Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?

391 posts, 20 pages, 112,813 views

sapeli

Posts: 11,768

#301 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 8.12.2005 17:16:
1. Laukku - siellä on yleensä valmiiks avaimet, kännykkä, lompakko, passi sekä muut olennaiset (mm. aina mukana jotain UV-maalia, kofeiinit, huulirasva, purkkaa, sateenvarjo, jne *pepsodent*)

2. Serveri - omalla koneella on kans kaikkea kivaa mut kaikki sekä mun että mun veljen olennainen matsku on siellä servulla, joten sen pitää kyl olla prioriteetti *joo*

3. Nyt muuten käy vaikeeks; jos oletetaan että vaatteet on jo päällä ettei niistä tarvi huolehtia ni tää kolmas vois olla vaikka toi iPodi - sit vois ainakin kuunnella hyvää musaa samalla kun lämmittelee roihun vierellä *hih*



No ni, ei menny kauaa ja taas tuli muutos tähän listaan - nyt omistan jotain sen verran arvokasta ja ainutlaatuista että se ois pakko saada mukaan (iPod väistyköön *hih*): sain joululahjaks ihka-aidon, ihka-oman taulun *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anselmi

Posts: 2,578

#302 • • Edited Anselmi And sell me
No tietysti mun pupupeiton

ja etenkin siihen kuuluvan puputyynyn

enkä todellakaan unohtaishalinalle-boksereita ettei tulis pihalla kylmä

*joo*

--
sen pituinen se

PygmiPiru

Posts: 18

#303 • • PygmiPiru
Koira (pakettiin sisältyy panta ja hihna), takki (sisältää lompakon ja avaimet), koiranruokatynnyri (mielellään se täydempi *iloinen*)

--
Mur!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#305 • • Edited Hitchhiker
Levyt, itseni ja rakkaani (what ewer it means)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#307 • • Hitchhiker

sapeli, 23.12.2005 18:39:
---
sapeli, 8.12.2005 17:16:
1. Laukku - siellä on yleensä valmiiks avaimet, kännykkä, lompakko, passi sekä muut olennaiset (mm. aina mukana jotain UV-maalia, kofeiinit, huulirasva, purkkaa, sateenvarjo, jne *pepsodent*)

2. Serveri - omalla koneella on kans kaikkea kivaa mut kaikki sekä mun että mun veljen olennainen matsku on siellä servulla, joten sen pitää kyl olla prioriteetti *joo*

3. Nyt muuten käy vaikeeks; jos oletetaan että vaatteet on jo päällä ettei niistä tarvi huolehtia ni tää kolmas vois olla vaikka toi iPodi - sit vois ainakin kuunnella hyvää musaa samalla kun lämmittelee roihun vierellä *hih*

---


No ni, ei menny kauaa ja taas tuli muutos tähän listaan - nyt omistan jotain sen verran arvokasta ja ainutlaatuista että se ois pakko saada mukaan (iPod väistyköön *hih*): sain joululahjaks ihka-aidon, ihka-oman taulun *sydän*


Merkkaako materiaali mitään, tosi hädässä?
sapeli

Posts: 11,768

#308 • • sapeli jokukukamikä?

Hitchhiker, 31.12.2005 04:22:
Merkkaako materiaali mitään, tosi hädässä?



No, mulla ei oo lemmikkejä ja veli ehkä osaa hommata itsensäkin ulos asunnosta *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#309 • • Aurida Guest
No tietokoneen!
Ainiin jotain muutakin pitäisi mainita... No kännykän että voi soittaa piipa-auton (jos kukaan muu ei ole sitä vielä tajunnut tehdä.)
Ja ehkä jotkut kivat vaatteet, ettei tule kylmä. (pitäisköhän varmuuden vuoksi miettiä jokin kokonaisuus aina joka ilta valmiiksi... ... ... .. Näinköhän ne neuroosit syntyy?) *nauru**nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#311 • • sapeli jokukukamikä?

Aurida, 31.12.2005 15:26:
Ja ehkä jotkut kivat vaatteet, ettei tule kylmä. (pitäisköhän varmuuden vuoksi miettiä jokin kokonaisuus aina joka ilta valmiiksi... ... ... .. Näinköhän ne neuroosit syntyy?) *nauru**nauru*



No mulla ainakin on vähän tommosta taipumusta jos on isot bileet tulossa seuraavana päivänä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

is2

Posts: 182

#312 • • is2 UFO
Tietokone, känny ja röökit.

--
-Live a day at once, once a day...

Andrei

Posts: 299

#313 • • Andrei
Fretit ja läppärin.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

evvk

Posts: 1,918

#314 • • evvk
Tietokone, känny, printteri
harhainen

Posts: 243

#315 • • harhainen yodlaiuuuuuu
pari nakkii jääkaapist ja prodigyn lippu seinält *nauru*
kid bionic

Posts: 275

#316 • • kid bionic
Herättäisin paremman puoliskoni (olettaen että oltaisiin nukkumassa)...
Jonka jälkeen:
1. Tietokoneen keskusyksikkö (mitenköhän sekin kiireessä onnistuis)
2. Rakkaimman pehmolelun
3. Takki (siel on aina avaimet ja lompakko)
Loput voikin sitten vakuutusyhtiö korvata rahalla...
Sallakat

Posts: 2,220

#317 • • Sallakat jungle, baby !
1. mustavalkoisen kissan
2. valkomustan kissan
3. tallentavan digiboksin

oletusarvoisesti poikaystävä osais lähteä itsekin, eikä häntä tarvisi raahata kiireessä mukaan.
Kuukunen

Posts: 244

#318 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Mun rakas mäkkini
Valokuva albumit
Eräs tekemäni taulu

Muut ovat korvattavissa rahalla.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

hrdkvr

Posts: 3,929

#319 • • hrdkvr KURGO
ei kyl ne on oikeesti pelkästään koneen kovo ja levyt.. niitä (niiden sisältöä) kun ei edes rahallaa enää saa takas

--
-keep it hard-

LadyInRed

Posts: 83

#320 • • LadyInRed
Olettaisin että mies pääsee ulos itse joten mä ottaisin mukaan kaksi koiraa ja käsilaukun mikäli mies ottaisi tietokoneen ja laatikon missä valokuva-romput. Muuten vaihtaisin käsilaukun valokuviin, niitä kun ei takaisin mistään saisi..