87 posts, 5 pages, 28,557 views
lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.
lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.
lillu:
patis:
---
Viltsu:
ja klubbari modaus alko
---
Haluisko joku valistaa miten noita stylesheetteja käytetään? googlettaa en ainakaan jaksa prkl
blender:
Siis kuka vaan ei saa kuvia tonne kuvat osioon jos vaan pyytää? mitenkähän homma toimii kun oon nyt yrittäny asiasta ottaa yhteyttä anqqaan tässä topikissa mutta sekin on jo modattu pois
Jos niit ei haluta ni vois ees laittaa tosiaan sitä viestiä tulemaan takaisin päin...
anqqa:
tuskinpa tässä topikissa moista kyselly, viestejä ei voi poistaa kuin viestin kirjoittaja, ei siis edes moderaattorit ;) eli kuvat tulee lähettää osoitteella [email protected] (jos toimii) tai ircissä dcc:llä allekirjoittaneelle.