Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,720 views

Karski

#61 • • Karski Pomon kätyri

Cloud:
Se on ihan sama miten sen lapsen kasvattaa, jos se ei ole syntynyt rikkaaseen / muuten etu-oikeutettuun perheeseen ja sillä skidillä ei ole mitään erikois piirteitä.. stereo typiat ovat ainoa tapa selvitä tässä maailmassa edes jotenkin tulematta leimatuksi... ulkopuoliseksi.. hylkiöksi .. sossun luukulla käviäksi yms yms..

Tosin tottahan se on että laiskoille ei ole sijaa.. eikä haihattelioille... Tulosta täytyy syntyä ellei sitten ole rahaa millä hankkia ilman tuloksellisuutta...

GenerationX: kyllähän sitä rikkaan suvun vesa voi viettää elämäänsä leimaamattomana hedonistina, mutta katsotaampas kun se putkimihen poika heittäytyy mitään tekemättömäksi omasta tahdostaan..

Täh. Sun viesti ei kyllä nyt välittyny ainakaan
mulle mitenkään.

Olen perheestä joka on ollut muutamankin
vuoden ajan laman aikaan köyhyysrajan
alapuolella kun toinen vanhemmista
oli osa-aikaisessa työssä ja toisella ei ollut töitä
lainkaan, ja silti koen että olen saanut parhaan
mahdollisen kasvatuksen ilman mitään tuollaisia
asenteellisia stereotyyppisiä vivahteita, eikä
minulla ole ollut ongelmia ottaa vastuuta omista
tekemisistäni ja tulen taloudellisesti toimeen
varsin hyvin. Ja kyllä, elämäntapani ovat
nyttemmin livenneet varsin boheemin puolelle.

Ei kasvatus ole rahasta kiinni.

[muokattu 9.2.2004 14:41]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

bubbelgum

#62 • • bubbelgum ~sylikissa~

blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Ootko tullu ajatelleeks sellasta vaihtoehtoa, että se mitä sä ehkä luulit flirtiksi, ei tytön (tyttöjen?) mielestä olekkaan flirttiä..? Siinä tapauksessa, ei ole yhtään niin ihmeellistä että tyttö on ”kylmä” sua kohtaan, kun tulet juttusille..

Itse ainakin törmään kyseiseen ongelmaan hyvin usein. Sillä käyttäydyn vapautuneesti, olen iloinen ja hymyilen muille ihmisille. Ja toki myös jos joku tulee fiksusti juttelemaan niin voin ilosella mielellä jutella hetken aikaa.. Tästä johtuen moni onkin luullut, että ”flirttailen” heidän kanssaan. Ja sitten saaneet ikävän yllätyksen, kun ovat yrittäneet jotain enempää ja olen pistäny stopin, ja muuttunut ”kylmäksi”.

Mutta se mikä lasketaan flirtiksi ja mikä ei.. Ja mistä sen tunnistaa flirttaileeko toinen kanssasi vai ei.. On kysymys, johon vastauksia löytyy varmasti niin paljon ku vastaajiakin. Se on vaan niin että flirttailun määritteleminen ja tunnistaminen on mahdotonta. Eli ihminen ei voi muuta kun olla valmis ottamaan riskin, ja mennä juttelemaan, ja ottaa selvää oliko kyseessä aito kiinnostus vai ei..

Ja sen voisin vielä sanoa, että ei se ainakaan mun mielestä tunnu kivalta olla toista kohtaan ”kylmä”. Lähinnä siitä tulee vaivautunu olo jos huomaa että toinen on luullut tapahtuvan jotain enemmän kun omasta mielestä on..

