Impulse Intergalactic 26.3.2004 @ Lahti

78 posts, 4 pages, 9,986 views

cloud-c

Posts: 328

#42 • • cloud-c Re-form
Vai että tämmöset pilleet ois tännään, noh voi hyvinnii olla että joutuu viäntäytymmään tänne näin.

Ei kai se auta muutakun suunnata matka kohti A-Markettia taas iltapäivällä.
Vexe

Posts: 1,016

#43 • • Vexe
Pitänee kohta virittää itsensä bilekuntoon
impulse

Posts: 178

#44 • • impulse superhero
Hoblaa... Mesta on valmiina, bilefiilis kohdallaan.... Ei muuta ku *jiihaa*

*nuotti*
TemeZ

Posts: 486

#45 • • TemeZ
näin on!! *iloinen*
Aidrian

Posts: 1,799

#46 • • Aidrian Furian Master
Paikalle tultiin joskus ennen yhtätoista, ja suurinpiirtein suoraan lavalle tanssimaan. Ihmisiä valui mestoille tasaisena virtana ja joskus puolenyön jälkeen lavalta sai jo ettiä vapaata tilaa. Jengiä oli sopivan paljon, siel ”yläbaarin” edessä mahtui hyvin tanssimaan vielä loppuillastakin*joo* Yksi mainitsemisen arvoinen asia on porukan yhteisfiilis eilen. Sieltä vähän ylempää ku menoa katteli meinas välilä kyynel valua silmäkulmaan ku ihmiset huutaa, kiljuu ja viheltää. Ja kaikkein parasta tossa on se, että tollanen fiilis tarttuu*blush* Loppua kohden tietysti voimat vähän ehtyivät (ainakin allekirjoittaneella) mut sisulla painoin höyryjunana loppuun asti (pois lähdettiin noin klo03).
+ valomiehelle propseja, hyvin käytit valoja
+ (-) videoscreeni. Visuaalisena ideana pirun hyvä, mut paikka ehkä vähän huono, liian takana. Olis voinu viritellä sinne tanssilavalle jonnekin?
+ äänentoisto ei ollu liian kovalla->pärjäs ilman tulppia, mut jos volaa halus, meni pönttöjen lähellä bilettää
+ savukonemieskin oli sopivasti hereillä. Ei ollu hernerokkasumua vaan just sopivaa noiden em. valojen suhteen.

++ yleisfiilis bileissä

Kiitos järjestäjille. Tullaan varmasti taas toistekin, varsinkin kun tuntuu, että Lahden bileet paranee aina vain*plur* Ja propsit myös illan artisteille, varsinkin sille yhdelle, en muista kenen setti siinä yhdessä vaiheessa soi, kun ilmeisesti neula vähän hyppi(?) ja jatkoit silti soittamista. Ja kavereille ja tutuille myös seurasta. Oli kiva nähdä teitä kaikkia pitkästä aikaa. Onko kuvia?
UnityF

Posts: 15,721

#47 • • UnityF joo just se
TERO säkin olit siellä??????? huoh.... mä näin vain toisen Teron ja Arin jne jne..Sut missasin.. *nyyh*

Jooh mun ei pitäny tulla mutku etanan bileet loppu ja fiilis oli viel niin hyvä Elwiran setin jälkeen niin lähettiin viel Impulseen ja huoh... Mä tuun paikalle niin paikka oli ihan täynä ja fiilis katossa ja Sasha F soitti semmoista musaa et oksat pois...*jiihaa*
Mun leikattu jalka on nyt niin kipee et huoh mut eilen ei vaan voinu olla tanssimatta.. *hih*
Paikalla oli paljon tuttuja jota en ollu nähny pitkään aikaa ja juttuu riitti.. *iloinen*

JuiceQ, jackalus, mellu, Ari , Tero, Sami, Simo,Elvi,Nora, Angelus, Haedy, tulppani, flipperi, Akir0, Jii-75 jne jne jne lista voisi jatkuu loputtomiin.. MUT KIITOS IHANASTA ILLASTA *sydän*
Aidrian

Posts: 1,799

#48 • • Aidrian Furian Master

UnityF:
TERO säkin olit siellä??????? huoh.... mä näin vain toisen Teron ja Arin jne jne..Sut missasin.. *nyyh*


mur.. eikä kukaan voinu sit edes sanoa mulle että Maria oli siellä *nyyh* joo.. mä vaa bileilin suurinpiirtein koko illan (ja tänään sit jalat ihan paskana*uuh*) mut olis ollu tosi kiva Sinutkin nähdä, long time for not seen. Ja varsinkin kun Lahteen asti olit tullut*joo* sen toisen Teron kanssaha mä siellä yläbaarin edessa pomppulin, mut ehkä nähdään sit seuraavissa Lahden bileissä (9.4) tai sitten Pure Energyssä (10.4) jos mulla vaan valuuttaa löytyy molempiin, tai edes toiseen..
Kolera

Posts: 4,256

#49 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eilen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#50 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mää mää tykkään. Pari tuntii lopusta tuli heiluttua. Sipsien kans ei ollu dippii *uuh* mut toisaaltai ainaki säily vähän pitempää ne.

[muokattu 27.3.2004 13:25]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

UnityF

Posts: 15,721

#51 • • UnityF joo just se

Dèja vu:
tai sitten Pure Energyssä (10.4) jos mul...



