Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 58,245 views

#41 • • BoogieMe Guest
musiikkimaku kehittyy ajan/ian myota. eri sykleissa kuunnellaan erityyppista musaa.
taytyy antaa aikaa sulatella. seurustelin aikoinaan ”hevariskedepunkin” kaa, mut en ikina saanu sita kuuntelee edes gabbaa :(.ite joutu kuuntelee himmeet punkkia ”miellyttaakseen” toista, silti oma musamaku ei oikeesti muuttunut toisenlaiseks, vaan laajeni.
typ0

#42 • • typ0 syntax error
mielenkiintoseks tas vetaa se etta ex tyttoni ei tykannyt yhtaan konemusasta vaan oli puhtaasti rnb raba immeisia joka taas puolestaan ajoi mut siihen tilaa etta rnbee ei uppoo mulle yhtaan.. enaa.. se on kuraa =) ja toinen mielenkiintoinen tosin asiaa helpottava on etta mun perhe tykkaa kuunnella kone musaa mutsi ja faija istuu ku tatti sohvalla kun miksaan psykee ja ne on iha messis, toinen systeri kuuntelee samaa ku ma eli kaikkee konemusaa, ja nuorempi vain kiksua =D isobroidillekkin oikeestaan toi kiksu linja uppoo ainoastaan =) mut ei se mitaan siit on hauska lahtee liikenteeseen =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Saara

#43 • • Saara #2970
En tiedä onnistuuko se koskaan...
Entinen ukkoni kuuntelee räppii eikä hyväksyny sitä että kuuntelin silloin polkkaa joka oli hänen mielestään huume-musiikkia.

Sanon vaan että onnea yritykseen, toivottavasti natsaa *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Gilgamint.com

#44 • • Gilgamint.com Making questions
Mä kuuntelen kaikkee... ja mä tein ainaki semmosii cd-miksei mis oli sitä musaa mist se diggas ja sit väliin tyrkytin aina jotai kummaa...
viis minsaa on semmone aika et ei jaksa käydä vaihtamassa jos vaa kuuntelee toisella korvalla... ja sit tulee taas tuttuu kamaa. vähitellen korva tottuu...

Mut jos toi tuntuu liian helpolta ni miten saa tyttöystävän kuunteleen noisee? *hahjust*
Gilgamint.com

#45 • • Gilgamint.com Making questions
Ai nii unohtu sanoo et listahitit on kyl kakkaa... kiitos. *släp* Voi helevettos jos rakastus johonki nrj fiilistelijään joka kävis pelkästään jossai alepubissa vois hajoo pää... fuck rakkaus on sokeet *pihkassa*
Epailija

#46 • • Epailija Physicist, 2nd class.

grace kelly:
musiikkimaku kehittyy ajan/ian myota. eri sykleissa kuunnellaan erityyppista musaa. taytyy antaa aikaa sulatella. seurustelin aikoinaan ”hevariskedepunkin” kaa, mut en ikina saanu sita kuuntelee edes gabbaa :(.ite joutu kuuntelee himmeet punkkia ”miellyttaakseen” toista, silti oma musamaku ei oikeesti muuttunut toisenlaiseks, vaan laajeni.

Miten niin edes gabbaa? *nauru*

Edit: Säätöä

[muokattu 10.2.2004 10:58]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kilobitti

#47 • • kilobitti 1-2-3 techno

typ0:
toinen mielenkiintoinen tosin asiaa helpottava on etta mun perhe tykkaa kuunnella kone musaa mutsi ja faija istuu ku tatti sohvalla kun miksaan psykee ja ne on iha messis,

ja mun faija on melkein oppinut ymmärtämään että minä pidän jostain mitä hän ei vissiin pidä musiikkina alkuunkaan...huoh*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

T-mu

#48 • • T-mu Läskimooses
Hah! Tää on hyvä topic!!

Seurustelin 5 vuotta tyttösen kanssa ketä konemusiikki ei napannut tippaakaan. Oman harrastukseni vuoksi kuitenkin ”jouduin paukuttamaan” kokoajan ja välillä kotona meni jopa riitaan asti kun musiikkimieltymykset ei menneet yksiin (Mua itteäni ei kiinnosta vittiäkään kuunnella mitään r´&´b/suomiräppi/popeda -linjaa) Homma lopulta ratkesi sillä että lopetin kotona musiikin kuuntelemisen ja alistuin tyttöystäväni ylivaltaan ja raahasin äänentoistoni toisaalle. Nyttemmin olemme eronneet ja tunnen itseni vapauteeniksi kun rankan päivän jälkeen voi mennä himaan ja vääntää nupit kaakkoon silleen että kukaan ei tuu repii päätään. *super*
remotion

#49 • • remotion nostatus guru
oma tytsäehdokas ei niinku oikeen pidä konemusiikista vaan soittelee itse koskettimia jossain hevi jutussa (ei kyl millään muulla tavalla muistuta hevaria vaan on lähinnä äärimmäisen söpö joka tavalla). Noh saa nähdä kiinnostuuko se joskus trancesta, minä en ainakaan hevistä...

