Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,265 views

Sssan*

#161 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

hallucinogen, 9.2.2004 22:39:
---
Epailija:
Ei suhdetta musiikille kuitenkaan rakenneta - eihän? *vink*

---

Niinpä..ei se suhde toimi kuitenkaan jos ainoa yhteinen asia on musiikki..Meillä se on kuitenkin juust aivan toisinpäin..Poikaystävä kuuntelee rankkaa heviä ja rockia, kun mä taas fiilistelen kaikenlaisilla konebiiseillä *nuotti*ja joskus myös kevyellä poprockilla...Joskus ihan suoraan sanottuna ottaa päähän ihan sairaasti kun toinen hokee vieressä että "voi ei mitä p*skaa, ei tällasta voi kuunnela ilman et pää tulee kipeeks.." *igor* Mutta ollaan tehty sellanen sopiva järjestely kun kuunnellaan yhessä musiikkia et Molemmat saa aina vuorotellen valita biisi joka kuunnellaan..Onhan se tosin vähä veemäistä mutta vaan pelkkä tottumuskysymys! Toista on ihan turha muuttaa ihan omanlaisekseen koska tuskin itsekään haluaa muuttua aivan hänen laisekseen *hihu*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

JuHnu

#162 • • JuHnu

anis, 22.1.2005 06:49:
pistä sen juomaan vaikka vähän ekstaasia...*nauru*

HÄHÄHHÄ ,juuri näin*lmao**nauru*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

samlainio

#164 • • samlainio
eihän mitään musaa voi kenenkää pakottaa kuunteleen. Jos ei tyttö/poikaystävä tykkää kone musasta, ni turha kai sitä on väkisin lähtee sille tuuttaan. Itte oon kyl huomannu sen, ett monella on vähä hailakka käsitys esim. siitä mitä tekno on, jopa jollain niillä ketä kuuntelee edes jotain marginalisempaa tanssimusaa. Sillon on ainaki ihan hyvä antaa pienimuotoinen ns oppitunti siitä mitä mikäkin on ja varsinki siitä mitä itte kuuntelee. Mulla on paljon sellasia tuttuja, ketkä on ihastunu tollasiin vähän lempeämpiin rytmeihin, kuten deepimpään houseen ja balearic houseen. Ja jotkut hevarikamutki on tykänny jostain hiukka rankemmast teknosta.

Mut siis lopputulos... älä pakota kuunteleen. Yritä ennen vaiks ovelasti sujautella sitä musaa huomaamattomasti hyvän paikan tullen soimaan taustalle tms.
Dementation

#165 • • Dementation wednesday?
Aika monet tytöt tykkää chilliseteistä taustalla kun vaikkapa vietetään koti-iltaa vaan makoilemalla vierekkäin ja puhumalla niitä näitä. *sydän*

Chillillä voit myös murtaa sen kuuluisan "konemusa on vaan pelkkää jumputusta" - ajatuksen joka monilla on. *vink*

Tämän opetuksen jälkeen alkaa henkilöt olla avoimempia muillekin konemusamuodoille, kunhan ei nyt heti vaihda tosta mihinkään HC jumputukseen.

Groovaava elektro ja popahtava house tuntuu toimivan aika moniin ja sit tietty jos tyttö tykkää valmiiks jostain groove coveragesta tms, niin helppohan siitä on johki kiksuun ohjailla...

Onneks oma tyttöystävä ainakin kestää mun konemusakuunteluita ja paikkapaikoin tykkääkin.
Muun muassa Caro2:n uusin setti osu ja uppos.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Claquesous

#166 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Alistamalla tyttösi ideologiselle indoktrinaatiolle, jossa olet kahlinnut hänet tuoliin ilman minkäänlaista liikkumavaraa. Sitten valvotat häntä huumausaineilla ja satunnaisilla sähköshokeilla. Samalla tietenkin soitat ämyreistä nupit kaakossa konemusiikkia tauotta. Henkilöstä riippuen murtaminen ja ehdollistaminen kestää kolmesta päivästä jopa muutamaan viikkoon.

