Club Millennium - Lahti. 13.3.2004 @ Lahti

74 posts, 4 pages, 10,253 views

Lumpy

Posts: 873

#61 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

T-mu:
...pitäis varmaan lopettaa tää dokaaminen...



Hahahahahahaha... Aina sä Teemu vaa hoet tota. Silti oot jo seuravana päivänä vetämässä perseitä.*känni*
gerry

Posts: 979

#63 • • gerry

J-Tone:
---
gerry:
Sulla on vissin joku asenneongelma... Mikä vitun asiakkaspaikkalupa? (se miten monelle yhtaikaiselle asiakkaalle baari on saanut luvan? Ok, mut miten se tähän liittyi, jos se sitä tarkitti?) Eikä se ole ihan sama sillä olen AIVAN varma et noi kyynärpäät ärsyttävät muitakin ku vaan mua...
---


Mä luulen, että sun asenteessa on korjaamista, jos pidät sitä jotenkin erikseen kiittelemisen arvoisena suorituksena, ettei lakia olla rikottu. Tajuutsä, sen pitäis olla itsestäänselvyys, että ihmisiä otetaan sisään vain sen verran kuin ravintolalla on lupa kerrallaan ottaa. Osaatko kuvitella mitä tapahtuu, kun täyteen ahdetusta ravintolasta yrittää asiakkaat rynniä ulos? Ja sä vaan murehdit parista kyynerpäästä :D


---
gerry:
Ainiin, ellet sinä siis ollut se joka olit sosessa pöydän alla etkä muista illasta mitään...

---

En tainnut olla, koska olin edelleen Espoon Kivenlahden nuorisoräkälässä Be Happyssa.

[muokattu 14.3.2004 18:07]



Mä en tajua mikä sua risoo? Otit niiqu yhestä mitäänsanomattomasta lauseesta kiinni:D Kehuin house/trance nurkkausta, edullista lippuhintaa ja siinä sivussa mainistsin ettei ollu myöskään mitään järjetöntä ruuhka (oletko ollut impulesbileis? Olitko jouluna ku oli hillitön ruuhka impulses ja lattial oli lukuisia lasinsirpaleita? Et näköjään) Eli kaikki oli eilen buenos....

Aiheeseen liittyen. Baareissa on tietty maximimäärä ihmisiä... Mutta mukavamppahan siellä on olla kun baarissa ei ole maximikapasiteetti päällä eli ihmisiä ON vähemmän ku mitä laki sallis... (u got mu point?) Sama ku matkustaisi täys linja autos jossa kaikki paikat on varattu, mut mukavamppaahan se on ku se ei ole ylilastattu ja vapoja istumapaikkoja löytyy.... *vääntää rautalankasta ja maalaa punaiseksi*

Mis vaihees mistäkin olen valitellut? Mut joo, mun osalta tämä loppuu tähän sillä se on aika naurettava aihe.

[muokattu 14.3.2004 18:35]

--
by B.C.S

Sinza

Posts: 2,227

#64 • • Sinza
Hauskat bileet oli *joo*! Porukkaa oli mielestäni sopivasti ja tilat oli jaettu ihan hyvin, vaikka etukäteen epäilinkin kuinka se tulee onnistumaan. Jopa haussipuolellakin tuli käytyä ihan vähän jorailemassa, mutta paremmin viihdyttiin etuosassa, ja suurimmaksi osaksi tanssimassa, vaikka krapula hieman vaivaskin *poks*. Triton iski parhaiten *aplodit*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#65 • • Taika Guest

Blues:
Oli oikein mukavat pippalot ja häröilyä taas riitti *nauru*
*hali* kaikille paikallaolleille ja pitää ottaa uusiksi taas joku kerta lahdessa *jiihaa*


Ja tulossa on varmaan ihan loistavaa kuvamateriaalia?*vink*
Oli kiva vierailla Lahdessa vuoden tauon jälkeen, La Vida paikkana vähän epäilytti mut ihan hyvinhän se loppujen lopuksi toimi, istumaan pääsi aina kun halusi*hymy*
Kaikille tutuille joita näin*hali*
p.s. Tero, vitutus on jo ohi ja enkä mä muutenkaan olis sua lyönyt vaikka siltä ehkä vaikutinkin*vink**nauru*
:D

Posts: 3,707

#67 • • :D

J-Tone:


Aijoo tämä klubihan olikin maailmanlaajuinen juttu! Mun moka!
Ja mitä * se sua liikuttaa mitä mieltä joku on jostakin asiasta,
joka ei kosketa sua juuri mitenkään?

