Club Millennium - Lahti. 13.3.2004 @ Lahti

74 posts, 4 pages, 11,377 views

TemeZ

Posts: 486

#41 • • TemeZ

SA-TomTom:
MIES HYVÄ - sähän pamauttelet vallan levottomia *ding* oot ollu jossain vessassa koko illan etkä muista muusta sit, kheh.
venue vetää vähintään sen 500 sisään, ollut jopa 700 .. *jiihaa*



muistaakseni 250 on la vidan narikan koko tms..
:D

Posts: 3,707

#42 • • :D

TemeZ:
muistaakseni 250 on la vidan narikan koko tms..



vartti sitten oli narikassa isoin luku 386 ;)

ylimääräiset päällysvaattet saa jättää myös autoon :)
TemeZ

Posts: 486

#43 • • TemeZ
jee! sit ei oo hätää =)
Mellu-

Posts: 4,006

#44 • • Mellu-
tänään se tapahtuu \o/

diffas <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

TemeZ

Posts: 486

#45 • • TemeZ
ihan jees kemut oli! lavida oli järjestelty tosi fiksusti ettei kulkureittejä juurikaan menny tanssitilan läpi yms.. vähän ehkä ahtaat kulkuväylät mut niinhän on kaikissa baareissa yleensäkin =) oma fiilis oli fyysisen olotilan takia vähä huono mut tulipahan käytyy, ens kerral sit kovempaa :)
- kiitoos
RiD

Posts: 2,817

#46 • • RiD Nukemi
Kiitän ja kumarran, Mukavat bileet, decot ihan jees ja fiksu järjestely. Triton iski ku halko takaraivoon mutta mr D jätti kyllä kylmäksi. Liian laihaa liian hidasta.

Kiitän, hyvät bileet.

--
*super* *possu*

Kolera

Posts: 4,256

#47 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ihan lepposa meininki oli kyl. Ikävä kyllä se house puolen häpyhoosee sun muu meininki jäi vaan omalla kohalla yhteen biisiin. Musiikkityylistä kyllä täytyy sanoa että ihan perseestä se on ku auttamattomasti vaan rupes hymyilyttää ku sitä kuunteli =P

Tilojen laittelu oli kyl aika onnistunu. Ilma ei lyöny kakkosnelosella ohimoo, kuten aikanaa proteuksen jne. ollessa siellä clubipuolella.

Mää mää tykkään

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

gerry

Posts: 979

#48 • • gerry
Juuh... pitkästä aikaa itsekkin lahdessa järjestettävään clubitapahtumaan eksyin ja yllätyin positiivisesti:) Onhan lavida vakio paikka päivisin käydä kahvilla/muutamalla... Oli mielenkiintoista nähdä miten trance/house osasto saataan yhteen ymym.... (puhuttiin paljon sisäisitä muutoksista joita innolla odotin). Lopputulos oli loistava, toimiva, ja yllätti positiivisesti! Loistavaa!!

Paikalla ei myöskään ollut mitenkään tunkeileva määrä ihmisiä joten mahtui hyvin kävelemään/istumaan/tanssimaan.

Myöskään lippuhinta ei päätä huimannut, vaivaiset 6egee pullittaa nyt jokainen.

Cosmarin settiä itse odotin ja paikalle saavuin juuri herran soittoa. Eipä muuta kun taas kerran kova settiä oli. Pari vaihdettua sana setin jälkeen kyseisen herran kanssa piristivat mukavasti iltaa. Oli myös tosi sympaattista nähdä Carbon Basen jätkät toooooooodella humalassa pyörimässä tanssilattialla :D

Mut juu... Kenties impulse on saanut tästäties kovan ”kilpailijan”? Mut ei puhuta kilpailusta... Lahti on sen verran pieni paikka, toivotaan ettei mitään kilpailuja synny vaan kaikki mitä tänne jatkossa tulee saatan järjestettyä ilman ruumiita :)

Kaikenkaikkiaan, Lavida yllätti! Positiivisesti :)

--
by B.C.S

TemeZ

Posts: 486

#49 • • TemeZ

gerry:
Mut juu... Kenties impulse on saanut tästäties kovan ”kilpailijan”? Mut ei puhuta kilpailusta... Lahti on sen verran pieni paikka, toivotaan ettei mitään kilpailuja synny vaan kaikki mitä tänne jatkossa tulee saatan järjestettyä ilman ruumiita :)



joo ei todellakaan kilpailusta vaan kivasta lisätarjonnasta! :)
gerry

Posts: 979

#50 • • gerry

J-Tone:
---
gerry:
Paikalla ei myöskään ollut mitenkään tunkeileva määrä ihmisiä joten mahtui hyvin kävelemään/istumaan/tanssimaan.
---

Se oliskin jo aika symppistä, jos ei kävelemään pystyis selvinpäinkään. Onko toi nyt sitten otettava jotenkin positiivisena palautteena?