--
32. of December

samlainio

#167 • • samlainio

Claquesous, 31.10.2006 12:10:
Alistamalla tyttösi ideologiselle indoktrinaatiolle, jossa olet kahlinnut hänet tuoliin ilman minkäänlaista liikkumavaraa. Sitten valvotat häntä huumausaineilla ja satunnaisilla sähköshokeilla. Samalla tietenkin soitat ämyreistä nupit kaakossa konemusiikkia tauotta. Henkilöstä riippuen murtaminen ja ehdollistaminen kestää kolmesta päivästä jopa muutamaan viikkoon.

juu.. mainio musiikillinen valinta tähän on Richie Hawtin: DE9. Hyvää jumitusta ja yks raita kestää koko loppuelämän... tai ainakin siihen saakka ku sähköt menee, tai neula hyppää pois levyltä ;)
KaiKiKo?

#168 • • Edited KaiKiKo?
niille ystävilleni, jotka eivät aikaisemmin konemusiikista pitäneet, ihastuivat Shpongleen. Toimii poikkeuksetta kaikille, etenkin levy -Tales from the inexpressible- jopa hevarit käännytetty tuolla levyllä kohti elektronisempaa musaa :)
Amuck

#169 • • Amuck dub-i-dub
Tästä topikista tulee mieleen kun ex-naapurini yritti kouluttaa musta konemusiikin kuuntelijaa aikana, jolloin kuuntelin vain metallia. Soitti jotain kiksutrancelevyjä ja hehkutti bileitä. "Kuuntele nyt, tää on niin hiton hyvä biisi, aijai tätä on jamitettu". En ymmärtänyt alkuunkaan - "en nyt tiiä... aika tylsä..."
Opin kuitenkin myöhemmin kuuntelemaan ensin housea, ja sitä kautta muitakin genrejä teknosta hard tranceen ja psykestä junkkaan. Myöhemmin olen törmännyt tähän naapurinlikkaan bileissä, ja nauranut miten en vieläkään tykkää kiksusta, vaikka juuri sen kautta kamu yritti mua bile-elämään tutustuttaa. :D

Tarinan opetus: älä yritä kuuntelututtaa toisilla trancea. Ei. Mieluummin tosiaan jotain chilliä tai carokakkosen kesähousemiksejä, tai rankemmasta musiikista pitävälle esmes Zeromanceria. Tai kaikkein paras ehdotus: anna olla.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Cloud

#170 • • Cloud Game Freak

2la, 2.11.2006 18:56:
kaikkein paras ehdotus: anna olla.

Todellakin. Tämä on kyllä paras ehdotus by far :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pete

#171 • • pete Räntämäen Lataamo
entä jos tyttö tykkää suomipopista? Itse olen (huolestuttavaa *whaat* ) alkanut jopa sulattaa hänen musiikkiansa (lukuunottamatta yötä) mutta hän ei oikein vieläkään innostu teknosta... Joskus tosin huomaan (kun olen "pakottanut" hänet teknobileisiin) että hän nauttii biitistä, mutta kiistää sen ja joskus taas on tosi kyrpiintynyt... Kuten sanottua, eihän sitä suhdetta perusteta teknolle, mutta kyllä sitä kateellisena tsekkaa kun muut parit nauttii teknobileissä.... Nytkin muija lähtee turkuun kun meen bileisii

--
Peace Love Unity Respect

Jusna666

#172 • • Jusna666 Diablo

pete, 2.11.2006 20:04:
entä jos tyttö tykkää suomipopista?

Mä näkisin, että peli on siinä vaiheessa menetetty, vetäisin syvään henkeä ja miettisin kannattaako suhdetta jatkaa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Fyrisch

#173 • • Fyrisch

Jusna666, 2.11.2006 20:07:
---
---

Mä näkisin, että peli on siinä vaiheessa menetetty, vetäisin syvään henkeä ja miettisin kannattaako suhdetta jatkaa.

