193 posts, 10 pages, 42,501 views
Tiah, 20.9.2005 00:17:
mulle kans.. aamulla tuntuu ettei saa ylös itteä sängystä ja sieltä sängyn pohjalta löytää ittensä hyvin usein vielä päivälläkin sit:(
Tiah, 20.9.2005 00:32:
hitto,miksu,et kai sinäkin:D mä YRITÄN tsemppaa itteni huomenna kouluun,alkaa loppua poissaolo selitykset..
Fyraett, 20.9.2005 04:14:
Jos mä olisin muija nii pitäisin nyt hauskaa ja ettisin samal rikkaan miehen joka turvaa tulevaisuuden :D
Fyraett
entinen luokanvalvoja joka huolehti mun kursseist sun muist koulu jutuist kuoli kesäl ja ei ehtiny ruksaa viimevuoden suoritettui kurssei pois.
mekaanikko, 20.9.2005 11:01:
Silti, väitän että paras motivaattori on se, kun miettii sitä että voisi yhtä hyvin istua cubiclessa näppistä takomassa jonkun täysin yhdentekevän duunin parissa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen ilman mitään tulevaisuudennäkymiä. (Tosin, tämä taitaa olla se tulevaisuudennäkymä useimmille niillekin jotka koulun penkillä tällä hetkellä istuvat.. =)
mekaanikko
Silti, väitän että paras motivaattori on se, kun miettii sitä että voisi yhtä hyvin istua cubiclessa näppistä takomassa jonkun täysin yhdentekevän duunin parissa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen ilman mitään tulevaisuudennäkymiä. (Tosin, tämä taitaa olla se tulevaisuudennäkymä useimmille niillekin jotka koulun penkillä tällä hetkellä istuvat.. =)
miikkah, 20.9.2005 10:16:
---
Fyraett, 20.9.2005 04:14:
Jos mä olisin muija nii pitäisin nyt hauskaa ja ettisin samal rikkaan miehen joka turvaa tulevaisuuden :D
---
melkoinen luottamus 'rikkaisiin miehiin'
Fyraett :
entinen luokanvalvoja joka huolehti mun kursseist sun muist koulu jutuist kuoli kesäl ja ei ehtiny ruksaa viimevuoden suoritettui kurssei pois.
-
miikkah :
auts, pahoillani. varmaan sait kaikki suoritusmerkinnät kuitenkin hoidettua kuntoon muuta kautta(?)
Fyraett :
-
miikkah : melkoinen luottamus 'rikkaisiin miehiin'
-
Kon-tiki :
Ei taida poika tietää, että rikkaat miehet ovat joko vanhoja tai rumia eli ei-kiinnostavia tai sitten rikkaita, nuoria ja komeita, eikä niitä silloin mikään pidättele vaan yhdessä naisessa.
Enkä ole lähipiirissäni kohdannut vielä yhtään miestä, jolle varakas nainen ei kelpaisi, jos hän on muuten siedettävä. Tasa-arvo on saapunut myös gold diggeröintiin.
Ciraf©, 20.9.2005 11:54:
---
Toiseksi paras henkivakuutus on kypsä harkintakyky, ettei joudu töistä milloin milläkin syyllä lintsaavaksi yksinhuoltajaksi t. sivusta seurannut
---
? Aika rankka väite, mutta tääkin on ihan bs:ää. T:Kokemusta on