372 posts, 19 pages, 72,597 views
Dueno:
Missä Rushin video on saatavilla
acidheadz:
Ei pidä mutta olen pitänyt Sädettä Hardin mekkana ja jatkossa se kait niin onkin. Pidän löysästä menosta mutta radalla haluan kunnon jyskettä kuten aleksii, carbonii... tyylii.
Jep. En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...blender:
---
acidheadz:
Ei pidä mutta olen pitänyt Sädettä Hardin mekkana ja jatkossa se kait niin onkin. Pidän löysästä menosta mutta radalla haluan kunnon jyskettä kuten aleksii, carbonii... tyylii.
---
niih en nyt tiedä voiko minun loppupuolen setitystä kunnon jyskeeksi luokitella?? nooh biitit oli ainakin 4-5 vikassa 182-195 ja synkkääkin sekaan mahtu
eri asia tietenkin että oliko se hyvää jyskettä satuitko olee paikalla 12.00 tienoilla?
acidheadz:
En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...
acidheadz:
---
blender:
---
acidheadz:
---
niih en nyt tiedä voiko minun loppupuolen setitystä kunnon jyskeeksi luokitella?? nooh biitit oli ainakin 4-5 vikassa 182-195 ja synkkääkin sekaan mahtu
eri asia tietenkin että oliko se ?hyvää? jyskettä satuitko olee paikalla 12.00 tienoilla?
---
Jep. En tarkottanu tempoa. Olin liian humalassa muistaakseni koko iltaa ja varmasti hyvää jyskettä tulikin mut meni vaa fiilikset ku alkuillast oli musta huonoi biisei kuten noi edellä mainitut airwave rank1 ja muut. Täytyy myöntää et sun settiä en enää sit jaksanu kuunnellu vaik aikaisemmist oon pitäny...
kuilu:
Erkko ja sen frendit ooli iiihan vaisuja! BUUU! Ei kustantanu. Kandeis EHKÄ sanakirjast tsekkaa, mitä tarkottaa sana härösaundi...
Ei tullu ees Syntymäpäivälaulua!?
Mut dj Piina korjas potin ja tilanteen. Hetkellään! <3<3<3