Siit oon kuitenkin onnellinen et se on kiinnostunut musiikista ylipäätään normaalia enemmän koska itsellekin se on aika tärkeetä. vanhemmat ei tykkää mistään musasta paitsi isä paula koivuniemestä ja äiti katri helenasta et sillee *taputapu*
isosysteri ny sentään viimeks jammaili kun miksailin ja ettii aina pakasta levyi hei tätä mä en oo kuullu soita seuraavaks ja sit on hyvä yrittää miksata jotain la creamia reeloopin fucking societyyn *hahjust* Tosi pitkään mun on kyl pitänyt tehdä sille joku miksaus, varmaan perjantaina pitää purkittaa...
pupuankka

#50 • • pupuankka poly-wtf?!
mun mies aikoinaan myrkytti mut onnistuneesti spykellä ja nykyään käyn bileissä tuplasti enemmän kuin se *hih* nykyisin se joutuu jo toppuuttelemaan *blush*

et yrittää kannattaa! *sydän*

no mut olinhan mä silloin jo itekin käynyt bileissä ja tykännyt siitä niin että.. *ding*
Karski

#51 • • Karski Pomon kätyri

Epailija:
---
grace kelly:
musiikkimaku kehittyy ajan/ian myota. eri sykleissa kuunnellaan erityyppista musaa. taytyy antaa aikaa sulatella. seurustelin aikoinaan ”hevariskedepunkin” kaa, mut en ikina saanu sita kuuntelee edes gabbaa :(.ite joutu kuuntelee himmeet punkkia ”miellyttaakseen” toista, silti oma musamaku ei oikeesti muuttunut toisenlaiseks, vaan laajeni.

---

Miten niin edes gabbaa? *nauru*

No gabber ja hardcore on ollu mulle ja
monelle muulle nimenomaan rankemmasta musiikista
jo aiemmin kiinnostuneelle se reitti konemusiikin
pariin - edelleen suurkiitos John Peelille
joka aikoinaan soitteli mafialla metallin ja punkin
lisäksi myös hardcore-teknoa. ^____^

Et siihen gracetäti ilmeisesti viittas.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

zari

#52 • • zari Team Tamppaajat

kilobitti:
---
typ0:
toinen mielenkiintoinen tosin asiaa helpottava on etta mun perhe tykkaa kuunnella kone musaa mutsi ja faija istuu ku tatti sohvalla kun miksaan psykee ja ne on iha messis,
---

ja mun faija on melkein oppinut ymmärtämään että minä pidän jostain mitä hän ei vissiin pidä musiikkina alkuunkaan...huoh*nauru*

Heh...meidänkin äippä tykkää kuunnella trancee,joskus jos popitan sitä alakerran cd-soittimesta tää pyytää pistään sitä kovemmalle,jne *nauru*

hmh,ja melkein osaan käyttää tota quote- systeemiä...no samapa se*iihhih*

[muokattu 10.2.2004 16:47]

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Hyzenthlay

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm... tuli näistä kirjoituksista mieleen, etten varmaan minäkään osaisi seurustella konemusiikista pitämättömän kanssa. Ainakaan, jos ei saisi edes omassa kotonaan kuunnella sitä (nykyään kun musiikki raikaa aamusta iltaan *iloinen*). Konemusiikki on kuitenkin mulle jo enemmän elämäntapa, kun vaan musiikkia...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Claquesous

#54 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Minulla on ollut melkein vain semmoisia tyttöi, jotka ei kuuntele konemusiikkia eikä etenkään siitä rankemmasta päästä, joka muhun uppoo.

Mielestäni on typerää miettiä sitä, että onhan se tyttö/poika muuten ihan älyttömän kiwa, mutta kun se ei kuuntele konemusiikkia... Ja mitä siihen tulee, ettei voi mennä muualle kuin klubeille/bileisiin, minä ainakin tykkään käydä muuallakin kuin vaan konemusiikkitapahtumissa, koska uusiakin ihmisiä on ihan kiwa tavata...