Jep, täytyy... Täytyyhän tilaa hei olla...? Itse en ainakaan tykkä ku jengi töni suunnasta jos toisesta kyynärpäillä....

[muokattu 14.3.2004 04:34]

--
by B.C.S

Blues

Posts: 5,414

#51 • • Blues Koning van Afrika
Oli oikein mukavat pippalot ja häröilyä taas riitti *nauru*
*hali* kaikille paikallaolleille ja pitää ottaa uusiksi taas joku kerta lahdessa *jiihaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Aidrian

Posts: 1,799

#52 • • Aidrian Furian Master
**RESSPEEECT**

Porukkaa oli just sopivasti, mahtu hyppii, pomppii ja kiksuilee ihan urakalla (kiksusormi oli kovassa käytössä). Tuttuja oli muutama, kiitos Stratokselle ja Virtualille bileilyseurasta*joo* Musa rokkas ihan kybällä. Siellä House-puolella en käyny ku pari kertaa happee hengittämäs (joka sit loppupeleissä tuntui korkeanpaikan leiriltä, mun mielestä siel puolel oli kuumempi?) mut tuli pompittuu ympäri-ämpäri lavaa, edessä ja takaa. Tuli paljon tuttuja biisejä, fiilis oli uskomaton, vaikka olin selvinpäin ja kuskina (etukäteen vähän epäilin tota yhdistelmää*blush*) kiitos niille muutamalle uudelle tutulle, jotka tuli bileiden aikaan jubailee*klubitus* ja oli kiva nähdä Terhiäkin (onko loppuillan vitutus helpottanu jo?) Lipunhinta (6ebee) oli vähintään sopiva hinta noista kemuista, se Millenniun-Mixi oli hyvää Bonusta tolle reissulle*joo* Mun mielestä pirun hyvät bileet, decot oli kivat, savuja käytettiin hyvin, kiitos sille Aktiiviselle valomiehelle, se sininen valoefekti rokkas, varsinki mun rannepannat tykkäs siitä.
Tullaan toistekin. Kyllä.*joo*
Kuvia.. anyone?
Inso

Posts: 124

#53 • • Inso Smee again.
Bileissä oli oikein mukava käydä, kun musiikki oli hyvää ja tuttuja tapasi pitkästä aikaa.

Mr. D ja Cosmicman soittelivat mitä soittelivat, mutta kuten muutaman kerran aiemminkin, Säteen poika oli odotetuin soittaja minun illassani. Eikä pettymystä tullut. Musiikki liikutteli kehoa oikein mukavasti ja Jetlagin kohdalla muutuin radioaktiiviseksi ja hajosin spontaanisti. Myös viimeinen biisi aiheutti samanlaisen muutoksen, kuten kävi aika monelle muullekin ympärillä kuuluneista äänistä päätellen. Varsinkin vieressä olevasta wishwasta, jonka ääntelystä tuli mieleen Lapinlahden Linnut - Tyttö huutaa hii!.

House-puolella oli myös oikein mukavaa jamittelua, mitä sen muutaman biisin ajan kävin tankkaamassa nestettä ja rauhoittumassa. Molempien puolien valotkin olivat oikein jees.

Nyt kyllä jaksaa aloittaa kirjoitukset huomenna.

