<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,597 views

Orfeus

#341 • • Orfeus

NextAce:
No esim. se Rushin video oli omasta mielestä aika PRO*piis*

*joo*
Orfeus

#342 • • Orfeus

Jone:
---
NextAce:
No esim. se Rushin video oli omasta mielestä aika PRO*piis*

---

No kyllä tästä parempi pitäis tulla kuin siitä. *vink*

*jiihaa**aplodit*
#343 • • REivaaja Guest
Astiaa*aplodit*
Dueno

#344 • • Dueno klubbarin rumin
Missä Rushin video on saatavilla

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

blender

#346 • • blender Arcade | KAIKU

acidheadz:
Ei pidä mutta olen pitänyt Sädettä Hardin mekkana ja jatkossa se kait niin onkin. Pidän löysästä menosta mutta radalla haluan kunnon jyskettä kuten aleksii, carbonii... tyylii.

niih en nyt tiedä voiko minun loppupuolen setitystä kunnon jyskeeksi luokitella?? nooh biitit oli ainakin 4-5 vikassa 182-195 ja synkkääkin sekaan mahtu *igor*

eri asia tietenkin että oliko se ”hyvää” jyskettä *nauru* satuitko olee paikalla 12.00 tienoilla?
ezzy

#347 • • ezzy Droid-pappa

Vesa:
Ainakin kolme superhyvää biisiä Benno de Goeijlta:

Dutch Force - Deadline
Rank 1 - Airwave
The Quest - C Sharp

ai helvetti, että harmittaaaaaaaaaa ku en tullu mestoille....
ãnimãnic

#348 • • ãnimãnic Nomad
Taas kerran erittäin loistavat Säteet! *aplodit* Joskus täältä Oulusta asti tullessani mietinkin onko minussa jotain vikaa kun aina pitää päästä toiselle puolelle Suomea tamppaamaan. Tällä kertaa tuollaiset ajatukset kaikkosivat heti ovesta sisälle päästyäni, kun ensimmäiset tahdit kulkeutuivat korviini *plur* Säteissä vaan on aina aivan über meininki *joo*

Kiitoksia kaikille paikalla olleille loistavan tunnelman luomisesta!!!

Nähdään taas seuraavalla kerralla...

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

#350 • • REivaaja Guest

blender:
---
acidheadz:
Ei pidä mutta olen pitänyt Sädettä Hardin mekkana ja jatkossa se kait niin onkin. Pidän löysästä menosta mutta radalla haluan kunnon jyskettä kuten aleksii, carbonii... tyylii.

---

niih en nyt tiedä voiko minun loppupuolen setitystä kunnon jyskeeksi luokitella?? nooh biitit oli ainakin 4-5 vikassa 182-195 ja synkkääkin sekaan mahtu *igor*

eri asia tietenkin että oliko se ”hyvää” jyskettä *nauru* satuitko olee paikalla 12.00 tienoilla?

Jep. En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...
blender

#351 • • blender Arcade | KAIKU

acidheadz:
En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...

joo no onhan allekirjoittaneelta muuteki rankkaa (ei pelk. bpm)

eikös ne airwave rank1 ja muut tullu la bileis??? niin joo mä kyl soitin tritonin jälkee, en muista mitä se soitti.
Displacer

#352 • • Displacer

acidheadz:
---
blender:
---
acidheadz:

---

eri asia tietenkin että oliko se ?hyvää? jyskettä *nauru* satuitko olee paikalla 12.00 tienoilla?

---
Jep. En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...

Ettet vaan ollu niin humalassa että on päivätkin menny sekasin *pelle*

Kyl mun mielestä musiikki perjantaina oli taattua säde-laatua koko ilta *piis*
Huippubileet
#353 • • dj Wappu Taipaleella Guest

kuilu:
Erkko ja sen ”frendit” ooli iiihan vaisuja! BUUU! Ei kustantanu. Kandeis EHKÄ sanakirjast tsekkaa, mitä tarkottaa sana härösaundi...

Tsuk, tsuk, tööt, tööt.

Ei tullu ees Syntymäpäivälaulua!?

Muut ounas dekkei, Gena ei päässy kehiin.

Mut dj Piina korjas potin ja tilanteen. Hetkellään! <3<3<3

KYLLÄ! Aattoillan RANKINTA saundia tuliki baarissa! Liimanarina rulz!

Meni jo. Takas piirrustuspöydän ääreen.

[muokattu 12.5.2004 15:43]
SESSIONS2

#354 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
sade_video.jpg

Säde 5v-video on ollut nyt valmiina päivän verran ja sinä aikana sen kanssa on suoritettu mitä ihmeellisempää ohjelmista riippuvaista taistelua. Video on parhaillaan siirtymässä webiin, mutta valitettavasti ainakin aluksi siitä tulee onlineksi 16 sekunttia tarkoitettua lyhyempi ja lopusta hieman töksähtävä versio, josta puuttuu mm. tekijöiden, kuvaajien ja musiikin tuottajien creditsit.

SESSIONS2 kiittää siis nyt tässä Mikko Möykkyä (aka. Nemes) osasta videossa käytettyä raakavideomateriaalia sekä Blenderiä ja Alek Száhalaa videossa käytetystä kappaleesta (Blender & Alek Száhala - Raver's Dream [Blender´s 2004 remix]).

Video on saatavilla SESSIONS2:sta n. puolen tunnin sisällä, on 8 min 58 sek pitkä ja vie noi 90Mb.

Toivottavasti pidätte.

Erityiskiitokset Akir0lle videon saattamisesta piuhan päähän!

[muokattu 13.5.2004 12:48]
Nemes

#355 • • Nemes Balearium
Hitto kyl jone onnistuit editoimaan todella mahtavan pätkän *plur**pihkassa**pihkassa**plur*
Kaizu

#356 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Juu hieno video on.
Kiitoksia ! *aplodit*

--
PaartiPaarti

Maihku

#357 • • Maihku neiti hankala
wau*plur*toi oli kyllä tosi hieno pätkä sieltä...kuvastaa hyvin sitä menoa mikä siellä oli*sydän*
montaa ihanaa tuttuakin näky kuvassa välillä*aplodit*

[muokattu 13.5.2004 14:06]
blender

#358 • • blender Arcade | KAIKU
tulihan tuosta videoista aika kivoi muistoi. hyvä video.

pieni kritiikki aina kohallaa: tiiviimpänä ois ollu parempi *nauru*

ja niin jos lopun meinaat hijoa niin sit on parempi viel... nyt tosiaan töksähtää.

[muokattu 13.5.2004 13:45]
Orfeus

#360 • • Orfeus
Hieno video...guud wörk*aplodit*