Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?

391 posts, 20 pages, 114,560 views

Jago

Posts: 4,039

#281 • • Jago un-trained monkee
Mua pelottaa vaan se että mä tiedän että mun kissa vetäis taas jotain paniikkikohtausta just silloin ja sen pyydystäminen on silloin todella vaikeeta. Eli voi olla että sitä pelastaessani mull akestäis niin kauan että kerkeisin kuolla itsekkin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

lunake

Posts: 800

#282 • • Edited lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Päivitystä..


1. Freetulit
2. Käsilaukun (sisältää kaiken enemmän ja vähemmän tarpeellisen tavaran)
3. Valokuvat




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Alina

Posts: 152

#283 • • Alina Alias
1) RAHAT
2)ASIAPAPERIT(jotka ovat yhdessä kansiossa)
3) PUHELIN

--
Elämä on..............

Lincra

Posts: 181

#284 • • Lincra Se Baarimikotar
4kissaa, kanin ja 2 koiraa. Siinä on kolme asiaa!! *hymy*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Valentina

Posts: 110

#285 • • Valentina
Hmm..Jos tulipalo syttyis, niin sitä varmaan menis panikkiin eikä tajuais mitään..Mun yhelle tutulle kävi niin, kun hänellä paloi talo niin se alkoi kantamaan suolakurkupurkit ulos, jälkeen päin hän ei ees muistanut kantavansa niittä..Ett sileen..Itse ainakin haluaisin pelastaa oman kullaan, kissan ja valokuvat..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

stimbeh

Posts: 400

#287 • • stimbeh Moriheimoreilee.
1. Partiorepun, jossa tarvittavat varusteet ketunlenkkiä varten.
2. Bussirahaa, ettei tarvitse kävellä sitä lenkkiä.
3. Katanan, jolla lahtaisin mun talon polttaneet ninjat.

*possu*

--
Flow with the go.

dubious

Posts: 158

#288 • • dubious ribidim
Hmmm.. .aika vaihee. Enkä tiedä mitä sitä tulis mieleen. Mut haluisin ajatella että ottaisin mukaan Buddha-patsaan joka oli perintö, akvaarion jos se olis jotenkin mahdollista, sekä yhden sormuksen (myös perintö).

todellisuudessa mukaan tarttuis likaset sukat, viime kuun puhelinlasku ja puoliksu juotu cokis. *toktok*
Kianoni

Posts: 357

#289 • • Kianoni pomputtaako?
1. Lumikki
2. Jamppa
3. tää on paha, kait mä ottasin tän koneen. tai sit jotain muistoja, vanhoja valokuvia tms.

toisaalta jos kaikki pitäis kantaa kerralla niin sit
laukku olalle jossa nyt aina sattuu olemaan puhelin,lompakko ja henkkarit.
kissat kainaloihin ja ulos.
phear

Posts: 804

#290 • • phear <X>
Vaimo, kissa ja toinen kissa. Kovalevyä (tai siis sen mukana tuhoutuvia biisejä, valokuvia ym. muistoja) surisin hieman, mutta muut hoituisi vakuutuksen avulla.
z

Posts: 1,146

#291 • • z
1) Pyyhe
2) Pähkinät
3) Bisset
nethr

Posts: 763

#292 • • nethr !!
( 0. Oma kulta )
1. atk
2. iso pullo jotain viinaa
3. pleikkari

...toivottavasti niin ei koskaan käy *nyyh*

--
xD

Bellezaaa

Posts: 573

#293 • • Bellezaaa Afrodite*
- Leevi
- Eevi
- känny
siinä kolme tärkeintä *hih*
rose

Posts: 1,047

#294 • • rose vakaasti epävakainen
Paniikissa muistaisi varmaan ottaa kännykän, olkalaukun ja vuodenajan mukaan joko takin tai kengät. Jos olisi vähemmän paniikkitilanne niin ottaisin kännykän tilalle isän tekemän taulun ja olkalaukun tilalle pehmoleluleijonan.

--
TwistedLife™ Amusement Park

placiq

Posts: 1,260

#295 • • Edited placiq Jorkki
1.rahapussi
2.laukullinen vinyylejä
3.laukullinen cd:tä

Vakuutus onneks korvais muun arvokkaan, mitä kämpästä löytyy (eli teknarit yms ;) )
Mut monia levyjä voi olla melko mahdotonta enää löytää (tai ainakaan edullisesti).
Avatar
#296 • • aaaaaaaaaa Guest
Koiran.
Levylaukun.
Kännykän.
Gen-X

Posts: 84

#297 • • Edited Gen-X -mindDrive-
Levyt, levarit ja mikserin... Tietenki. *hih*

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

Mumuli

Posts: 28

#298 • • Mumuli UG-///
Miten niin? Meinaatteko polttaa mun asunnon *ding*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

sapeli

Posts: 11,768

#299 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 9.6.2004 14:35:
1. Ison laatikon missä mulla on 3/4 mun kaikesta maallisesta omaisuudesta... *hih*
2. Tietokoneen - koska olen laiska enkä jaksais asentaa kaikkea uusiks (ja onhan se aika arvokas)
3. Ton yhden kasan roolipelisääntökirjoja minkä oikeastaan pitäis olla kans siinä isossa laatikossa...

Mulla on loppujen lopuks aika vähän mitään korvaamatonta materiaalista tavaraa...



Mie kans vähän muuttelen tätä aiempaa vastaustani:

1. Laukku - siellä on yleensä valmiiks avaimet, kännykkä, lompakko, passi sekä muut olennaiset (mm. aina mukana jotain UV-maalia, kofeiinit, huulirasva, purkkaa, sateenvarjo, jne *pepsodent*)

2. Serveri - omalla koneella on kans kaikkea kivaa mut kaikki sekä mun että mun veljen olennainen matsku on siellä servulla, joten sen pitää kyl olla prioriteetti *joo*

3. Nyt muuten käy vaikeeks; jos oletetaan että vaatteet on jo päällä ettei niistä tarvi huolehtia ni tää kolmas vois olla vaikka toi iPodi - sit vois ainakin kuunnella hyvää musaa samalla kun lämmittelee roihun vierellä *hih*

(Oletan että veli saa kanssa ottaa omat kolme tavaraa koska sekin asuu täällä - se varmaan sit ottais läppärinsä sekä videotykin, ja ehkis pienen valikoiman sen harvinaisimpia animelevyjä *hymy*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

z

Posts: 1,146

#300 • • z
fiiliksistä riippuen joko

1) en mitään. säästyneen ajan voisi ottaa zillisti ja katsella liekkejä. kivempi muisto jälkeenpäin, kuin armoton paniikki.

tai

2) bensakanisterin, sytkärin ja 'en tehnyt sitä' -kyltin. sit vaan pihalle muiden joukkoon odottamaan palokuntaa (ja poliisia).

*nauru*