<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,846 views

UnityF

#221 • • UnityF joo just se
*sydän*ARCTIC MYSTERY*sydän*

Ohhoh.. Tänään humala ei ollu niin paha (onneksi) *hih*
Mut musiikki oli jotain uskomatonta...
Kiitos kaikille jotka teitte tän illan mahdolliseksi aivan mahtavaa *plur*

Ihanaa että porukka olin niin panostanu pukeutumiseen, meikkaamiseen ym ym ym..
Ihanaa oli nähdä paljon tuttuja..*plur*
Ihanaa oli viettää näin täydellinen wappu.. *joo*

KIITOS SÄDE mahtavasta wapusta mun wappu oli täydellinen!!!

lisää hehkutusta myöhemmin.. nyt nukkumaan... *joo*
merqus

#222 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Encore! Encore! Lisää tämmöstä! *aplodit*

Tämä on ollut taas niitä viikonloppuja joiden ei toivoisi koskaan päättyvän. Aivan mieletön meno ollut päällä viimeiset pari päivää, kiitokset siitä kaikille ihanille ihmisille paikanpäällä sekä mammalle, joka otti tuon meidän karvasen kakaran hoitoon vklopun ajaksi *iloinen*

Lasinsirut ja muutamat kääliöt jaksoivat aavistuksen häiritä, mutta nuo ei loppupeleissä tuntuneet missään *piis*

*sydän**sydän**sydän*
NaperO

#223 • • NaperO normien katkaisin
Ou mai god... loistavaa, kerrasaan loistavaa. Mahtava lopetus jätti upeat fiilikset kotiinviemisiksi. Säteistä en vaan tällä kertaa osannut nauttia kunnolla, eka päivä meni kännissä ja tokana päivänä bilefiilikset oli kateissa. Mutta veri veti tanssimaan kun pojat pisti sellaista settiä että lattia tärisi. Klassikkonostatusbiisejä ja muuta kivaa = hienoa *nauru* *jiihaa*

Tokana päivänä taisi olla paljon vähemmän väkeä paikalla? Ainakin tälläinen tunnelma jäi itselle.

[muokattu 2.5.2004 04:30]

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

ElNiño

#224 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Kivannäköistä ja ulkoiseen lookiin panostanutta porukkaa oli liikenteessä.. *heiii*
Se jättihämis, jolla oli punaset silmät siel katonrajassa ja sit se vastakkaises päässä roikkunu muumio (jota yletti pitkänä poikana kutitella jalkapohjast) olivat pelottavan fantsui.. *pahis**sydän*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

sasu

#225 • • sasu
Aivan mahtavat kakspäiväiset bileet! *aplodit*
Ekana päivänä Neonin setti veti kyl pisteet kotiin - aivan mahtava aloitus kipale! *plur*

Tokana päivänä tuntuikin jo siltä ku olis tanssinut taivaan portailla, senverran upeaa trancea kaikki soitti! *pihkassa**plur*

Pakko oli tanssia loppuun asti, vaikka flunssa alku meinaskin hieman latistaa fiiliksiä *nuha**nauru*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Blues

#226 • • Blues Koning van Afrika
Koitos ohi ja vain lievä väsymys tuloksena.

Ensimmäisenä päivänä oli kova tungos..etenkin baarialueella *nauru* Musa oli hyvää..Blender oli mahtava! *sydän* *jiihaa* Kuitenkin kaikkien setit eivät uponneet ja teki mieli seisoskella ja jutella muiden kanssa..mutta kun seuraava päivä koitti, lattialle oli pakko mennä uudestaan ja uudestaan. Ensiksi Ionin setti jonka jälkeen viihdyin oikein hyvin Proteuksen setin aikana lattialla ja Arctic Mystery veti tamppaamaan lisää *jiihaa*
Lopputuloksena ensimmäinen päivä ei ollut kokonaisuudessaan niin hyvä mutta toinen päivä on ikimuistoinen *iloinen* Settiä jota harvoin kuulen *sydän*

Ja kaikille vielä..klara vappen *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

blender

#227 • • blender Arcade | KAIKU

Orfeus:
! Voisin kyllä uskoo et volat oli hieman kovalla kun korvatulppienkin kans kuuli todella hyvin*hih*

[muokattu 1.5.2004 18:08]

näin varmaan oli. siihen parannusta ensi kerralla (ps. ei kannata vält. kuunnella jos joku tutunnäkönen jäbä viittoo et kovemmalle *nauru* )
lemonix

#228 • • lemonix Sitruuna
Aivan mahtava meno, suuret kiitokset NEON:ille aivan loistavasta setistä olisi kiva kuulla jatkossakin samaa linjaa *plur*

--
- hassi mikä hassi -

JustinSan

#229 • • JustinSan Nullius in verba
Hii, oli kyllä näin loppujen lopuksikin aivan upeat pileet!! *jiihaa*

Mahtavaa, upeeta jne.
Tosin ensimmäisen illan jälkeen luulin (ja myös hieman ihmettelin), että ei juurikaan ollut paikat tohjona sellaisen ”kiukkuamisen” jälkeen lattialla, mutta tokan illan ensimmäisen minuutin aikana tanssilattialla kyllä huomasi, että olipa sitä taidettu pistää vähän ruhoa liikkeelle edellisenäkin iltana :P Eli joo fysiikan spragailun takia tanssimista en pystynyt harjoittamaan haluamani määriä ;/ (eli esim. niiq koko aikaa :P)
mutjoo kaikki setit oli erittäin hyviä, triton ja friikki loistavia :)

