klubitus revamped

87 posts, 5 pages, 27,008 views

Caritsa

Posts: 1,117

#61 • • Caritsa
Voiskos tonne uuden ryhmäviestin alottamisen yhteyteen liittää jonkinmoisen listan vaikka kavereista, josta helposti vois klikkailla halutut henkilöt, joille viesti kohdistuu? Aina kun ei muista kaikkien nimiä..

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

lillu

Posts: 117

#62 • • lillu Superlillu!
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva. *ding*
anqqa

Posts: 4,033

#63 • • anqqa tirehtööri

lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva. *ding*



humm, kyllähän siellä vasemmassa ylänurkassa on edellinen/seuraava -nappulat?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

DagO

Posts: 1,066

#64 • • DagO häröö

lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva. *ding*


Onhan siellä sellanen nappi! Tai ainakin tähän asti on ollu.
Late

Posts: 3,441

#65 • • Late team Lasse

lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva. *ding*



Eikös tuolla kuvien vasemman yläreunan kohdalla ole edellinen, seuraava ja arvo kuva napit ollu jo pitkään? *vink*
Late

Posts: 3,441

#66 • • Late team Lasse

Caritsa:
Voiskos tonne uuden ryhmäviestin alottamisen yhteyteen liittää jonkinmoisen listan vaikka kavereista, josta helposti vois klikkailla halutut henkilöt, joille viesti kohdistuu? Aina kun ei muista kaikkien nimiä..



Kannatetaan, toi ois tosi kätsy. *joo*
lillu

Posts: 117

#67 • • lillu Superlillu!
perkele niinpäs onkin! oonpas sokea :/ *uuh* sori beibet :/
Viltsu

Posts: 2,010

#68 • • Viltsu noname
imo tuota forum sekamelskaa selkeyttäisi ainakin bileisiin liittyvä höpinä pistää yhteen topikkiin, nythän tuolla on erikseen:
- yleistä keskustelua tapahtumien tiimoilta
- yleistä keskustelua bileisiin liittyen

vanhempien aiheiden hakeminen on t-uskaa

[muokattu 3.3.2004 17:51]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

efo

Posts: 1,908

#69 • • efo Laserpoint
Mikäs on stylesheet url*ding*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

akir0

Posts: 2,554

#70 • • akir0 idleRPG champion 2009

efo:
Mikäs on stylesheet url*ding*


Jos mä jotain jostain ”tiedän” niin sellaista ei klubbarissa ole?
efo

Posts: 1,908

#71 • • efo Laserpoint

akir0:
Jos mä jotain jostain ”tiedän” niin sellaista ei klubbarissa ole?

Meeppäs käymää asetuksissa

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

pinkki

Posts: 308

#72 • • pinkki säätö et co.
hmm, muutosten jälkeen asetukset-sivu on ihan rutussa. esim kuvaurli-kenttä on yhden pikselin levyinen, kuvaselityskenttää ei näy ollenkaan ja suuri osa lopuista kentistä on jonku 20 pikselin kokosia

selaimena opera
Viltsu

Posts: 2,010

#73 • • Viltsu noname

efo:
---
akir0:
Jos mä jotain jostain ?tiedän? niin sellaista ei klubbarissa ole?
---
Meeppäs käymää asetuksissa



ja klubbari modaus alko *hymy*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

anqqa

Posts: 4,033

#74 • • anqqa tirehtööri

pinkki:
hmm, muutosten jälkeen asetukset-sivu on ihan rutussa. esim kuvaurli-kenttä on yhden pikselin levyinen, kuvaselityskenttää ei näy ollenkaan ja suuri osa lopuista kentistä on jonku 20 pikselin kokosia

selaimena opera



jees, korjattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

patis

Posts: 1,158

#75 • • patis 10

Viltsu:
ja klubbari modaus alko *hymy*



Haluisko joku valistaa miten noita stylesheetteja käytetään? googlettaa en ainakaan jaksa prkl
OCS

Posts: 1,828

#76 • • OCS
\”Näytä uudet viestit viime käyntisi jälkeen\” -ominaisuus. Heti tohon forumin indexiin ja tietysti näyttäisi vain topicit.

Ja tota forumin hakupalvelua voisi sen verran parantaa että saisi valita näyttääkö tuloksen viestinä tai otsikkona. Hienoa etsiä hakusanan sisältävää viestiä jostain 5 sivun threadista :/
Karski

Posts: 6,049

#77 • • Karski Pomon kätyri

patis:
---
Viltsu:
ja klubbari modaus alko *hymy*

---


Haluisko joku valistaa miten noita stylesheetteja käytetään? googlettaa en ainakaan jaksa prkl



ota vaikka joku noista klubbarin omista
stylesheeteistä tarkasteltavakses.
www.klubitus.org/klubitus.css
Käytännössä siis määrittelet eri
attribbutteja eri tageille stylesheettiin.
Aika yksinkertaista jos ei nyt mitään värien
muokkausta monimutkaisempaa ala
kyhäilemään.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

blender

Posts: 2,552

#78 • • blender Arcade | KAIKU
Siis kuka vaan ei saa kuvia tonne ”kuvat” osioon jos vaan pyytää? mitenkähän homma toimii kun oon nyt yrittäny asiasta ottaa yhteyttä anqqaan tässä topikissa mutta sekin on jo modattu pois *nauru*

Jos niit ei haluta ni vois ees laittaa tosiaan sitä viestiä tulemaan takaisin päin... *piis*
anqqa

Posts: 4,033

#79 • • anqqa tirehtööri

blender:
Siis kuka vaan ei saa kuvia tonne ”kuvat” osioon jos vaan pyytää? mitenkähän homma toimii kun oon nyt yrittäny asiasta ottaa yhteyttä anqqaan tässä topikissa mutta sekin on jo modattu pois *nauru*

Jos niit ei haluta ni vois ees laittaa tosiaan sitä viestiä tulemaan takaisin päin... *piis*



tuskinpa tässä topikissa moista kyselly, viestejä ei voi poistaa kuin viestin kirjoittaja, ei siis edes moderaattorit ;) eli kuvat tulee lähettää osoitteella [email protected] (jos toimii) tai ircissä dcc:llä allekirjoittaneelle.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

blender

Posts: 2,552

#80 • • blender Arcade | KAIKU

anqqa:
tuskinpa tässä topikissa moista kyselly, viestejä ei voi poistaa kuin viestin kirjoittaja, ei siis edes moderaattorit ;) eli kuvat tulee lähettää osoitteella [email protected] (jos toimii) tai ircissä dcc:llä allekirjoittaneelle.



jeps. joku on sit tullu sörkkii mun konetta *nauru* kun ei viestii näy.. ircissä olen etsiskellyt sua mut oot aina vekka *igor*