[muokattu 14.3.2004 13:23]
Chatte

Posts: 4,085

#54 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tsuipadui dipadipadiii... *lauleskel* Hyvät fiilikset eilisestä reissusta. Lallaallaaa... *plur* Oli paljon ihkuja kavereita paikalla. *hali*

Taidanpa käydä Warkaudessa pelaamassa vähän lätkää ja laskeutumassa maan pinnalle arkiviikkoa varten. Nyt vielä laulattaa... kirjoitan ehkä jotain viisaampaa, kun olen taas järjissäni. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

noemi

Posts: 535

#55 • • noemi

Inso: Myös viimeinen biisi aiheutti samanlaisen muutoksen, kuten kävi aika monelle muullekin ympärillä kuuluneista äänistä päätellen. Varsinkin vieressä olevasta wishwasta, jonka ääntelystä tuli mieleen Lapinlahden Linnut - Tyttö huutaa hii!



Hihheh *nauru*
jepjep, Tritonin setti oli senverta timmi et oli pakko vähäse kiljuu etteij ois pää halennu onnesta... Pakko myöntää, et silti meinasin sen vikan piisin aikana kusta pöksyihi silkasta innostuksesta. Voij voij. Luulin et oon jo päässy jo yli tollassesta. Eiks yli kolme vuatta klupeij kiertäneitten pitäis jo pikkuhiljaa sirtyy kiltisti pousauspuolelle ja ilmaantuu välil vaan vähä coolisti nytkähtelemään tanssilattialle (eij kuiteska niin paljon et hiki tulis, siis... *hih*

--
Oikeutta koneille!

mniittymaki

Posts: 1,641

#56 • • mniittymaki
Ihan kiva reissuhan toi oli, pääsi taas tutustumaan uusiin ihmisiin ja olihan
siellä aika paljon tuttujakin paikalla. Kiitti kaikille seurasta yms.

Ainiin... ja synttäri onnittelut Tommille :)

piis,
.m

[muokattu 14.3.2004 22:50]
Aidrian

Posts: 1,799

#58 • • Aidrian Furian Master

wishwa:
Eiks yli kolme vuatta klupeij kiertäneitten pitäis jo pikkuhiljaa sirtyy kiltisti pousauspuolelle ja ilmaantuu välil vaan vähä coolisti nytkähtelemään tanssilattialle (eij kuiteska niin paljon et hiki tulis, siis... *hih*



eigä mitään.. mäkin humppailen jo viitettä vuotta (ja monet muut klubbaillu jo paaljon kauemmin, tiedän*plur*) eikä puhettakaan pelkästä pousailusta*nauru* sitähän voi harrastaa sit siinä ohella*joo*
gerry

Posts: 979

#59 • • gerry

J-Tone:
---
gerry:
Jep, täytyy... Täytyyhän tilaa hei olla...? Itse en ainakaan tykkä ku jengi töni suunnasta jos toisesta kyynärpäillä....

---


Älä viitti? Mä ajattelin, että se kuuluu jotenkin baarin saamiin asiakaspaikkalupiin. mutta, jos se onkin vaan ihan asiakkaan henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni, niin sittenhän se on ihan sama paljon baariin tungetaan väkeä. Parisataa tulipalossa hiillostunutta nuorta ei munkaan mielestä ole niin vakava asia kuin kyynerpää sun leuassas.

[muokattu 14.3.2004 05:35]



Sulla on vissin joku asenneongelma... Mikä vitun asiakkaspaikkalupa? (se miten monelle yhtaikaiselle asiakkaalle baari on saanut luvan? Ok, mut miten se tähän liittyi, jos se sitä tarkitti?) Eikä se ole ihan sama sillä olen AIVAN varma et noi kyynärpäät ärsyttävät muitakin ku vaan mua...

Ainiin, ellet sinä siis ollut se joka olit sosessa pöydän alla etkä muista illasta mitään...

[muokattu 14.3.2004 15:22]

--
by B.C.S

:D

Posts: 3,707

#60 • • :D
Kivaa oli. ^__^
Itse en väsymyksen takia juurikaan paljoa missään heilunut.
Lähinnä house puolella tuli notkuttua ja muutaman kerran
träääns arenalla. :) House babies kyl tykitti vallan mainioita
raitoja. Sen jälkeen ilmeisesti fiilis porukalla laski ku ei Sile
sit soittanutkaan ja hiljaisuuskin varmasti latisti fiiliksia
entisestään ja porukka alkoi katoamaan. Viimeisen tunnin
kun ite soitin oli vaan kourallinen ihmisiä mestoilla. Harmittavaa.

Mutta ensi kerralla paremmin. :)

Ja Tommille synttärii!

[muokattu 14.3.2004 15:28]