Joo-o, olipas se viikonloppu, voiko vappua paremmin viettääkään.
Ekana päivänä kun saavuttiin, niin heti ensimmäiset Tritonin saundit muistuttivat että miksi tänne tultiin. No eipä siinä, järkytyksestä selvittyämme katsottiin siinä vähän meininkiä ja tanssailtiin vähän. Blenderille olin itse asettanut kovat odotukset ja kyllä, herra kyllä täytti kaikki odotukset kymmenkertaisesti. Onneksi siinä tuli jotain tekniikkaongelmia, niin sai vähän hengähdystaukoa :) Tuli kyllä mieleen, että kyllä äijä heittää hyvän haasteen SÄDE posselle. Loistavaa menoa, ei edes liian kovaa minusta, tosin olin varustettu tulpilla, joten.
Mutta kyllä sädelläiset saivat vastattua :) Friikki kyllä sai hymyn huulille ja Neon räjäytti potin. Ei sellaista menoa ole taas nähty
Proteuksen & co loppuviritykset ei jaksanu aivan sytyttää, väsy taisi vanhaa miestä alkaa vaivaamaan.
Toinen päivä kyllä meni sitten vähän rauhallisimmissa merkeissä, musiikki oli edelleenkin loistavaa, joskin hieman erilaista. Neonin kiksuklassikot saivat suorastaan herkistymään.
Huonoa.. hmm. Ei minulla ole mitään huonoa sanottavaa. Ihmisten kanssa en juuri jutellut, mutta hymyjä vaihdettiin.
Jes, tätä lisää.. palautumisen jälkeen :)