587 posts, 30 pages, 187,565 views
Puistokemisti:
---
Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.
Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?
[muokattu 6.2.2004 20:10]
äm:
---
blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...?
---
Koska miehet on tyhmiä ja niitä on kiva kyykyttää
vaavu:
Itselläni nousee aina karvat pystyyn kaikenmaailman marsvenus-psykologisesta hutusta - olkoonkin kuinka vaan leikillään heitettyä.
N@su:
Noh, ajatellaanpas tilannetta jossa flirttailu on jo päättynyt ja on päästy asiaan. Kauanko teitä miehiä pitää enää roikuttaa siinä vierellä? Ettekö jo tajua että emme välttämättä halua heti naimisiin? Jos kyse oli yhden illan (tai muutaman illan) jutusta, ei tarvitsisi roikkua. Ehkä tämä on syy flirtin loppuimisiin ko. kohtaamisissa. Nähdään jo päällepäin että aha, roikkujatyyppi.
Puistokemisti:
Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.
Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?
äm:
(Pohdintana tähän sellainen pointti, että ehkäpä miesten ei aina kannata olla niitä mr nice guy -tyyppejä. Joskus ilkeät tyypit saa enemmän kuin nämä kaverit. Eller hur?)
Puistokemisti:
Ja kuinkahan monta kertaa täältä klubaristakin on tullut luettua kuinka tytöt haluaisi jotain turvallista.