http://www.barceloraval.com/
167 posts, 9 pages, 129,942 views
Replying to kohteena barcelona:
Individual, 15.12.2007 10:43:
Levykauppoja?
Bedrock, 3.5.2010 10:46:
13.-17.5. välinen aika olisi tarkoitus lomailla Barcelonassa. Onko ko. ajankohtana jotain erityistä nähtävää/ koettavaa tarjolla?
La Terazza taitaa olla vielä kiinni (?), joten mitäs muita clubeja, baareja, loungeja suosittelisitte? Viime bcn reissusta on aikaa jo 10 vuotta, joten paikat ovat varmasti siinä ajassa ehtineet muuttumaan. Hotelli on varattu Kataloonian aukion reunalta, joten kaikki suositeltavat ruokapaikat kiinnostavat myös.
Kaikki vinkin ja vihjeet otetaan vastaan.
Bedrock, 12.5.2010 22:42:
---
.. kaikki suositeltavat ruokapaikat kiinnostavat myös.
Vampyrella, 17.5.2010 23:47:
Semmosta tuli mieleen, että mitähän hintaluokkaa mahtaa olla taksilla suhailu Barnassa? Päteeköhän tässäkin Espanjan kaupungissa sellainen nyrkkisääntö, että hinnasta kannattaa sopia etukäteen?
blastic, 17.5.2010 23:58:
Kaipa tää on jo vanhentunutta tietoa. Kyllä niissä nykyään on mun tietääkseni ihan luotettavat mittarit eikä hinnan sopimiselle ole tarvetta. Ihan tarkkaa tietoa taksoista ei ole, mutta kolmisen vuotta sitten matka keskustasta (jostain La Ramblan lähistöltä) lentokentälle maksoi 20e.
blastic, 17.5.2010 23:58:
---
Vampyrella, 17.5.2010 23:47:
Semmosta tuli mieleen, että mitähän hintaluokkaa mahtaa olla taksilla suhailu Barnassa? Päteeköhän tässäkin Espanjan kaupungissa sellainen nyrkkisääntö, että hinnasta kannattaa sopia etukäteen?
---
Kaipa tää on jo vanhentunutta tietoa. Kyllä niissä nykyään on mun tietääkseni ihan luotettavat mittarit eikä hinnan sopimiselle ole tarvetta. Ihan tarkkaa tietoa taksoista ei ole, mutta kolmisen vuotta sitten matka keskustasta (jostain La Ramblan lähistöltä) lentokentälle maksoi 20e.
se labyrinttipuisto on KUSETUSTA. se on pieni ja helppo :(
Ensi kesäkuussa reissu luvassa, ja satumme paikalle juuri Sonarin aikaan, joten...
Onko käymisen arvoiset festit?
Kannattaako ottaa ihan koko festareiden ajan voimassaoleva lippu, vai vaan joku päivä-/yölippu? Tietysti ihan mikä itseään kiinnostaa, mutta oliko yön tarjonta esim. huonoa, että ei kannata yöstä mitään maksaa, taikka toistepäin? (omia mielipiteitä) Hyvää musiikkia siis menossa kuuntelemaan (elektronista, ymmärsin että se soi öisin) mutta tämä taiteellinen puoli kiinnostaa myös. Itse harkitsin pelkkää öiden ajan kestävää lippua, mutta jääkö silloin tämä taidepuoli vähemmälle?
Itse nettisivuilta löytyi (tai minä löysin.. tai jätin siis löytämättä) aika vähän infoa noin ylipäätään, joten olisin kiitollinen aiempien vuosien kävijöiden infoista :)
Reissu lähenee. Mondon opas luettu kannesta kanteen. Tarvii varmaan toisen matkan, kun niin mielenkiintoisia kohteita olis tarjolla. Aateltiin ostaa ne Barcelona cardit.
Me oltiin just viime viikko Barcelonassa, pärjäs mainiosti yhdellä 10-kerran metrolipulla koko viikon kun lähes kaikkialle tuli käveltyä (joskus ehkä turhanki innokkaasti). Toki jos käy paljon maksullisissa nähtävyyksissä niin sen kortin alet voi olla ihan jees, mutta ilmastakin nähtävää on viikoks helposti :)
Eka reissu ja luultavasti kans joutuu uudestaan käymään..