Mutta joo, lisää ajatuksia tulee sit jos lisää kysymyksiä ilmenee *hymy*

--
Hullu ku pullosta tullu.

cheat

#63 • • cheat

pHaze:
Tämähän on päivänselvää: Naset haluavat aina sen mitä eivät voi saada. Eivätkä koskaan sitä mitä voivat. Pelaa sen mukaan niin pärjäät paremmin.

tää pitää ainakin mun kohdalla valitettavan hyvin paikkansa... *igor*
...ja sit vielä ihmettelen miks en pääse poistumaan sinkkuluukusta... *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Toykio

#64 • • Toykio
Tuo hymyileminen on sellainen tosiaan, joka usein sekoitetaan flirttailuun...joskus sitä vaan tekee mieli hymyillä kelletahansa ohikulkijalle...
Howdy

#65 • • Howdy Oldie
Hmm ... mä olen sitten varmaankin tosi sokea kun en ikinä huomaa jos joku flirttailee tai jos niin aika harvoin . .tai sitten en katso sillä silmällä .. tai sitten mulle ei kukaan flirttaile *nauru*

Tai sitten olen puusilmä .. .*hahjust*

[muokattu 9.2.2004 16:54]

--
Käpy vailla vertaa

#66 • • ALIEN Guest

cheat:
---
pHaze:
Tämähän on päivänselvää: Naset haluavat aina sen mitä eivät voi saada. Eivätkä koskaan sitä mitä voivat. Pelaa sen mukaan niin pärjäät paremmin.

---

tää pitää ainakin mun kohdalla valitettavan hyvin paikkansa... *igor*
...ja sit vielä ihmettelen miks en pääse poistumaan sinkkuluukusta... *nauru*

hah! *hahjust* ansaitset myös paikkasi siellä, jos toi pitää paikkaansa *hih*
Hupsu

#67 • • Hupsu
Miks naiset on aina myöhässä?

Miks naiset ei koskaan ilmoita olevansa myöhässä?

--
Päivän mietelause?

#68 • • greenie Guest
Kysymys naisille;

Tunnetko olevasi yksilö yhteisössä vai yhteisö yksilössä? Oletko \”Mari\” vai oletko nainen?

Itse en ainakaan ajattele itseäni osana pihviä syövänä, kaljaa kittaavana ja persettä raapivana mieskulttuurin edustajana. Tästä syystä mua onkin alkanut mietityttämään, että kai on myös naisia, jotka ovat vain yksilöitä - eivät osa (Suomen) Cosmopolitan -sukupolvea tai sen vastavoimana syntynyttä \”tiedostavaa\” -massaa.

Kuinka vaikeaa on mahdollisesti olla yksilö?

Esimerkiksi eräs tuttu tyttö on kovasti sitä mieltä, että mainokset pyrkivät sullomaan kaikkia samaan muottiin ja joka on erittäin raskasta. Ilmeisesti jopa niin raskasta, että muotti menee rikki, synnyttäen kaikkea \”normaalia\” pelkäävän ja syvästi halveksuvan ihmisen. Itse olen joko liian typerä omaksuakseni mainosten välittämiä arvoja tai sitten vain mulla on luontainen kyky ajatella itseäni yksilönä.

Tuntuuko sinusta epämukavalta, kun luet \”Kysymyksiä naisille\”?
Jukka I

#69 • • Jukka I

grace kelly:
Jopas on ”maallinen uroshevonenkin” syventynyt tutkimuksien mukaisiin analyyseihin, naisen eparationaalisesta ja vaihtelevasta ajatuksenkulusta. Naisena voin yhtya siihen etta ”monilla” naisilla on hyvin tunnepohjainen ajattelutapa, kun taas miehillä tunnemaailmasta irrallisempi kuten ilmaisit asian. Teen itse valintoja useimmiten tunteiden pohjalta, mika tietysti luo tietynlaista epavarmuutta iselleen saati sitten ymparilla oleviin ihmisiin.
Silti asioita ja ihmisten kayttaytymismalleja ei koskaan saisi yleistaa liikaa.

Jonkinasteinen asioiden lokeroiminen ja yleistäminen on elinehto tässä monimutkaisessa maailmassa, ja samalla myös järkevän keskustelun perusedellytys. Tässä ei ole mitään ongelmaa niin kauan kuin pidetään mielessä että aina löytyy poikkeuksia sääntöihin ja ollaan valmiit muuttamaan olemassa olevia lokerointeja jos uudet havainnot sitä edellyttävät.

Alkuperäisessä viestissäni kerroin vain omia havaintojani aiheesta, en sanonut että nämä havaitsemani ”stereotyyppiset” mallit olisivat hyvä asia. Oon ihan samoilla linjoilla siinä, että mitä monipuolisempia malleja ympäristö hyväksyy, sitä paremmin ihmiset voivat henkisesti. Ideaalitapauksessa ei olisi esim. miesten ja naisten töitä vaan pelkästään töitä, joihin valitaan puhtaasti ominaisuuksien perusteella sukupuolesta välittämättä.

[muokattu 10.2.2004 00:08]
*miira*

#70 • • *miira*
ei miehiä todellakaan pidä ymmärtää...
kun niille antaa seksiä, se riittää!
#71 • • greenie Guest

Mirzilla:

Oih, kuinka rohkeaa, villiä ja modernia!
ella_

#72 • • ella_

greenie:
Kysymys naisille;

Kuinka vaikeaa on mahdollisesti olla yksilö?

tästä on ollut paljon keskustelua, kuten myös ylipäänsä siitä, että mitä on olla yksilö. onko se yksilöllisyys siis pään sisäinen juttu, vai onko se jotain sellaista, mitä muutkin huomaavat? itse olen sitä mieltä, että ulkoisesti yksilöllisiä on oikeastaan aika harva. vaikka monet eivät mukaudukaan valtavirtaan, he mukautuvat usein johonkin vasta- tai sivukulttuuriin, mikä ei sinänsä minusta tee heistä yhtään sen enempää sitten yksilöllisiä. kuitenkin, jos yksilöllisyys katsotaan olevan ihmisen ajatusmaailmassa ja minäkuvassa, niin uskon sen olevan aika luonnepohjainen juttu. on monia, jotka eivät halua erottua mitenkään suurimmassa määrin, ja jotka nauttivat siitä sulautumisen tuomasta näkymättömyydestä ja turvallisuudesta. sitten on toisaalta niitä, jotka mielessään halveksuvat samankaltaisuutta ja lähinnä teoillaan ja puheillaan ja etenkin omassa mielessään ovat erilaisia kuin muut ts. yksilöllisiä.
koska omasta mielestäni se yksilöllisyys on henkilökohtaisen maailmankatsomuksen ilmiö, on yksilönä oleminen mahdollista, jos se sopii luonteelle. ylipäänsä koko yksilö / osa yhteisöä keskustelu on omasta mielestäni turha, koska itse en ole koskaan kokenut vetoa suuremmin kumpaakaan suuntaan, vaan kulkenut siitä, mistä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. onko se sitten muka yksilöllisyyttä? suurin osa muistakin tekee varmasti niin, joten ei.

--
Elementary, my dear.

trolli

#73 • • trolli

Mirzilla:

Tämä on niiiiiin totta*hih*
Rocka

#74 • • Rocka

hallucinogen:
Naiset, nuo luojan lahjat mutta miksi se ei toimittanut samalla manuaalia *hmph*

Itse olen ihmetellyt sitä miten naisten mieli muuttuu kovinkin nopeesti, hetki sitten oltiin vielä kiinnostuneita ja pian ignoretaan ihan kympillä, outoja otuksia mutta ilmankaan ei voi olla *hih*

juttu on niin, että kundin ei tutustumisen alkuvaiheessa tarvii sanoa, kuin pari väärää sanaa, niin tulee fiilis, ettei tästä tuu mitään.... ehkä se sitten on myös välillä liian nopea päätös, eli saattaa sitten jälkikäteen alkaa mietityttää, että oikeesti se oiskin voinu olla hyvä tyyppi....

salama jack::
Ootteks te (naiset) huomanneet koskaan vastaavanne miehenne jokaiseen
kysymykseen, lähes poikkeuksetta: ”ihan sama” tai ”ihan miten vaa” tai (jompikumpi edellinen) + ”päätä sä” ?

oon huomannu, mulla on sellanen ongelma, etten halua tulla torjutuks... joten en anna ehdotuksia, jos käykin sitten niin, että ne torjutaan.

Lansetti::
SiSu:
---
kaikki vitun naiset on ihan vitun vitusta
---

Niinkuin me kaikki muutkin... tai ainakin suositeltava reitti tähän maailmaan?!

kannattaisko kattoa jostain kirjasta toi vitun määritelmä?

[muokattu 10.2.2004 10:55]
Gilgamint.com

#75 • • Gilgamint.com Making questions
Hmmm jotku naiset o kuumottunu mun jutuista välillä ku oon yrittäny jutella... ihme läppä. Hmmm oonkoha sit kuumottava luonteinen vaik himas oon joku pehmo-kakara... mun eläitarhan kaa? Tai sit vaa yritän pokaa liian kilttei mimmei... no näinhän se varmaan onki...

Räp for G:s...
Emulator

#76 • • Emulator The Lost Soul
Noniin, tytöt ja naiset, kertokaas jokainen oma mielipiteenne:

Mikä on paras paikka/tapa iskeä itelleen naisen? Esim. Itse etsin pitempään suhteeseen. En suosi yhden yön juttuja.. antakaas ny ideoita :)

--
<3

Rocka

#77 • • Rocka

blaine:

Mikä on paras paikka/tapa iskeä itelleen naisen? Esim. Itse etsin pitempään suhteeseen. En suosi yhden yön juttuja.. antakaas ny ideoita :)

yleensä on niin, että baareista ei oikeestaan muuta löydä, kun niitä yhen illan juttuja... pidä simmut auki ja hymyile elämälle, niin kyllä jostain tulee nainen eteen :)
India

#78 • • India

blaine:

mulla ainakin simmut kirkastuu kun kuulee et joku on tullut juttelee jossain ”odottamattomassa” paikassa... Eli kovin usein ei kuule että joku lähijunassa olis pyytäny lähtemään siitä istumalta kahville.. tai että olis pysäyttänyt kadulla ja tarjoutunut loppu illaksi vapaaseen käyttöön ym.
tai kaupassa, kiskalla, bussissa... ja pointtihan tässä on ettei sitten olla räkäkännissä.. eli paremmin toimii vaikka keskiviikkona keskellä päivää..
Ozie

#79 • • Ozie

Rocka:
yleensä on niin, että baareista ei oikeestaan muuta löydä, kun niitä yhen illan juttuja... pidä simmut auki ja hymyile elämälle, niin kyllä jostain tulee nainen eteen :)

Baareistaki löytyy kaiken näköstä. Nykyiseen tyttööni törmäsin baarissa. Tosin suuremmalla todennäköisyydellä sielt löytyy yhen illan juttuja etsiviä ku kadulta *hymy*
bubbelgum

#80 • • bubbelgum ~sylikissa~

blaine:

Yyyhh... Mä niin inhoon tota koko tapaa että pitää mennä \”iskemään\” yhtään ketään, yhtään missään. *eiei* Jos joku mua tulee iskemään niin se jo on merkki siitä että ko. ihmisen ajatusmaailma on niin kaukana omastani, etten halua siihen ihmiseen \”siinä mielessä\” tutustua.. Itse olen aina ollut sitä mieltä että kun lopettaa ns. \”etsimisen ja iskemisen\” ja keskittyy siihen että on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä myös yksinään. Käyttäytyy avoimesti ja kunniottavasti muita kohtaan. Eikä liikaa ajattele koko asiaa. Niin juuri silloin mitä todennäköisemmin törmää ihmisiin jotka osottautuvat tutustumisen arvoisiksi *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.