87 posts, 5 pages, 28,558 views
greenie:
Mun ehdotuksen toteuttamiseen ei mene kauaa aikaa.
Ehdotus: Jonkinlainen valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä varustettu lite versio sivustosta.
Askeettinen minäni kiittää,
tilapäinen käyttäjätunnus:
---
greenie:
Mun ehdotuksen toteuttamiseen ei mene kauaa aikaa.
Ehdotus: Jonkinlainen valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä varustettu lite versio sivustosta.
Askeettinen minäni kiittää,
---
kaikista tällasista ulkoasutoiveista selviäis
omilla stylesheeteilla, sit vois vaa sanoo
että 'koodaa ite'
Kannatan! _o/blender:
ja sit myös sellanen et voi poistaa kaikki valitut viestit!!! siitä ois hyötyä kun ei jaksa yksitellen poistaa ja joitakin haluis säilyttää
climate:
Toi uusimmat laatikko ois hyvä voida maksimoida, nyt siinä näkyy defaulttina 10 viimesintä, joku maksimoitu versio siitä vois olla vaikka 25 / 30 uusinta topiccia... eli samanlainen nappi tohon X-sulkunapin viereen josta uusimmat saa joko 10 tai 25/30 viestin pituiseksi listaksi.
Jone:
PS. Ignore on raukkiksille.
hallucinogen:
---
Jone:
PS. Ignore on raukkiksille.
---
Jotenkin mulla on sellainen kutina, että sä olisit klubbarin eniten ignorattu henkilö
Jone:
On hyvä olla hyvä jossain. Mutta juoskaa vaan raukat, ostan piikkarit!
(Itse olen sen verran utelias henkilö etten ole koskaan pystynyt edes irssissä laittamaan niitä suurimpiakaan idiootteja ignoreen, koska mua kuitenkin kiinnostaa tietää mitä ne idiootit vouhkaa, että voin sitten hyvällä syyllä pitää niitä idiootteina. Olis myöskin sääli missata ignoroimisen takia jotain sellaista jonka takia saa ilmaiset naurut.)
Jone:
(Itse olen sen verran utelias henkilö etten ole koskaan pystynyt edes irssissä laittamaan niitä suurimpiakaan idiootteja ignoreen, koska mua kuitenkin kiinnostaa tietää mitä ne idiootit vouhkaa, että voin sitten hyvällä syyllä pitää niitä idiootteina. Olis myöskin sääli missata ignoroimisen takia jotain sellaista jonka takia saa ilmaiset naurut.)