Esim. mustaki o viihtysämpää bileissä jos se ei ole liian täynnä.

huoh. blees
Nefertete

Posts: 665

#68 • • Nefertete pile-eläin
Kivat pileet -mukava tunnelma, ihmisiä sopivasti ja mikään järjestelyissä ei pahasti häirinnyt.
Etuosan trancepuoli oli onnistunut järjestely, koska nytkin housepuolen ilma meni lopussa huonoksi, mutta etuosassa pystyi helposti hengittämään ihan lopussakin. Joskus muinoin kun olen Vidassa jossain polkkapileissä ollut, takaosan ilma on ollut ahdistava.
Äänestä pitää antaa pientä miinusta, korviin sattui, vaikkei volyymi ihan mielettömissä lukemissa kaiketi edes ollut.
Musiikki oli mukavan vaihtelevaa, tuli keikuteltua haussin tahtiin, sekä kiksuteltua toisella puolella. Masan soittamat indikaattorit yms. upposivat miulle parhaiten *jiihaa*
Kiitän ja kumarran sekä toivotan Tommille vielä onnitteluni (tai osanottoni) vanhentumisen johdosta *sydän* *hali* *plur*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Aidrian

Posts: 1,799

#69 • • Aidrian Furian Master

Nefertete:
Äänestä pitää antaa pientä miinusta, korviin sattui, vaikkei volyymi ihan mielettömissä lukemissa kaiketi edes ollut.


joo tää täytyy kyllä allekirjoittaa. Välillä tuntui että tulpille olis ollu käyttöä*mur* Korvissa vinkui kuin Glorian polkkajytkepaukevolatkaakossa-bileiden jälkeen.
*Tomzah*

Posts: 69

#70 • • *Tomzah*
...Tulihan taas käytyä tanssahtelemassa! JÄLLEEN koin positiivisen yllätyksen ku huomasin miten La Vidallaki on muuntautumiskykyä! Et tollassii pienemmän kaliiperin bileisii toi mesta vaikuttaa ihan hyvältä. Triton ja Cosmicman ei pettäny, menevää kiksuttelua molemmilta, tosin tritonilta pikkasen rankempaan sävyyn...*iloinen* Saas nähä, jatkuuko la vidas klubbailut viel tästä eteenpäin...seuraavia siis odotellessa!
herman

Posts: 207

#73 • • herman
Olihan taas ihkut bileet nääki! Voitti mennen tullen kyllä viime impulset. La Vidasta jäi paikkanakin mukava kuva. Ja mitä musiikkiin tulee...

RiD:
Triton iski ku halko takaraivoon

Niin totta!
Triton oli *super**sydän*
:D

Posts: 3,707

#74 • • :D
Jos nyt jotakuta kiinnostaa niin ensimmäisille paikalle olijoille
jaettiin mixcd, jonka tracklist näyttää kutakuinkin tälläiseltä:

01. funk d'void - all that matters
02. kosheen - all in my head (planet funk remix)
03. the beginerz - history (bini & martini remix)
04. wally lopez - i'm coming to london
05. soul providers - i dont know
06. k-klass - now you bond (sonar vocal mix)
07. ramani - desert night
08. wonderland ave - journeyman
09. puretone - stuck in a groove (who da funk remix)
10. empress - lets get it on
11. anne murillo & dj asle - raising hell (dj asle vocal dub)
12. radical noiz feat. adeva - in & out


njoy!