Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,758 views

Aziz Combat Fighter

#301 • • Aziz Combat Fighter
I don't trust nothing that bleeds for five days and doesn't die.
mrx

#303 • • mrx Bassjunkie

Ana:

Offtopic:Oot ainakin tehny pakolliset kotiläksyt south parkkia..*vink*
*AnnU*

#304 • • *AnnU* NanneNanneNanne
Oon syöny pillereitä jotain neljä viis vuotta, ja oon löytäny niistä monia haittavaikutuksia.. oon joutunu vaihtaan pillereitä neljä kertaa, joten on hormonitoiminta menny välillä vähän sekasin.. lekuri on sanonu, että oon kummallinen tapaus ku mitkään ei sovi mulle..*nyyh*
Toisaalta haluisin lopettaa niiden syömisen, mut en kuitenkaa tykkää käyttää poikakaverin kans kortsua, joten pakko niitä on napsia.. se onkin e-pillereiden ainut hyvä puoli, ettei tuu raskaaks..*hymy*
mielialavaihtelut, kuukautiskivut yms ei oo kivoja!!! miks naisten täytyy kärsiä???

--
*sydän**sydän**sydän*

Aziz Combat Fighter

#305 • • Aziz Combat Fighter

mrx:
---
Ana:

---

Offtopic:Oot ainakin tehny pakolliset kotiläksyt south parkkia..*vink*

joo, toi oli niin päräyttävä läppä et tipahdin tuolilta. kirjaimellisesti *lmao*
Jone

#306 • • Jone Archibald Haddock

infiana:
eiks ne jone o menny vanhaks ku oot seukannu nii kauan?

Eipä näköjään. Tein ihan mielenkiinnosta kortsuinventaarion:

1 x Billy Boy (käytettävä ennen 12/2005)
17 x Sultan (käytettävä ennen 10/2007)
3 x Okeido (käytettävä ennen 01/2008)

Rehtori on pippelimetalliensa kanssa näiden uusi onnellinen omistaja seuraavan kerran kun näen sitä. From Kerava with love, sano! *sydän*
Aziz Combat Fighter

#307 • • Aziz Combat Fighter
"<DragonflyBlade21> A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired."

http://www.bash.org/?414593
#308 • • greenie Guest

Ana:
http://www.bash.org/?414593

Tears from the eternal soul of misfortune *nyyh*

Pitäisi toisen varmaan hyväksyä, ettei sitä rakkautta ole tulossa siitäkään huolimatta, vaikka toinen tekeekin virheitä. Joko hyväksyä tai häipyä :)
Epailija

#309 • • Epailija Physicist, 2nd class.

GoA:
---
Jone:
*snip*
---
Muista tökkiä niitä ensin haarukalla. *joo*

"Hyvää isänpäivää!" T: Team Reilukerho *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MADDS

#310 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Käenpoika:
Haluuks tytöt pilluu eiku ... *hih*

kyllä kiiitos, koko ajan ja paljon.. *joo* jotkut ymmärtää hyvän päälle! *slurps*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***&#039; DJ and I will ..

suckmydeck

Peikkotyttö

#311 • • Peikkotyttö

Käenpoika:

Yes,please*joo*

--
Groove is in the Heart

kap-pu

#312 • • kap-pu the amazing suction cup boy

*AnnU*:
miks naisten täytyy kärsiä???

olen mukana miesten hormonaalisen ehkäisykapselin kokeilussa. eli jos ukolta löytyy siis motivaatiota kärsiä vähän (esim. testosteronipiikeistä 8-10 viikon välein) niin ko. ukon naisen ei ehkä tarvitse kärsiä enää. kunhan saavat kokeilut valmiiksi ja sitten valmiin tuotteen markkinoille, siis.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

#313 • • greenie Guest

KarriN:
olen mukana miesten hormonaalisen ehkäisykapselin kokeilussa. eli jos ukolta löytyy siis motivaatiota kärsiä vähän (esim. testosteronipiikeistä 8-10 viikon välein) niin ko. ukon naisen ei ehkä tarvitse kärsiä enää. kunhan saavat kokeilut valmiiksi ja sitten valmiin tuotteen markkinoille, siis.

Kuulostaa jotenkin oudolta. Testosteroninhan pitäisi lisätä siittiöiden tuotantoa, kaikkien muiden vaikutusten lomassa. Annetaanko noi piikit hauikseen, pakaraan vai minne?

En ehkä itse lähtisi kokeilemaan. Jotenkin ajatus ylimääräisestä testosteronista ei kuulosta kauhean houkuttelevalta.
Texx

#314 • • Texx ^_^

peikkotyttö:
---
Käenpoika:

---

Yes,please*joo*

*nauru* Oot Jenni ihana.

--
*piis*

Bellezaaa

#315 • • Bellezaaa Afrodite*

Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Ai miehet ei sit muka koskaan tee niin vai ? *justjoo*
#316 • • ALIEN Guest

colibri:
---
Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

---

Ai miehet ei sit muka koskaan tee niin vai ? *justjoo*

nyt puhuttiinkin naisista... ;)
Unik

#317 • • Unik
Mul on vaan yks kysymys: miksi?
Lyra

#318 • • Lyra
siksi.
wetware

#320 • • Edited wetware wenator

Mikko Grönroos:

Kuulostaa jotenkin oudolta. Testosteroninhan pitäisi lisätä siittiöiden tuotantoa, kaikkien muiden vaikutusten lomassa. Annetaanko noi piikit hauikseen, pakaraan vai minne?

En ehkä itse lähtisi kokeilemaan. Jotenkin ajatus ylimääräisestä testosteronista ei kuulosta kauhean houkuttelevalta.

sillä nimenomaan korvataan tosta ehkäisykapselista tulevaa testosteroni vajetta (vai olikohan se siitä johtuvaa estrogeenin ylimääräisyyttä, ei voi muistaa enää. jätin osallistumatta tuohon)