klubitus revamped

87 posts, 5 pages, 26,973 views

Flamie

Posts: 478

#21 • • Flamie
Joo. Tää sais olla leveempi tää fjoorum.
Joitain hymiöitä vois lisätä. Ihan laidasta laitaan.
Avatar
#22 • • greenie Guest
Mun ehdotuksen toteuttamiseen ei mene kauaa aikaa.

Ehdotus: Jonkinlainen valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä varustettu ”lite” versio sivustosta.

Askeettinen minäni kiittää,
Karski

Posts: 6,049

#23 • • Karski Pomon kätyri

greenie:
Mun ehdotuksen toteuttamiseen ei mene kauaa aikaa.

Ehdotus: Jonkinlainen valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä varustettu ”lite” versio sivustosta.

Askeettinen minäni kiittää,



kaikista tällasista ulkoasutoiveista selviäis
omilla stylesheeteilla, sit vois vaa sanoo
että 'koodaa ite' *vink*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#24 • • greenie Guest

tilapäinen käyttäjätunnus:
---
greenie:
Mun ehdotuksen toteuttamiseen ei mene kauaa aikaa.

Ehdotus: Jonkinlainen valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä varustettu ”lite” versio sivustosta.

Askeettinen minäni kiittää,

---


kaikista tällasista ulkoasutoiveista selviäis
omilla stylesheeteilla, sit vois vaa sanoo
että 'koodaa ite' *vink*



Totta kuin potta. Hyvä ehdotus tuokin.
PsyTranceFormer

Posts: 752

#25 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Ehdotuksia :

-Kävijälaskuri
-Viikon/kuukauden levy(arvostelu, kävijöiden mielipiteitä ym.)
-Kuukauden kävijä valinta... (valitaan kuukaudenkävijä joka on käynyt monta kertaa sivuilla, laittanut viestejä,lisännyt bileitä)
-enemmän pelejä(esim toisen haastaminen ristinollaan,laivanupotukseen ym. ym)
-omassa profiilissa vois olla omia kuvia vaikka 1-3kpl



hmmmm...laitan lisää ehdotuksia kun keksin jotain

[muokattu 5.2.2004 22:33]
itis

Posts: 2,518

#26 • • itis Morning Star
Valikkojen sijoittelu jotenkin niin että ne ei mene pienemmälläkään ruudulla piiloon kun jollakulla on sio profiilikuva yms. sanomat ja kommentit lähinnä pitäs olla koko ajan näkyvillä esim ylälaidassa.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Lost-Soul

Posts: 3,107

#27 • • Lost-Soul los pallos

Hatec:
-omassa profiilissa vois olla omia kuvia vaikka 1-3kpl


Mielestäni toi nappi, jonka kautta pääsee kattomaan kaikkia kuvia missä on itse ollut osallisena on ihan riittävä. Ei tästä kuitenkaan tarvi alkaa tekemään mitään galtsu2:sta

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#28 • • Jone Archibald Haddock
Apua apua! Toivottavasti puoliakaan pyydetyistä kilkkeistä ei toteuteta; alan olemaan jo tämän nykyisenkin ominaisuuksien määrän kanssa tarpeeksi solmussa.

PS. Ignore on raukkiksille.
blender

Posts: 2,552

#29 • • blender Arcade | KAIKU
ja sit myös sellanen et voi poistaa kaikki valitut viestit!!! siitä ois hyötyä kun ei jaksa yksitellen poistaa ja joitakin haluis säilyttää
Avatar
#30 • • pipa Guest

blender:
ja sit myös sellanen et voi poistaa kaikki valitut viestit!!! siitä ois hyötyä kun ei jaksa yksitellen poistaa ja joitakin haluis säilyttää

Kannatan! _o/
OCS

Posts: 1,828

#31 • • OCS

anqqa:
eli voi valita joko *nauru* tai *na uru*, vai että ei ees näyttäis tekstinä?



Juu, eli näkyisi vaan tuo teksti (*hymiö*) millä normaalisti saisi tuon graafisen hymiön.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#32 • • Jussi Soro choon!

climate:
Toi ”uusimmat” laatikko ois hyvä voida maksimoida, nyt siinä näkyy defaulttina 10 viimesintä, joku maksimoitu versio siitä vois olla vaikka 25 / 30 uusinta topiccia... eli samanlainen nappi tohon ”X”-sulkunapin viereen josta ”uusimmat” saa joko 10 tai 25/30 viestin pituiseksi listaksi.


