Antaa se! Antaa!
Ajattelen vain niita klubbaajia jotka asuvat pahvilaatikoissa jotta voivat kemuttaa. Koska A-studio tekee dokumentin klubituksen syövereihin vajonneista nuorista?
Plaah niin kuivaa ettei sanotuksi saa
196 posts, 10 pages, 43,591 views
Antaa se! Antaa!
täytyypi laittaa nämä(kin) bileet vakavaan harkintaan, jos vaikka saapuisi paikalle*ökkö*
*sydän*ORKIDEA*sydän*
[muokattu 2.2.2003 18:41]
Parempi harkita vakavasti ettei kaduta sit jälkeenpäin.. Mä olen kai ainakin täällä jos nyt yhtään kiinnostaa.. Mut eipä taida olla yllätys..Siis että mut löytää täältäkin..*nauraa*
Mut kyllä sä tuut..
*pelle*Tuu tänne äläkä soita mulle enää ikinä!*nauraa* Jos vihjeen ymmärsin oiken..
Mut kyllä sä harkitset, mä lupaan sen..
Taika:
no kuulehan.. musta tuntuu, ettei sulle soittaminen kauheesti mun laskus kasvata, taitaa olla aika kiinteä hinta kuukaudessa kuitenkin*vink* eikös?
Mä melkeen taidan luvata et oon tulossa q en vähään aikaan o taas käynny siellä suunnassa.. Tosin toi paikka ei innosta q muistan miten mössöx äänet siel meni q viimex olin, en vaa muista milloin.. En vaa osaa päättää minkä mummon täst talost ryöstäisin et pääsisin*justjoo* q helpoin uhri otti ja meni kuolemaan*purr* ja ny tohon tietyst muuttaa joku pirteä 70 vuotias sen 90sen tilalle*mur*. Vaihtaiskohan se nitroi mun kaa*iloinen*