<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,644 views

sasu

#141 • • sasu
Onks kellään tietoa kuka soittaa mihinkäkin aikaan perjantaina ja lauantaina? *täh*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

MaSari

#142 • • MaSari space jammer
mitenköhän sitä nyt tekis.. tulisko paikalle *juonittel* Säteen porukkaa kannattaen olisi tietenkin kiiiiva tulla, koska tietää et on takuuvarmasti kivaa, mut sillon vappuna olis paljon muutakin tekemistä.. hmmmm..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#143 • • dj Wappu Taipaleella Guest

sasu:
Onks kellään tietoa kuka soittaa mihinkäkin aikaan perjantaina ja lauantaina? *täh*

HUOM! Perjantaina bar/lounkes vappuylläri: 21-04 Erkko feat dj Wappu Taipaleella! w friends and enemies! Spesiaali 7 tunnin, 2 kossun, 2 korin, 2 deckin, 2 dickin ja 2 mikin karnevaali!!! Totally deadset!!!

Ainaki siis mä ja Erkkis soitetaa aattona, jos Niityn mies vaa pysyy pystys ja on täl kertaa selvinpäin! Ja katoki et oot, ku kerran taas pyysit! :p

Waalborgit, minä tervehdin teitä!

[muokattu 27.4.2004 13:20]
eloK

#144 • • eloK

dj Wappu Taipaleella:
---
sasu:

---

HUOM! Perjantaina bar/lounkes vappuylläri: 21-04 Erkko feat dj Wappu Taipaleella! w friends and enemies! Spesiaali 7 tunnin, 2 kossun, 2 korin, 2 deckin, 2 dickin ja 2 mikin karnevaali!!! Totally deadset!!!

Ainaki siis mä ja Erkkis soitetaa aattona, jos Niityn mies vaa pysyy pystys ja on täl kertaa selvinpäin! Ja katoki et oot, ku kerran taas pyysit! :p

[muokattu 27.4.2004 13:20]

Wtf?*täh*

--
- Jari -

Jone

#145 • • Jone Archibald Haddock

dj Wappu Taipaleella:

ÄSSÄÄ!

Oma taipaleeni on toivottavasti tossa vaiheessa vielä sen verran alussa, että pystyn nauttimaan näistä kahdesta dic... eikun deckistä täysin rinnoin ja tissein.
Riku

#146 • • Riku The Little Prince

dj Wappu Taipaleella:

Paljos tosta on mun osuus? 10min, 1 kossu, pari siduu, 2 dickii ja 1 mikki on mun eka tarjous.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Susu

#147 • • Susu The Nasu

Leppäkerttu:
Eli Säteet DTM:ssä ja Antti Tuisku pääesiintyjänä?*vink*
Oi Antti..*kuolaa*
[/q

*iihhih*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Amnesia

#148 • • Amnesia

dj Wappu Taipaleella:

Ööö...
Erkollahan on vielä neljän tunnin setti heti perään Illuissa BobbyS:n ja Dcomin kanssa *ding*
Karski

#149 • • Karski Pomon kätyri

Amnesia:
---
dj Wappu Taipaleella:

---

Ööö...
Erkollahan on vielä neljän tunnin setti heti perään Illuissa BobbyS:n ja Dcomin kanssa *ding*

No mikäs saavutus toi nyt olis
edes olevinaan *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

blender

#150 • • blender Arcade | KAIKU

sasu:

eiköhän tuostakin tieto tuu koht...

multa voi odottaa kohtapuoliin uutta tuotantoa yhden biisin verran esille ennen bileit *hymy*
efo

#151 • • efo Laserpoint
<mainos>Multa on odotettavissa trancea laidasta laitaan. ”Perus” kiksuttelua, teknohtavaa trancea, voksuja, hiukan hehqtusta, breakdowneja, tech-trancea...bpm 142-146 eli aika energinen paketti tiedossa. Tavoite n. 25 biisiä tunnissa*hikoil*</mainos>

[muokattu 27.4.2004 16:55]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

#152 • • sakk303 Guest
oijoi.. nyt on kyllä aika siinä ja siinä että pääsenkö.. keräilen tässä just kolehtia kasaan.. pitikin viime viikonloppuna tuhlata liiaksi.. tahtoo säteilemään *jiihaa* *sydän* tarvisin matka- ja lippurahat että jos on halukkaita sponssaajia niin kättä ilmaan *joo*
#153 • • dj Wappu Taipaleella Guest

Amnesia:Ööö...

Se on niinku voivoi.
#154 • • dj Wappu Taipaleella Guest

Jone:
ÄSSÄÄ!

Ja ritari haluaa kittiä kans!

pHaze:
Paljos tosta on mun osuus? 10min, 1 kossu, pari siduu, 2 dickii ja 1 mikki on mun eka tarjous.

Viinaa ja siduu saat imailla niin paljo ku rahaa sul riittää, dickei et saa, ku oot sellanen jymyhomo, mikist siis voidaan neuvotella. Ja saat soittaa vaik vartin, josset tuo sit mitää vokaalikiksupaskaa!

Tää oli vika tarjous.
Riku

#155 • • Riku The Little Prince

dj Wappu Taipaleella:
Viinaa ja siduu saat imailla niin paljo ku rahaa sul riittää, dickei et saa, ku oot sellanen jymyhomo, mikist siis voidaan neuvotella. Ja saat soittaa vaik vartin, josset tuo sit mitää vokaalikiksupaskaa!

Tää oli vika tarjous.

Miten hitossa toi voi olla vika tarjous jos samassa sanot et voidaan neuvotella? Ilmaset viinat, naisia ja ryhmäseksiä, uus mersu ja 3 kiloa parsakaalia! Älä yritä kusettaa!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

#156 • • dj Wappu Taipaleella Guest

pHaze:
Miten hitossa toi voi olla vika tarjous jos samassa sanot et voidaan neuvotella?

Noi pystyn lupaamaan, mikki on minnin takana.

- antihymiöhouse -
#158 • • dj Wappu Taipaleella Guest
Mä soitan ainaki antihousee (ja regressiivistä kans!), solidbreaksii, d'wo'b'tä (ja ehkä pari biisii b'wo'd'tä ;D), softlimittii, protonii, SDM'ää, stechyessii, middletempoo, NUS-nrg'tä (eli tulee panojenkkaaki!), wellbienttii, hevonvee-humppaa ja tietty bukkakepsykee!

Mut konsonanttipotq en kyl soita, se on varmaa!

Laidasta laitaan.
Lauruska

#159 • • Lauruska nihkee
hähää meitsi on siel perjantaina
ChocoCat*

#160 • • ChocoCat* Prinsessa
Ostaisko/jaksaisko molemmat päivät...??
(menos kohta ostaa liput)
..en oo muutes etes koskaa ollu säteessä..*hih*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..