Muuten seukkasin vähän yli vuoden muijan kaa, joka asu Kotkas ja mä Borgåås/Helsingis eikä se kuunnellu konemusiikkia. Eli kyllä tuollainenkin on mahdollista...

[muokattu 10.2.2004 17:06]

Ei wittu kun olen jäässä!!

[muokattu 10.2.2004 17:07]

Ei SAATANA

[muokattu 10.2.2004 18:56]

--
32. of December

Jussi Soro

#55 • • Jussi Soro choon!

T-mu:
Hah! Tää on hyvä topic!!

Seurustelin 5 vuotta tyttösen kanssa ketä konemusiikki ei napannut tippaakaan. Oman harrastukseni vuoksi kuitenkin ”jouduin paukuttamaan” kokoajan ja välillä kotona meni jopa riitaan asti kun musiikkimieltymykset ei menneet yksiin (Mua itteäni ei kiinnosta vittiäkään kuunnella mitään r´&´b/suomiräppi/popeda -linjaa) Homma lopulta ratkesi sillä että lopetin kotona musiikin kuuntelemisen ja alistuin tyttöystäväni ylivaltaan ja raahasin äänentoistoni toisaalle. Nyttemmin olemme eronneet ja tunnen itseni vapauteeniksi kun rankan päivän jälkeen voi mennä himaan ja vääntää nupit kaakkoon silleen että kukaan ei tuu repii päätään. *super*

Seurustellessa muuten yksi paskimpia hommia on se, ettei voi keskellä yötä herätessään yhtäkkiä ruveta soittaan / vääntään musaa jos vaikka inspis iskee. Tyttöystävällä menee kans hermot välillä, kun kuuntelen yleensä musaa 24/7 hereillä ollessani, vaikka hän tykkääkin kyllä konemusasta.

Kaikkein pahin on kuitenkin se, kun alkaa väsää jotain biisiä, ja hakee soundeja kohdalleen loopilla n. 4 tuntia putkeen, tehden minimaalisia muutoksia. Välillä tuntuu, että tytsyn psyyke on aika koetuksella. Varsinkin kun asutaan täl hetkel yksiössä, jossa ei pääse mihinkään pakoon sitä ääntä ;)
hallucinogen

#56 • • hallucinogen Edain

JussiS:
Kaikkein pahin on kuitenkin se, kun alkaa väsää jotain biisiä, ja hakee soundeja kohdalleen loopilla n. 4 tuntia putkeen, tehden minimaalisia muutoksia. Välillä tuntuu, että tytsyn psyyke on aika koetuksella. Varsinkin kun asutaan täl hetkel yksiössä, jossa ei pääse mihinkään pakoon sitä ääntä ;)

Eikös kuulokkeita voi käyttää? *hymy*

--
pikku-*possu*

Jussi Soro

#57 • • Jussi Soro choon!

hallucinogen:
Eikös kuulokkeita voi käyttää? *hymy*

No ei. Sehän on sama kun uis saappaat jalassa, tai harrastais turvaseksiä.
Epailija

#58 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Tres:
No gabber ja hardcore on ollu mulle ja
monelle muulle nimenomaan rankemmasta musiikista
jo aiemmin kiinnostuneelle se reitti konemusiikin
pariin - edelleen suurkiitos John Peelille
joka aikoinaan soitteli mafialla metallin ja punkin
lisäksi myös hardcore-teknoa. ^____^

Et siihen gracetäti ilmeisesti viittas.

No tuo käväisi kyllä mielessä, mutta ajattelin gabberin silti todennäköisesti edustavan useimmille juuri sitä ”eihän tuo saatana ole edes musiikkia” puolta. Tosin koska monet varmaan sanovat rankemmasta punkista ihan samaa, niin ehkä tuo on sitten tarpeeksi yhdistävä tekijä. Joillain ainakin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

#59 • • Lost-Soul los pallos

JussiS:
---

No ainahan se toinen voi ulos lähteä.. Pieni (jopa 4h) lenkki voi tehdä yllättävän hyvää ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

-qwr-

#60 • • -qwr- antifeidari
Viekää poika/tyttöystävänne bileisiin. Silleen mä opin kuuntelemaan konemusaa.

Ei auttanu että ex-tyttöystäväni kuunteli säännöllisesti joka aamu klo 7 aikaan trancee, ja ystäväni aina kun mahdollista.

Se mikä muutti mun käsityksen konemustasta oli se, kun ekaa kertaa menin bileisiin. Sen jälkeen olen kuunnellut konemusaa aivan eritavalla. *hymy*