TÄNNE! *joo*
No mäkin olin siel istuin Arin viekussakin jonkun aikaa... Noo mut täähän kertoo jo sen et se paikka oli todella täynä ja fiilis oli mahtava. *plur*
Niin ja mun piti viel sanoo et impulsen valot oli jälleen kerran mahtavat.. *sydän*
Avatar
#52 • • pikku possu Guest
Täytyy sanoo et paikka ja ihmiset siellä ylitti mun odotukset 110% *sydän*
Ihmiset oli ystävällisiä ja hymyili,(toisin kun esimerkiksti treen vastaavilla klubeilla)
ja tällänenki vasta 2kk:tta lahdessa asunut tunsi olonsa tervetulleeksi ja kotoisaksi. *iloinen*

Jos silooin muinoin(4kk:tta sitten) kun vielä asustin pk-seudulla ja keskiviikko ever-klubi(premier-hki) nykyinen must-klubi oli tän tytön vakioklubi reilu 2v..niin kyllä impulsella on potentiaalia löytää tie tän tytön syrämmeen *iloinen*

Ainoana miinuksena paikalla ehkä tanssilattian pienuus...
Joo..jos joku sattui huitasemaan vahingossa just sua takaraivoon tms tanssilattian läpi kävellessäs,ni..i did it.. *blush*..ei vaan..on kivampi tanssii kun on enempi liikkumatilaa eikä tartte varoa vierustoveria..*blush*

Kiitos kaikille hienosta illasta *hali*
display23

Posts: 3,069

#53 • • display23

Dèja vu:
sisulla painoin höyryjunana


*nauru*
hohohoooo
Aidrian

Posts: 1,799

#54 • • Aidrian Furian Master

SiSu:
---
Dèja vu:
sisulla painoin höyryjunana

---

*nauru*
hohohoooo



*nauru**nauru* zori mai mään.. emmä muistanu et sulla on toi nimi *iloinen* tarkoitin tietty että pompin kuin aropupu vaikka kuuma olikin ja voimat lopussa, mutta toi sun kommenttis sai kyllä multa päivän naurut, hyvä ettei mahaan alkanu koskee*nauru*
wabos

Posts: 63

#55 • • wabos
harmittaa niin pirusti ku jäi noi kestit nyt väliin *uuh* torstai iltana iski kauhea flunssa, ja hyvä että eilen tajuissaan pysyin *nuha* niin silti olisi mieli tehnyt kyllä sinne lähteä... *nyyh* *nyyh* noh.. mutta seuraaviin tuun kyllä vaikka rollaattorilla, jos en muuten sinne pääse *hahjust*

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

juiceQ

Posts: 772

#56 • • juiceQ Fuck The Melody
ehdittiin omista bileistä mukavasti cumulukseen, oli paras meno pitkään aikaan! jalat oli ihan spagettia illan päätteeksi, mutta sehän on sen merkki että on ollut kivaa*nauru*

kiitos loistavasta illasta kuuluu unitylle, elville (kiitos loistavasta setistä) nooralle ja (toivottavasti muistan nimen oikein*iihhih**blush*) Simolle
Aeryn

Posts: 166

#57 • • Aeryn
Eilen tuli kyllä todellakin tanssittua melkein koko ajan ja sen kyllä huomasi tänä aamuna kun koetti mönkiä tuolta sängyn pohjalta ylös kipeillä jaloilla. *hymy* Mut ei se oo niin justiinsa! Tärkeintähän on, että eilen oli aivan helvetin hauskaa! *jiihaa* Järjestäjille iso kiitos! *aplodit*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

impulse

Posts: 178

#58 • • impulse superhero
*plur*
Kiitos hyvästä palautteesta, ilta oli kyllä minunkin mielestäni melkoisen onnistunut.
Päälimmäisenä jäi eilisestä mieleen aivan loistava yleisfiilis, jengi oli deejiiden seteissä todella hyvin mukana ja tanssilattia oli täynnä kädet ilmassa tamppaavia, hymyileviä ihmisiä...Fiilis tempaisi kyllä mukaansa aivan täydellisesti! *aplodit*

GRH:lta terveiset myös kaikille bilettäjille, mies diggaili meiningistä todella paljon ja olisi mielellään soittanut vaikka aamuun asti...

Tästä on hyvä jatkaa 9.4. Impulsen 2-vuotissynttäreille... *jiihaa*
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23188

Kiitos.
Vexe

Posts: 1,016

#59 • • Vexe
GRH oli kyl aivan loistava. Pelkäsin, että omat odotukset ovat liian korkeat, mutta ei olis uskonut noin kovaa suoritusta. Fiilis oli katossa koko setin ajan ja tanssilattialta tuli poistuttua vain kerran juomaan vettä. Nitro oli positiivinen yllätys. Muut setit jäivät vähemmälle huomiolle, kun tapasi tuttuja.

Jälleen kerran saa kiittää järjestäjiä loistavasta illasta. *aplodit*
RiD

Posts: 2,817

#60 • • RiD Nukemi
AErrr \o/ \o/ GRH \o/ \o/. Erittäin tiukat bileet sanoisin. Fiilis oli hyvä, valot oli jees ja savua oli tarpeeksi. Edelleen tämä sama pieni asia mikä aina kumussa on tanssilattian tahmeus/lasinsirut/tanssitilan puute. Mutta eivät ne lannistamaan pääse. Täyteen höyryyn todellakin pääsi ku englantilaisen näkönen englantilainen pikku-ukko tuli soittelemaan bruce lee paidassaan. \o/ GRH \o/. Oli mukava katsella kun tämä oli aivan älyttömissä fiilareissa itsekkin ja mies oli pelkkää hymyä.

Kokonaisuus: Loistava.

Kiitän ja kumarran, impulse toimi taas.

--
*super* *possu*