Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,072 views

Baby-G

#141 • • Baby-G

tintsu:
Mun oli ainaki väkisin vaan kuunneltava sitä. *nauru* Vaikeeta oli aluks ku oon aina ollu henkeen ja vereen rokkityttö. *hih* Mut näköjää sitä voi kuunnella monenlaista musiikkia.
Ja sit siihe alko tottuu ja loppupeleissä tykkäilee myös. *plur*

Ihan sama mulla kans, paitsi että oon henkeen ja vereen hoppichicksi*vink*
Pakko oli kuunnella kun ei ollu vaihtoehtoja. Ekaks ei millään maistunu, ihan migreeni tuli. *poks* Aikaa myöten siihen tottu ja alko jopa tykästyä.. *hymy*
On se konemusa ja hiphop kyllä kivaa vaihtelua toisilleen musiikillisesti sekä bileisiin viitaten. Eroaahan ne ihan kiitettävästi toisistaan. Luovat sellaista kivaa tasapainoa elämään *plur**nauru*
anis

#142 • • anis
pistä sen juomaan vaikka vähän ekstaasia...*nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Caro²

#143 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Miulla oli ensimmäisen pari vuotta emäntä joka sanoi että "Tykkään kaikenlaisesta musiikista"
Seuraavan vuoden aikana se nukahti bileissä mm. Nessin keikan aikana.. (selvinpäin).
Viimoisen kahden vuoden aikana se valitti miulle joka kerta kun soittelin kotona, että: "Mulla tulee pää kipeeksi tosta konemusasta"..

Ei olla enää yhdessä..
*AnnU*

#145 • • *AnnU* NanneNanneNanne

anis:

*lmao*

--
*sydän**sydän**sydän*

#146 • • ALIEN Guest

*AnnU*:
---
anis:

---

*lmao*

hihihihihhihihihihihi!! *iihhih*
#147 • • Ketku Guest
köytä se pariks kolmeks viikoks tuoliin kii eläkä anna nukkuu ja soita kaikkea muuta musaa nii eiköhän se ala arvostaa konemusaa ku sillo ei tarvii olla köytettynä tuolissa............*iloinen*
PieceOfMind

#148 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Elin pari kuukautta siinä harhaluulossa, ettei toi poitsu yrittäis käännyttää mua konemusiikin kuuntelijaksi. Mutta sillä onkin näköjään vaan pitkäjänteisempi strategia käytössä *nauru* Suosittelen *vink* Ensin jostain ilmestyi yksi levy, sit niitä alkoi pikku hiljaa tulla lisää ja lisää *hymy* Klabin setit on kyllä uponnu muhun tosi hyvin, siinä yksi mistä voi aloittaa *sydän*

Jos haluaa vaikuttaa toisen musamakuun, niin se kannattaa tehdä ihan suhteen alussa, silloin kun kaikki on vielä ihanaa eikä mikään ärsytä. Silloin kuuntelee tosi mielellään sellaista musaa, mistä toinen tykkää, kun haluaa ihan täysillä päästä sisään sen toisen maailmaan. Ja silloin on just otollinen aika jäädä koukkuunkin *hih*
bad loop

#149 • • bad loop .idm setä
ei tarttenu ku soittaa brothomstates - viimo .. ja tyttö meni naimisiin mun kanssa :)
Caro²

#150 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Soittakee niille seurustelukunppaneillenne sellasta konemusiikkia, jossa on samanlaisia elementtejä (= instrumentteja, soittotyylejä, tyylejä) kuin siinä musiikissa mitä ne itse kuuntelee...

Ehkä ne löytää sen konemusiikin koukun siitä..
¡ Previous post about a year ago !
mummoankka

#151 • • mummoankka

Chilek, 9.2.2004 13:34:

jätänkö vierottamisen vai jatkanko taistelua....?

Oppii ihan itse kuuntelemaan, jos on oppiakseen. ei voi toista pakottaa.
Jos hän yrittäs aivopestä sua kuuntelemaan him:iä tms. joka ei edusta musa makuasi, voisitko alkaa diggailemaan siitä? *ding*
Syntse

#153 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Hmms ensin raahasin sen mukana Prodigyn keikalle jossa Proteus oli lämppärinä. Siitä sai jo hieman kipinää sen jälkeen seuraavalle Proteuksen keikalle ja tyttö oli myyty.

Aikaisemmin ja vieläkin kuuntelee metallia Mokomaa, Amorphista, Cradle of Filthiä yms... Nyt menee myös Hard Trance, Hard Style, Freeform ja hieman HC ja viimeisin innostus ollu DnB myös mukaan tuohon. Yhdessä ollaan sitten Säteet ja FINRG bileet juostu läpi viimeaikoina.
ipe

#154 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

JohnnyBash, 31.10.2006 10:07:
Et mitenkään.

Komppaan! Yritin noin 15 vuotta, tuloksetta. Onneks muksu sentään tykkää. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

alphamagic

#155 • • Edited alphamagic
Ota poika joka kuuntelee jo valmiiks *tirsk* *nauru*

edit: [näin minäkin tein.]

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

itis

#156 • • itis Morning Star
Sido se ja laita luurit päähän *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

cinnamon

#157 • • cinnamon 2CV-spesialisti

Caro², 22.1.2005 12:23:
Miulla oli ensimmäisen pari vuotta emäntä joka sanoi että "Tykkään kaikenlaisesta musiikista"
Seuraavan vuoden aikana se nukahti bileissä mm. Nessin keikan aikana.. (selvinpäin).
Viimoisen kahden vuoden aikana se valitti miulle joka kerta kun soittelin kotona, että: "Mulla tulee pää kipeeksi tosta konemusasta"..

Ei olla enää yhdessä..

Oikein!
Ei Nessin setin aikana voi millään nukahtaa, kun pitää seurailla mikä biisi menossa ja koska vaihtuu.*hihu*
ezzy

#158 • • ezzy Droid-pappa

cinnamon, 31.10.2006 11:22:
---
Caro², 22.1.2005 12:23:

Ei olla enää yhdessä..

---

Oikein!
Ei Nessin setin aikana voi millään nukahtaa, kun pitää seurailla mikä biisi menossa ja koska vaihtuu.*hihu*

Vaihtuux konemusassa biisitki? *ding*
vergio

#159 • • vergio barbaari
Tarviiko sitten saada...? *ding*

--
Anna mun bailaa...