ottaisin ensimmäiseksi tyttöystäväni eikä oikein muulla olisi paljoa väliä.. Jos sitä ei lasketa niin ottaisin varmaankin sintun tietokoneen kun siellä on sellaisia valokuvia, joita ei ole vielä varmuuskopioitu. sit kaks seuraavaa asiaa olis varmaan sintun käärme 1 ja sintun käärme 2.. nämä kaikki ettei sintulle tulisi enää enempää paha mieli *g*
jos sinttu itse hoitaisi itsensä ja omat kamansa pois niin ottaisin varmaankin puhelimen ja lompakon.. kolmatta tarpeellista tavaraa en oikein keksi.. vois ottaa vaikka jonkun sipsipussin, että on jotain naposteltavaa samalla kun ihailee palavaa taloa..
jep jep.. valokuvat ois aika ehdoton... ja niitä on paljon!!!! ja sit repun, jossa on kaikki olennaiset asiat jo valmiina kuten röökit, lompakko, känny, walkman, muistikirja, jne... ja sit kolmas asia.. ehkä huikkaisin mutsille et onhan sul luottokortti messis...!!!! no ei... ehkä mun tyyny ois se kolmas, se on nii hyvä.. mitä takil tekee ku kylhän se tulipalo lämmittää.. heh.. mä oon ehkä vähän neuroottinen, mut oon kelannu et pakkaisin laukun, jossa ois kaikki tärkeimmät kamat,mut joita en aina kanna mukana, lisäks vähän vaatteita jne.. ja sit jos syttys tulipalo, ni kahmasis vaa sen laukun megeen.. en oo vaa viel saanu tämmöstä aikaseks..
mä HALUAISIN ottaa:
* mun sängyn(koska se on ihana)
*ja mun telkkarin(koska mul ei olis rahaa ostaa uutta)
*ja sit mun kännykän
..mut mä veikkaan et toi sänky ja telkkari ei oikein onnistuis*nauru*..joten oikeesti mä ehkä ottasin itseni ja kännykän ja sit mua *ituttais kun en tajunnu ottaa muuta*ding*
Varmaan palaisin itse tavaroitteni mukana kun yrittäisin haalia
liikaa tavaraa mukaan!!
Olen kyllä aivan liian materialistinen ihminen
vaikka tiedänkin että elämässä on paljon
muutakin tärkeämpää kuin kaiken maailman
levyt ja elektroniikat!!