wallu:
Tietokone, levarit ja levyt. On meinaan menny sen verran paljon rahaa noihin kapistuksiin et, niitei jätetä!
So true! Oon kyl miettiny et vaik vakuutus korvais kaiken ja levarit sun muun sälän saa aina kaupast mut mistähä alkas kaikkii klasareit ja harvinaisuuksii kaiveleen vaiks oiski rahaa ostaa ne*uuh* Siin hajois kyl pää jos levyt palais/pöllittäis!
Voi ei..
Chendan--kissan.(kai mun pitäis papukaijakin...) Mutta luulis että kissa kyl raapis niin paljo et se ei pysyisi sylissä ihan helpolla,samoin lintu purisi mua..
Kaloja tuskin kerkeis..ne varmaan uiskentelisi siellä akvaariossa silloin ihan rauhassa..
Valokuvat.*joo*päiväkirjat ehkä? vaatteet...... meikit,CD:T ...muistoja.
ärsyttÄVää....ja kuKas sanoi että saisin ottaa VAIN kolme tavaraa...*kivatsulle*
..no,mun asunto ei pala..joohan.
Repäsisin varmaan eka työpöydän kainaloon, sisältää kaiiki tärkeet paperit, tietokoneen (+19 tuuman näyttö) ja sekalaista sälää, toiseen kainaloon vois ottaa vaatekaapin, jotta ois jotain päällelaitettavaa ulkona - siel on ihan perkeleen kylmä. Reppariin taitasin napata sängyn, koska tykkään lököilystä ihan sikana
en ensimmäisenä ainakaan päiväkirjoja,nehän on aina halunnut polttaa ja niistä tulis paremmat roihut..*taputapu*
muuten -lemmikkini(seiskasta on vähän huono hypätä alas),-käsilaukkuni(jossa aina tärkeimmät sata asiaa mukanatietysti. -fotoja,mutta siinä tulis aika kiire alkaa valikoimaan,että siitä vaan nappaisin mukaan niin paljon kun saan*hikoil*
Ainut täysin korvaamaton asia taitaa olla tietokone. Sisältää lähinnä seitsemän vuoden aikana kertyneet biisit ja ideat. Eipä näistä muille varmasti isoa iloa olisi, mutta itseä voisi kieltämättä hitusen hiertää. Back-up kovokin lojuu saman huoneen kaapissa.
Yhden hassun tytön kirjeet voisin kyllä lisäksi pelastaa.
Vakuutusyhtiössä ei tunneta sanaa tunnearvo.
Kaiken muun saa kaupasta uudempana, kiiltävämpänä ja kauniimpana kun vakuutus-setä tuo suuren säkillisen rahaa uudelle kotiovelle. Jos tuo.