74 posts, 4 pages, 11,822 views
J-Tone:
---
gerry:
Sulla on vissin joku asenneongelma... Mikä vitun asiakkaspaikkalupa? (se miten monelle yhtaikaiselle asiakkaalle baari on saanut luvan? Ok, mut miten se tähän liittyi, jos se sitä tarkitti?) Eikä se ole ihan sama sillä olen AIVAN varma et noi kyynärpäät ärsyttävät muitakin ku vaan mua...
---
Mä luulen, että sun asenteessa on korjaamista, jos pidät sitä jotenkin erikseen kiittelemisen arvoisena suorituksena, ettei lakia olla rikottu. Tajuutsä, sen pitäis olla itsestäänselvyys, että ihmisiä otetaan sisään vain sen verran kuin ravintolalla on lupa kerrallaan ottaa. Osaatko kuvitella mitä tapahtuu, kun täyteen ahdetusta ravintolasta yrittää asiakkaat rynniä ulos? Ja sä vaan murehdit parista kyynerpäästä :D
---
gerry:
Ainiin, ellet sinä siis ollut se joka olit sosessa pöydän alla etkä muista illasta mitään...
---
En tainnut olla, koska olin edelleen Espoon Kivenlahden nuorisoräkälässä Be Happyssa.
[muokattu 14.3.2004 18:07]
Blues:
Oli oikein mukavat pippalot ja häröilyä taas riitti
kaikille paikallaolleille ja pitää ottaa uusiksi taas joku kerta lahdessa
Nefertete:
Äänestä pitää antaa pientä miinusta, korviin sattui, vaikkei volyymi ihan mielettömissä lukemissa kaiketi edes ollut.