Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,109 views

W

#101 • • W
Tää on nyt oikeesti työnalla....tytöt on vaan niin kieroja, et ne esittää pojille et ne muka kuuntelee ja tykkää...sit ku kääntää selkänsä, vaihtuu levyksi joku perseen sheikkaus MTV rap shit! *eiei*
Hirmu

#102 • • Hirmu
Vie tyttösi Ibizalle! *plur*
#103 • • REivaaja Guest
sido se tuoliin ja aloita hoito pehmeämmillä rytmeillä kuten house kiksu ja kun kyyneleet loppuvat jatka muutaman beatin korotuksella rankempiin sointuihin. Kahden viikon kuluttua tyttöystäväsi on paatunut mindcoren suursyöppö.
HUOM: Saattaa väärinkäytettynä aiheuttaa nalkutusta, riitaa jopa eron. Käytettävä varoen.
Sami de Sousa

#104 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

hardikaveri:
tollanen pakottaminen ei tosiaan toimi...

naiset on niin tuntellisia et ne usein(mukava yleistys) liittää hyviä muistoja ja kappaleita joista pitää yhteen

eli pistä jotain (ei rankinta mahdollista) taustalle ja tee jotain ikimuistoista..
hemmottelu, romanttinen illallinen, what ever... ja seuraavan kerran kun pistät saman viisun taas kehiin niin eiköhän muistinystyrät raksuttele.....

toista tämä niin monta kertaa kunnes olla noisessa ja avot!

Toi hyvien muistojen liittäminen kappaleisiin on kyllä faktaa. Sen olen oman tyttöystäväni suusta kuullut ja se pätee myös kaikkiin sen kavereihin sekä moneen muuhunkin tuntemaani naiseen. Itse en ole vielä yrittänyt käännyttämistä kovinkaan aktiivisesti. Lähinnä olen tyytynyt kuulokkeisiin tai luukuttanu ihan täysillä kun se ei ole kotona... *jiihaa*
serotonot

#107 • • serotonot Paul Easy
Periaate on ihan sama kuin seksin saamisessakin.

Juota tarpeeksi viinaa ja pakota
Daverian

#108 • • Daverian
En ole itse joutunut ketään opettamaan kuuntelemaan konemusaa. Olisi ehkä hyvä aloittaa jostain ihan perus disco musasta ja sitten alkaa pikkuhiljaa soittelemaan hieman rankempaa.
Tai siis itse ainakin aloitin kuuntelemalla ihan jotain teini-disco musaa, sitten kaveri soitti kerran vähän rankempaa trancea ja siitä se sitten lähti. Olen siitä asti kuunnellut konemusaa.
Tosin asiaan saattoi vaikuttaa sekin että olen aina pitänyt vähän kaikenlaisesta musasta. Olen ollut elämäni aikana hevari, hoppari ja nyt sitten reivaaja. Kuuntelen edelleen kaikkea muutakin musaa. Mutta eniten konemusaa kuitenkin.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Homegrove

#109 • • Homegrove Further

serotonot:
Periaate on ihan sama kuin seksin saamisessakin.

Juota tarpeeksi viinaa ja pakota

Oot paras vaikka soitatkin psykeä. *plur*

--
Forward thinking house music

xqUe

#110 • • xqUe
köytät tuoliin --> kuulokkeet päähän --> vollat kaakkoon ---> speedcoree soimaa *taputapu* *nauru*

ei vaan kyllä se siitä ajan kanssa jos se kerra kiksua ja haussia jo kuuntelee. pikku-hiljaa yrität salakavalasti aina ujuttaa sitä progea sinne johonki väleihin :)

--
Place Go Boom!

Chilek

#111 • • Edited Chilek monkiii
Jeeees mission completed kiksu maistuu ja jokunen proge.......aloin melkeen huolestuu mut täst se lähtee.....
sit vaa bileisii en oo itekkää hetkee ollu...
tai ainaki plussan puolel ollaan...

--
EN se mää ollu....

Hotblood

#112 • • Hotblood
Ottakaa alunperinkin konemusatyttönen, ne on muutenkin ihquimpia *pihkassa*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Chilek

#113 • • Chilek monkiii

Hotblood:
Ottakaa alunperinkin konemusatyttönen, ne on muutenkin ihquimpia *pihkassa*

olisit kaks vuotta sit tullu kertoo tollasii viisauksii ....dam...

--
EN se mää ollu....

Unik

#114 • • Unik
Toiset tykkää heti, toiset alkaa tykkäämään ajan mittaan ja toiset ei tykkää ikinä. Niin se vaan menee, enkä usko et joku tuputtaminen ja tyrkyttäminen asiaa ainakaan edistää.
Karvinen

#115 • • Karvinen SekaiSin MariSta
"minä ja konemusiikki tai ei kumpaakaan"*hahjust*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

#116 • • sakk303 Guest
jaa-a.. mun ois ainakin äkkiseltä vaikee kuvitella, että juttu toimis, jos olisin him-tyttösen tai rokkirentukkatylleröisen kainalossa. on se musiikki sen verran tärkeä juttu. otan musiikin ennemmin kuin musiikillisesti epäyhteensopivan muijan - siksipä niitä tylleröisiä ei ole aikoihin potentiaalisessa mielessä varmaan ympärillä pyörinytkään *hih*

mutta siis ; ei sitä väkisin pidä tykätä jutuista. mieluummin näkisin niin, että kaksi kohtaa yhteisten asioiden pohjalta, ei siten, että toista pitää alkaa muokata jotta tämän kanssa olisi musiikillisesti edes jossain määrin siedettävää olla.. eli ymmärsin tuon alkuperäisen kysymyksen vähän jakomielitautisesti, mutta siis, miksi taivutella ja aivopestä. miettikääpä ite miltä tuntuis ku teidän muija/jätkä alkais painostamaan sua örinämetallin kuunteluun, huh!
Susu

#117 • • Susu The Nasu

JussiS:
Naisen saa kiinnostumaan konemusasta kaikkein helpoiten kun ei ikinä soita sitä sille, ei ikinä ota sitä bileisiin mukaan jne. Odotapas kaks kuukautta, ni tyttö käy jokaisissa bileissä sun kanssa vaikket haluiskaan ;)

Voi ei...mä olen just hyvä esimerkki tällaisesta...*blush* Oikeesti, oliko vähän ärsyttävää ku toinen sammutti aina levyn ku tulin paikalle ("sä et kuiteskaan tykkää tästä") niin tai et mua ei otettu mihkään bileisiin mukaan ("sä et kuitenkaan viihdy siellä...")*nauru*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

antonsonin

#118 • • antonsonin laserpoint.

Daverian:
musasta ja sitten alkaa pikkuhiljaa soittelemaan hieman rankempaa.

Miksi rankempaa? HOUSEA *plur*
#119 • • astaroth Guest

ant1:
Miksi rankempaa? HOUSEA *plur*

Aloitetaan samoin tein speedcoresta!
Tune

#120 • • Edited Tune Neatboy
Ei tässä mitään saamisesta saati koulutuksesta ole kyse.
Mikäli naisesi on sen verran laajamielinen henkilö, niin kyllä hän tajuaa ajankuluessa tämän kuuntelemisen arvon.

Helpotat asiaa, niin, että hankit jotain elektronista musiikkia joka hieman edes vastaisi tyttökaveri nykykuuntelulistaa, niin kevyt hyppy tuntuu vielä raikkaalta.

--
- Tune
"..kyllä tästä vielä saa oudommankuuloista.."