*lmao* suomipoppi on popista paskint
Auacusha

#174 • • Auacusha Koneradio
Itsellä lähinnä onkelmana miten sen saisi kuuntelemaan vähän laajemmin konemusaa, sille kun proteus, lab-4 yms tämän linjan artistit uppoavat sillä tasolla että saa rauhassa kuunnella ilman välikommentteja siitä kuinka musa olisi paskaa.
Mutta kun alkaa kuuntelee jotain edes vähänkin teknoon viittavaa niin alkaa tulee noottia, ja paljon.

Muistan erään kerran ku koulusta tulin väsyneenä ja ajattelin että laitanpa jotain hyvää musaa ja makoilee vaa sänkyyn niin meni korkeintaa 2minuuttia kun akka alkaa valittaa että ny tää paska pois, ei vaan osaa ymmärtää miten joku ei voi tykkää leo lakerin seteistä *hymy*
Myös hc/gabber, "clowncore" ja psyke antavat negatiivista karmaa.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

ipe

#175 • • ipe X-Rust / Holvi

Fyraett, 2.11.2006 20:08:
---
---
---

---

*lmao* suomipoppi on popista paskint

*nuotti* Tia-Maria sua kaipaanniiin, Tia-Maria oon yksin... *nuotti*

*släp*

Huh!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Skenemursu

#176 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
mä sanoisin, että oman kohdalla toimi ehdollistaminen ja reilutarjonta. Mutta se mistä on helpoin aloittaa on todella vaikea sanoa... luulis että esim rokkia kuuntelevalle olis jokin rankka electro ehkä lähinnä, mutta näin se ei välttämättä mene.

Tietty auttaa paljon jos löytyy djtä jotka ovat tyttösi mieleen noin ulkoisesti... se saattaa saada musiikin kuulostamaan paremmalta :)

Oma tyttöystävä innostui: Dj Poliisista, Proteuksesta (enemmän ulkoisten seikkojen kun musiikin takia) ja Mr A:n musa toimii tällä hetkellä parhaiten...

Eli sanoisin, että ihminen tottuu kuuntelemaan jotakin musiikkia ja sitten joko löytää sitä teh jutun tai sitten ei... aina voi yrittää kuitenkin
gerry

#177 • • gerry
Jos muija on oikeasti kiinnostunu se menee mukaan vaikka mihin..... Nimimerkillä itse ryhtyin melkein jehovantodistajaksi erään tytön takia*ding*

--
by B.C.S

Anselmi

#178 • • Anselmi And sell me
Et mitenkään.

--
sen pituinen se

Skenemursu

#179 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha

---
---

voin kertoa että helppoa se ei ainakaan tule olemaan... kokemuksella 6 vuotta ihmisen kanssa joka kuunteli seuraavia hienouksia: CMX, Bon Jovi, Eros Ramazotti, Offspring, Greenday, Celin Dion, Metallica jne jne... no siis oli niitä suomipoppi levyjä siellä ihan vidusti, mutta en nyt muistanut kun ton CMX, joka muuten Rumba lukijoiden äänestyksessä valittiin mailman historian parhaaksi bändiksi. En tiedä sitten kertooko tämä enemmän rumbanlukijoista vai kyseisestä bändistä.. *eiei*

edit: ai niin ja tämä suhde päättyi konemusakiinnostukseni ja Ibiza kesä -99 vuoksi :)
tomii

#180 • • tomii kallion herttua
Kandee pelata varmanpäälle ja lukita kellariin, jossa on kunnon skobet asennettuna niin, ettei niitä pääse hajoittamaan. Sit vaan luukuttaa 24/7 vanhaa Saksa-gabberia niin kauan kuin käännytys on suoritettu! ;)

No joo... ehkä kannattaa vaan antaa olla. Ihan samahan se nyt on mitä musiikkia partneri kuuntelee, oli se sitten vaikka Dannyä tai Frederikiä. :)

--
reivaan kunnes kuolen