Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha

196 posts, 10 pages, 43,598 views

Lounge_Lizard

#61 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
She:

Antaa se! Antaa! *ökkö*

Ajattelen vain niita klubbaajia jotka asuvat pahvilaatikoissa jotta voivat kemuttaa. Koska A-studio tekee dokumentin klubituksen syövereihin vajonneista nuorista?

Plaah niin kuivaa ettei sanotuksi saa

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Aidrian

#62 • • Aidrian Furian Master
täytyypi laittaa nämä(kin) bileet vakavaan harkintaan, jos vaikka saapuisi paikalle*ökkö*
*sydän*ORKIDEA*sydän*

[muokattu 2.2.2003 18:41]
#63 • • Taika Guest
Bilehile (m):

täytyypi laittaa nämä(kin) bileet vakavaan harkintaan, jos vaikka saapuisi paikalle*ökkö*
*sydän*ORKIDEA*sydän*

[muokattu 2.2.2003 18:41]

Parempi harkita vakavasti ettei kaduta sit jälkeenpäin..*vink* Mä olen kai ainakin täällä jos nyt yhtään kiinnostaa..*uuh* Mut eipä taida olla yllätys..Siis että mut löytää täältäkin..*nauraa*

Mut kyllä sä tuut..*joo*
*ökkö**ökkö*
Aidrian

#64 • • Aidrian Furian Master
Taika:

Parempi harkita vakavasti ettei kaduta sit jälkeenpäin..*vink* Mä olen kai ainakin täällä jos nyt yhtään kiinnostaa..*uuh* Mut eipä taida olla yllätys..Siis että mut löytää täältäkin..*nauraa*

Mut kyllä sä tuut..*joo*
*ökkö**ökkö*

Hei minähän sanoin jo, että vakavaan harkintaan
*nauraa* pitäis kyl elellä vähän säästöliekil vähän aikaa et rahat riittäis kaikkee mihin pitäis*eiei*elämiseen, kännykkälaskuun etc..*plur* mut jos sinäkin siellä, ni..*plur*
#65 • • Taika Guest
*pelle*Tuu tänne äläkä soita mulle enää ikinä!*nauraa* Jos vihjeen ymmärsin oiken..*hmph*

Mut kyllä sä harkitset, mä lupaan sen..*joo*
Aidrian

#66 • • Aidrian Furian Master
Taika:

*pelle*Tuu tänne äläkä soita mulle enää ikinä!*nauraa* Jos vihjeen ymmärsin oiken..*hmph*

Mut kyllä sä harkitset, mä lupaan sen..*joo*

no kuulehan.. musta tuntuu, ettei sulle soittaminen kauheesti mun laskus kasvata, taitaa olla aika kiinteä hinta kuukaudessa kuitenkin*vink* eikös?*plur*
#67 • • Taika Guest
Bilehile (m):

Taika:
no kuulehan.. musta tuntuu, ettei sulle soittaminen kauheesti mun laskus kasvata, taitaa olla aika kiinteä hinta kuukaudessa kuitenkin*vink* eikös?*plur*

Kyllä minä kuulen, ainahan minä kuulen varsinkin kun piponi ansiosta mulla on tuplakorvat..*pelle*Hmm, pitäisköhän mun vaihtaa liittymää niin sun laskus kasvais pilviin..*ding* Todennäköisempää on et lakkaisit soittamasta..*hih*

Mut kiva kun tuut näihin(kin) bileisiin!*plur*
lostgone

#68 • • lostgone
jutti tattoo laterpointtimen..
TATTOO TATTOO!!! *voiei**voiei**voiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

#69 • • UnityF joo just se
No niin nyt on lippu hankittu tänne joten....
party party party!!!!!!
*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
s4ga

#70 • • s4ga
ei turhan hyvä kohde vähien pennosieni investoimiselle.. tänne! *plur*

--
Miau. ^__^

She

#71 • • She
Jaa.. Niin. Lippu.. Joko taas tarttee lähteä isoon kaupunkiin*voiei*

*nauru**nauru**nauru*
nokua

#72 • • nokua viidakko vekara
yritän saada tän vkl la vapaaks niin olen kans tääl..
ei ne yberkäänuääliöt kiksuttelijoita karkoita ..
*nauraa* bilehile sä tuut *plur*
lostgone

#73 • • lostgone
Mä melkeen taidan luvata et oon tulossa q en vähään aikaan o taas käynny siellä suunnassa.. Tosin toi paikka ei innosta q muistan miten mössöx äänet siel meni q viimex olin, en vaa muista milloin.. En vaa osaa päättää minkä mummon täst talost ryöstäisin et pääsisin*justjoo* q helpoin uhri otti ja meni kuolemaan*purr* ja ny tohon tietyst muuttaa joku pirteä 70 vuotias sen 90sen tilalle*mur*. Vaihtaiskohan se nitroi mun kaa*iloinen**nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#74 • • quba Guest
Im there
*ökkö* *ökkö* *ökkö*
Norbert^

#75 • • Norbert^
Varmaa iha jees bileet...ainaki flyerin perusteel..sinne vaa bilettää *joo*

--
Norbert^

illusion

#76 • • illusion team-sauna :D
Norbert^:

Varmaa iha jees bileet...ainaki flyerin perusteel..sinne vaa bilettää *joo*

Tarkoitus ois tulla
#77 • • Tipe Guest
Säde soikaisi silmäni totaalisesti, joten eikun lazeria silmään, että taas paranee...*ding*

Ens viikonloppu huilia ja sitten taas jalat, mieli, näkö, kuulo, taju, ymmärrys, tunto... ilo ja jumputus on ainut mitä tuntee *hih* *joo**joo**joo*
illusion

#78 • • illusion team-sauna :D
10 yötä*nukkuu*
#79 • • Taika Guest
LostM:

Mä melkeen taidan luvata et oon tulossa q en vähään aikaan o taas käynny siellä suunnassa.. Tosin toi paikka ei innosta q muistan miten mössöx äänet siel meni q viimex olin, en vaa muista milloin.. En vaa osaa päättää minkä mummon täst talost ryöstäisin et pääsisin*justjoo* q helpoin uhri otti ja meni kuolemaan*purr* ja ny tohon tietyst muuttaa joku pirteä 70 vuotias sen 90sen tilalle*mur*. Vaihtaiskohan se nitroi mun kaa*iloinen**nauru*

Melkeen sä niin kuin tulet sitten ihan varmasti kun mäkin nyt kerta olen aikalailla varmastikin tulossa, hianoa!*plur* Ei se paikka vaan ne ihmiset, muisti taitaa mennä kuitenkin..*vink**sydän* Tee alakerran muorin kaa vaihtarit, kysy samal lainaisko se mulle sen upouutta rollaattoria niin askel olis mullakin kerrankin vakaa..*vink* Tuu mun kans kirkkoon ens su, jos ne vaik keräis kolehdin meidän puolesta?*ding* Täytyyhän nykynuorisolla olla jotain järkeviäkin harrastuksia mummojen potkimisen sijaan..*vink**nauraa*
Henna

#80 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Flaba taskus!!!