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Oliwer

#230 • • Oliwer
Lauantain Säteet oli mulle ensimmäiset Gloria-kekkerit joissa olen ollut. Yllätyin positiivisesti! Kaikilla esiintyjillä upeeta settiä (tarpeeks trancyy mun makuun) ja meininki muutenki loistava! Jos tällästä tyyliä on useamminki säteissä, niin NIISSÄKIN pitää alkaa käymään! *nuotti**super**jiihaa**joo**piis*
Piiuzki

#231 • • Piiuzki
bileet oli aivan loistavat *plur*
paljon tuttui paikalla ja hyvä meininki.. ois voinu olla vaik viel kolmennen päivän *nauru* vappu oli kyl ihan paras *sydän*
murhis

#232 • • murhis team hullut
Aaaah ihana fiilis, tuli tampattuu oikee urakalla! *aplodit* Vähä kevyempää settii, mutta kyllä maitto! Enpä muistakkaa koska viimeks oon Glorias käyny, siit on jo hetki vierähtäny, no ainaskin viime Säteissä! *jiihaa*

Ainoo mikä jäi illasta kaivelee, ni oli yöbussit jotka ajoitin väärin ja jouduin odottaa tunnin siin... *justjoo*
Dorsai

#233 • • Dorsai Hou hsi'cheng 'chien pen
Kyllä oli taas kovat bileet koko viikonlopun ajan, huomaa että on jäänyt tuo unipuoli vähemmälle kun haukotuttaa kokoajan..
Mutta oli taas eilen mahtavaa settiä, vaikka pitikin aina välillä todeta ”tranceako, tämä?” tuntui ainenkin menevän aika raskaan puolelle välillä, mutta kyllä oli mahtavaa settiä kaikilta, vaikka tuo Arctic Mystery oli hieman hidasta omaan makuun, niin kyllä siinä tanssijalkaa silti vipatti..

Tämmöisiä tapahtumia saisi olla useamminkin, vaikka vähän väsähtänyt olo olikin aamulla..

Kiitokset kaikille DJ:lle mahtavista seteistä taas kerran, vielä kun saisi kuunneltavaksi ne näin kotiolosuhteisiin niin voisi jatkaa fiilistelyä *vink*

--
\"..... I stand alone
I am warrior born
I bleed for my cause, and mine alone\"

Twilight

#234 • • Twilight
aiai että lauantai maistu. Musa vaan parani loppua kohden. Miks säteel ei oo useammin tämmösiä trance päiviä ;)?
#235 • • CryOniC Guest
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*
Jone

#236 • • Jone Archibald Haddock

CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*

Oot varmaan ollut kyllä jossain ihan eri bileissä kuin loput yleisöstä jos meno ei maistunut. *ding*

Jos toi ”ei ollu mitkään kympin bileet”-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on ”*taputapu*”
hallucinogen

#237 • • hallucinogen Edain
Alkuillasta tuli käytyä tanssahtelemassa mut loppu ilta meni ihan häröilyn puolelle *nauru* Kaverit oli tehny hienon kyltin ja mut ei senkään kanssa herunu yhtään *hih* Hauskaa oli kyllä ja muille aiheutettiin mielipahaa eli loistavat bileet siis *nauru*

--
pikku-*possu*

Orfeus

#238 • • Orfeus

Jone:
---
CryOniC:

---

Jos toi ”ei ollu mitkään kympin bileet”-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on ”*taputapu*”

Samoilla linjoilla Jonen kanssa!!
jazmo

#239 • • jazmo techmu
Joo-o, olipas se viikonloppu, voiko vappua paremmin viettääkään.

Ekana päivänä kun saavuttiin, niin heti ensimmäiset Tritonin saundit muistuttivat että miksi tänne tultiin. No eipä siinä, ”järkytyksestä” selvittyämme katsottiin siinä vähän meininkiä ja tanssailtiin vähän. Blenderille olin itse asettanut kovat odotukset ja kyllä, herra kyllä täytti kaikki odotukset kymmenkertaisesti. Onneksi siinä tuli jotain tekniikkaongelmia, niin sai vähän hengähdystaukoa :) Tuli kyllä mieleen, että kyllä äijä heittää hyvän haasteen SÄDE posselle. Loistavaa menoa, ei edes liian kovaa minusta, tosin olin varustettu tulpilla, joten.

Mutta kyllä sädelläiset saivat vastattua :) Friikki kyllä sai hymyn huulille ja Neon räjäytti potin. Ei sellaista menoa ole taas nähty *jiihaa*
Proteuksen & co loppuviritykset ei jaksanu aivan sytyttää, väsy taisi vanhaa miestä alkaa vaivaamaan.

Toinen päivä kyllä meni sitten vähän rauhallisimmissa merkeissä, musiikki oli edelleenkin loistavaa, joskin hieman erilaista. Neonin kiksuklassikot saivat suorastaan herkistymään.

Huonoa.. hmm. Ei minulla ole mitään huonoa sanottavaa. Ihmisten kanssa en juuri jutellut, mutta hymyjä vaihdettiin.

Jes, tätä lisää.. palautumisen jälkeen :)
Kana

#240 • • Kana lässski
Oli kyl paras SÄDE*sydän**aplodit**aplodit*, ikinä!!! Oli niin hauskaa 2 päivää putkeen, en tiiä miten täs voi taas palautuu arkipäivään!
*hymy*

--
Techno 4 life!