372 posts, 19 pages, 72,637 views
sasu:
Onks kellään tietoa kuka soittaa mihinkäkin aikaan perjantaina ja lauantaina?
dj Wappu Taipaleella:
---
sasu:
Onks kellään tietoa kuka soittaa mihinkäkin aikaan perjantaina ja lauantaina?
---
HUOM! Perjantaina bar/lounkes vappuylläri: 21-04 Erkko feat dj Wappu Taipaleella! w friends and enemies! Spesiaali 7 tunnin, 2 kossun, 2 korin, 2 deckin, 2 dickin ja 2 mikin karnevaali!!! Totally deadset!!!
Ainaki siis mä ja Erkkis soitetaa aattona, jos Niityn mies vaa pysyy pystys ja on täl kertaa selvinpäin! Ja katoki et oot, ku kerran taas pyysit! :p
Waalborgit, minä tervehdin teitä!
[muokattu 27.4.2004 13:20]
dj Wappu Taipaleella:
HUOM! Perjantaina bar/lounkes vappuylläri: 21-04 Erkko feat dj Wappu Taipaleella! w friends and enemies! Spesiaali 7 tunnin, 2 kossun, 2 korin, 2 deckin, 2 dickin ja 2 mikin karnevaali!!! Totally deadset!!!
Ainaki siis mä ja Erkkis soitetaa aattona, jos Niityn mies vaa pysyy pystys ja on täl kertaa selvinpäin! Ja katoki et oot, ku kerran taas pyysit! :p
Waalborgit, minä tervehdin teitä!
Paljos tosta on mun osuus? 10min, 1 kossu, pari siduu, 2 dickii ja 1 mikki on mun eka tarjous.dj Wappu Taipaleella:
Amnesia:
---
dj Wappu Taipaleella:
---
Ööö...
Erkollahan on vielä neljän tunnin setti heti perään Illuissa BobbyS:n ja Dcomin kanssa
Amnesia:Ööö...
Erkollahan on vielä neljän tunnin setti heti perään Illuissa BobbyS:n ja Dcomin kanssa
Jone:
ÄSSÄÄ!
pHaze:
Paljos tosta on mun osuus? 10min, 1 kossu, pari siduu, 2 dickii ja 1 mikki on mun eka tarjous.
Miten hitossa toi voi olla vika tarjous jos samassa sanot et voidaan neuvotella? Ilmaset viinat, naisia ja ryhmäseksiä, uus mersu ja 3 kiloa parsakaalia! Älä yritä kusettaa!dj Wappu Taipaleella:
Viinaa ja siduu saat imailla niin paljo ku rahaa sul riittää, dickei et saa, ku oot sellanen jymyhomo, mikist siis voidaan neuvotella. Ja saat soittaa vaik vartin, josset tuo sit mitää vokaalikiksupaskaa!
Tää oli vika tarjous.
pHaze:
Miten hitossa toi voi olla vika tarjous jos samassa sanot et voidaan neuvotella?