pääsee vaan sisään, mut me sitkeesti jonotettiin... ja onneks tabi tuli seivaa meiät sisään siitä jonosta, koska muuten ois ollut aika hiljastaa päästä ineen ilman ennakkoa...
muuten aika...öööh.. LIIAN paljon porukkaa... ehkä juu eh... joo... niin... hmmm...nälkä.... nudeleita....juuuuu!:)
blade

#138 • • blade Otus.
Huh. Olihan se ihan jeez. Kuvia ja videoo on kivasti, osa vielä jopa onnistu *iloinen* vois laittaa jakoon jos joku sattuu tunnistamaan itsensä / muita!?! *nauraa*

--
Energy.

|Cronos|

#139 • • |Cronos| the Moose
Joo-o... mä kyl petyin hieman... ei bileissä sinänsä ollut mitään vikaa, mutta jos oli käynyt Future Planetis niin Laserpointtiin oli lisätty muuta laseri ja Future Planetis mun mielest käytettiin sitä isoa laseria paremmin... oma mielipide mutta silti...*joo*...Taas oli tietenkin myös sama ongelma niinkuin Wanhalla yleensä eli se buukataan aivan liian täyteen.. lattialle pääsee vasta aina Proteuksen ja Neonin ½tunnin raaston jälkeen ku porukka alkaa väsymään... Itse tykkäsin taas jälleen P&N ja Orkidea ei myöskään pettänyt.. Mikäs se ennen P&N oli? sinänsä mielenkiintonen setti...*täh*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

[Nuclear]

#140 • • [Nuclear] el aprendiz
Oli kyllä pettymys, tosin odotuksetkin oli "korkeella"...ehkä ne monet laserit ei nyt niin erikoista ollu mitä aluks kuvitteli. Kaikista isoin miinus tuli väen tungoksesta ja samalla meni myös fiiliskin...*justjoo*

edit: Tuuletusikkuna+tuuletin oli kyllä hyvä idea (en ainakaan oo nähny aikasemmis bileis)

[muokattu 1.3.2003 11:52]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku