Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,557 views

Emulator

#21 • • Emulator The Lost Soul

hyperventilaatio:
Suomen kielen moni mutkaisuuksia. Miten olis otsikoks kysymyksiä naisille?

Asia korjattu ;)

--
<3

anqqa

#22 • • anqqa tirehtööri

blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

miksi lapsena lelu oli paljon kiinnostavampi kaupan ikkunassa ku omalla lattialla - siksi.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Wert

#23 • • Wert Varapalkkaliukuja

Puistokemisti:
---

Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.

Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?

[muokattu 6.2.2004 20:10]

ooo shaisse *nauru* mulla on aivan sama juttu käyny nii monta kertaa... aika peräreijosta tommonen.. *hih*
äm

#24 • • äm

blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...?

Koska miehet on tyhmiä ja niitä on kiva kyykyttää *vink*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Emulator

#25 • • Emulator The Lost Soul

äm:
---
blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...?

---

*iihhih*

--
<3

Snowie

#26 • • Snowie Ihku Hiutale

äm:
---
blaine:

---

Tuo on valitettavan totta, varsinkin kun alkoholi ja erinäiset puutostilat puuttuvat asiaan. *nauru*
Snowie

#27 • • Snowie Ihku Hiutale

Puistokemisti:
Tekee mieli ruveta ilkeeks ku tämmöstä lukee.*hmph*

Rupea ilkeäksi, sitähän me naisetkin olemme. *vink*
N@su

#28 • • N@su Pieni porsas
Noh, ajatellaanpas tilannetta jossa flirttailu on jo päättynyt ja on päästy asiaan. Kauanko teitä miehiä pitää enää roikuttaa siinä vierellä? Ettekö jo tajua että emme välttämättä halua heti naimisiin? Jos kyse oli yhden illan (tai muutaman illan) jutusta, ei tarvitsisi roikkua. Ehkä tämä on syy flirtin loppuimisiin ko. kohtaamisissa. Nähdään jo päällepäin että aha, ”roikkujatyyppi”.

--
No sex causes bad eyes..

#29 • • greenie Guest

vaavu:
Itselläni nousee aina karvat pystyyn kaikenmaailman marsvenus-psykologisesta hutusta - olkoonkin kuinka vaan leikillään heitettyä.

Samoin, mutta vielä hirveämpää kun jotkut yksilöt käyttäytyvät näiden stereotypioille pohjautuvien käsitysten mukaan.

Pahoittelen lyhyttä vastausta, mutta pyrin tiivistämään ajatukseni tällä kertaa :)
#30 • • greenie Guest

N@su:
Noh, ajatellaanpas tilannetta jossa flirttailu on jo päättynyt ja on päästy asiaan. Kauanko teitä miehiä pitää enää roikuttaa siinä vierellä? Ettekö jo tajua että emme välttämättä halua heti naimisiin? Jos kyse oli yhden illan (tai muutaman illan) jutusta, ei tarvitsisi roikkua. Ehkä tämä on syy flirtin loppuimisiin ko. kohtaamisissa. Nähdään jo päällepäin että aha, ”roikkujatyyppi”.

Niin kauan, kunnes sen sanoo suoraan? Ei kai asia voi olla sen monimutkaisempi. Asioista kannattaa varmaankin keskustella itse miehenkin kanssa - tai miesten, kuten kirjoitit :)

P.S. ”teitä miehiä” ”että emme”.. oh, please ? ;)

[muokattu 6.2.2004 21:02]
äm

#31 • • äm

Puistokemisti:
Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.

Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?

Tämä vastaus ei ole omistettu sinulle. Ellet niin halua.

Naiset käyttävät ilmaisua ”joku saa susta vielä tosi hyvän poikaystävän” silloin, kun eivät tunne pienintäkään seksuaalista vetoa kyseistä miestä kohtaan. Tyyppi on yleensä vallan loistava kaverina. Lohduttaa, kun itkettää. Nauraa mukana, kun naurattaa. Sen seurassa on helppo ja kiva olla. Mutta. Se ei aiheuta minkäänlaista värinää vartalossa tai sydämessä. Se ei KOLAHDA.

Tavallaanhan tuo em. lause on kohteliaisuus. Totta se ainakin varmasti on.

(Pohdintana tähän sellainen pointti, että ehkäpä miesten ei aina kannata olla niitä mr nice guy -tyyppejä. Joskus ilkeät tyypit saa enemmän kuin nämä kaverit. Eller hur?)

--

#32 • • greenie Guest

äm:
(Pohdintana tähän sellainen pointti, että ehkäpä miesten ei aina kannata olla niitä mr nice guy -tyyppejä. Joskus ilkeät tyypit saa enemmän kuin nämä kaverit. Eller hur?)

Niin no, jos joku on todellakin liikkeellä pillun perässä kuin sijoittaja osakemarkkinoilla, niin ei kannata varmaankaan olla se kiva kaveri, joka pitää hiuksista kiinni kun suolahappo valuu IDO 59:n pinnalle. Itse kyllä arvostan naisia muinakin kuin pelkkänä laumana, joista on voinut naida niin ja niin montaa kappaletta. Tästä syystä - olen oma itseni, vaikka se ei ehkä ”pilluholdaajan” mielestä olekaan hyvä veto ;)
äm

#33 • • äm

Puistokemisti:
Ja kuinkahan monta kertaa täältä klubaristakin on tullut luettua kuinka tytöt haluaisi jotain turvallista.

Täältä on saanut lukea hyvin paljon muutakin. Osa pätee elämässä, osa ei.
Mitään Täydellistä Totuutta kaikista naisista täältä on turha hakea.
Joku haluaa turvallista, joku tahtoo pahista. Joku molempia.

--

ella_

#34 • • ella_
ehkä se menee jotenkin niin, että ne naiset, jotka haluavat yhden tutun ja turvallisen partnerin eivät pidä asiasta niin kovaa meteliä ? tai vaihtoehtoisesti jos yksi tyttö on kiertänyt jo monella niin siitähän tietää jo valmiiksi aika monta, ainakin ne kaikki töpseleinä toimineet. joka tapauksessa kaiken tämän sekavuuteni keskellä yritän sanoa, että kyllä turvallisillekin pojille on kysyntää.. ja varmasti usein vähän pysyvämpääkin kysyntää sitten *pus*

--
Elementary, my dear.

rZi

#35 • • rZi 42
Ootteks te (naiset) huomanneet koskaan vastaavanne miehenne jokaiseen kysymykseen, lähes poikkeuksetta: ”ihan sama” tai ”ihan miten vaa” tai (jompikumpi edellinen) + ”päätä sä” ?
äm

#36 • • äm
Emme.

--

Uhuu

#37 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
toisinaan kyllä kieltämättä tulee sanottua miehelle (tosin sellaista ei kyllä tässä huushollissa ole valitettavan pitkään aikaan näkynyt =) ), että ”ihan sama” ja ”päätä sä”. toisinaan siltikin, vaikka itse tietäis tasan ja tarkalleen mitä asiasta ajattelee...
joskus haluan vain kokeilla, että minkälaisia päätöksiä, ratkaisuja ja valintoja mies itse tekee... joskus haluan vain antaa miehelle mahdollisuuden toteuttaa omia ideoitaan, etten ole aina se joka hallitsee.

mutta luulen kyllä, että eivät ainoastaan naiset sorru noihin päätöksensiirtämisiin toiselle. se on vaan joskus niiiiiiiiiiiiiiin helppo tapa ja sitten voi hyvällä mielellä sanoa ”sinähän tätä ehdotit”, jos joku menee pieleen =)

-uhuuihanmitenvaan

[muokattu 6.2.2004 22:11]

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Emulator

#38 • • Emulator The Lost Soul
Teitä naisia ei vain ymmärrä, piste. *eiei*

--
<3

terrae

#39 • • terrae

blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Jos sinä yksinkertasesti et ollukkaa sitä mitä nainen etsi (vaikka ensin sitä luuli)?
äm

#40 • • äm

Netthe:
Jos sinä yksinkertasesti et ollukkaa sitä mitä nainen etsi (vaikka ensin sitä luuli)?

Totta. Aika moni mies pilaa hyvän ensivaikutelman avaamalla suunsa *pahis**nauru*

--