Erittäin hieno idea!

Hakua vois monipuolistaa siten, että se näyttäis tulokset joko topikkeina tai postauksina. Se ei välttämättä aina auta, et tietää mikä topikki on kyseessä, jos siinä on n. 15 sivua...
hallucinogen

Posts: 8,190

#33 • • hallucinogen Edain

Jone:
PS. Ignore on raukkiksille.



Jotenkin mulla on sellainen kutina, että sä olisit klubbarin eniten ignorattu henkilö *nauru*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen:
---
Jone:
PS. Ignore on raukkiksille.

---

Jotenkin mulla on sellainen kutina, että sä olisit klubbarin eniten ignorattu henkilö *nauru*



On hyvä olla hyvä jossain. Mutta juoskaa vaan raukat, ostan piikkarit! *sydän*

(Itse olen sen verran utelias henkilö etten ole koskaan pystynyt edes irssissä laittamaan niitä suurimpiakaan idiootteja ignoreen, koska mua kuitenkin kiinnostaa tietää mitä ne idiootit vouhkaa, että voin sitten hyvällä syyllä pitää niitä idiootteina. Olis myöskin sääli missata ignoroimisen takia jotain sellaista jonka takia saa ilmaiset naurut.)

[muokattu 6.2.2004 09:37]
Viltsu

Posts: 2,010

#35 • • Viltsu noname
Jonkinlainen kategoroitu linkkihakemisto, mihin voisi itse lisäillä linkkejä. Threadissa missä on kaikki sekaisin ne _oikeasti_ hyödylliset linkit hukkuu sen kaiken pissakakkahuumorin alle..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lost-Soul

Posts: 3,107

#36 • • Lost-Soul los pallos
Vois omassa profiilissa olla vähän enemmän tilasto härdellejä, kuten joskus oli top10 sijotukset.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se

Lost-Soul:
Vois omassa profiilissa olla vähän enemmän tilasto härdellejä, kuten joskus oli top10 sijotukset.




*joo* *joo* *joo*
Avatar
#38 • • GoA Guest
Isoilla resoilla tämä klubitus alkaa näyttämään pieneltä. Muistaakseni vanhassa versiossa pystyi määrittelemään oman resoluution? Kuitenkni, tuollainen olisi kätsy.

Ja oisko jotenkin mahollista saada estettyä noita ”halifestejä”? Ruutu täynnä vilkkuvia hymiöitä saa herneen nokkaan ja vaikka ne kääntäisi pois päältä niin näkyy silti valtava määrä *hal i* tekstejä. joku rajoitus siis hymiöiden postailumäärään.

Nykyinen monipuolisuus on plussaa. Tämä siis muuten vain palautteena ja jos keksii jotain uutta kivaa ”turhaa” niin sellasta vaan.
Dalifemme

Posts: 1,629

#39 • • Dalifemme Dementia simplex

Jone:
On hyvä olla hyvä jossain. Mutta juoskaa vaan raukat, ostan piikkarit! *sydän*

(Itse olen sen verran utelias henkilö etten ole koskaan pystynyt edes irssissä laittamaan niitä suurimpiakaan idiootteja ignoreen, koska mua kuitenkin kiinnostaa tietää mitä ne idiootit vouhkaa, että voin sitten hyvällä syyllä pitää niitä idiootteina. Olis myöskin sääli missata ignoroimisen takia jotain sellaista jonka takia saa ilmaiset naurut.)


Näinhän se menee *nauru* How true.
Karski

Posts: 6,049

#40 • • Karski Pomon kätyri

Jone:
(Itse olen sen verran utelias henkilö etten ole koskaan pystynyt edes irssissä laittamaan niitä suurimpiakaan idiootteja ignoreen, koska mua kuitenkin kiinnostaa tietää mitä ne idiootit vouhkaa, että voin sitten hyvällä syyllä pitää niitä idiootteina. Olis myöskin sääli missata ignoroimisen takia jotain sellaista jonka takia saa ilmaiset naurut.)



Joo mutta sä et nyt vaan oo sisäistäny
niitä kaikkia mahdollisia skenaarioita
joissa ignore olis poikaa, ei muakaan
idiootit häiritse. En nyt sattuneesta syystä
mee tässä tohon sen tarkemmin mut
tolle toiminnolle olis jo nyt käyttöä.
Kaikille jutuille mäkään en pysty
nauraan.

[muokattu 8.2.2004 12:09]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.