nickit

511 posts, 26 pages, 215,879 views

keisha

Posts: 1,394

#1 • • keisha bullet with butterfly wings
mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

E-man

Posts: 37

#2 • • E-man
Enpäs tiedä mielenkiintosemmast....
Tää nicki juontaa alkunsa yläasteelle jossa sukunimen ekan kirjaimen takia mua kutsuttii E-mieheks... sitte vaa väänsin yleisemmälle kielelle tuon *justjoo*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Avatar
#3 • • nokko Guest
hmm..siihen aikaan se tuli kun pelaili viel UT,taisin sanakirjasta vaan kattoo jonku miellyttävän ja se siitä *hih*
Opamox

Posts: 489

#4 • • Opamox
Nimi on Olli, sukupuoli on mies (poika). Puuttuu näköjään mielikuvitusta! *nauraa* Ei ollu parempaakaan siihen väliin....jälkeenpäin on kuiteski tullu parempiakin mieleen mut ei jaksa vaihdatuttaa......*nukkuu*
Kolera

Posts: 4,256

#5 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kauken TF:ää pelailin medikillä joskus koulul ja siitä sitte revin nimen, ku se voip tartuttaa sitä kuppaa sillä kirvehellään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

patis

Posts: 1,158

#6 • • Edited patis 10
patovirta
tuitui

Posts: 1,258

#7 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
omasta nimestä kai tulee.. eka mua kutsuttiin ramianneksi josta kaverin pikkuveli keksi marskin..siitä jäänyt ja jne :)

mut kai se omasta nimestä / mannereheimista tulee..joku juttu kai kaverin pikkuveljelläkin ollut..en kysellyt kyl tarkemmin...

mut ärsyttää noi " marski = mannerheim!" ja "marskin ryypy" - läpät! *dissaa*

[muokattu 19.12.2002 05:32]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Roger Roger

Posts: 3,372

#8 • • Roger Roger Kentti
Armeijassa vastailin aina roger roger (hyih, joku jenkki sotilaskompelksiko mulla on?), ihan muiden kiusaksi vaan. Se vain sitten jäi päälle ja tein sitä lomillakin, näköjään vieläkin...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

ilarip

Posts: 731

#9 • • ilarip
kyl tämä Lightsi lähti liikkeelle nettipelejen nickin kautta. ja siitä se nyt vaan on jäänyt käyttöön
Avatar
#10 • • tuntematon Guest
No siis tää on mun nimi *ding*
Karski

Posts: 6,049

#11 • • Karski Pomon kätyri
Tai siis toi edellinen oli mun kirjottama *blush*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#12 • • yana Guest
sun toinen ja kolmas nimi on Rape Eino ? okei :)
Myfinesthour

Posts: 420

#13 • • Myfinesthour
Oli menossa silloin jokin hieno hetki, kun rekisteröidyin. Vähän toisen maailmansodan tokaisua mukaillen laitoin sitten myfinesthour, hienoin hetkeni.*hymy* Hassuhan toi on nickiksi, koska miten joku voi olla hetki? No aivan sama.. ehh.*iloinen*

--
"..."

Jone

Posts: 8,258

#14 • • Jone Archibald Haddock
*Jää itsekin miettimään mistähän se "nick" nyt mahtaa tulla*

Tän syntyhistoria ei siis ole kiintoisa kun kyseessä on oma nimeni, mutta muut käyttämäni nickit ovat sitten asia erikseen ja niihin kaikkiin liittyy tarinansa.

*hellokitty*
Karski

Posts: 6,049

#15 • • Karski Pomon kätyri
yana4000:

sun toinen ja kolmas nimi on Rape Eino ? okei :)




Joo mutta sä voit sanoa mua vaikka Tuulaks *piis*yelkiss.gif*piis*

[muokattu 19.12.2002 11:15]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ATD

Posts: 271

#16 • • ATD
hmm.. BPM.. ei mitään käsitystä mistä se läks.. muistaakseni luin jotain dj-krääsä sivuu ja sit vaan nappasin sen sielt.. siis se on kyl aika ******.. yleensä mut tunnetaan paremin nimel ATD, joka sit tulee mun nimest..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Jussi Soro

Posts: 6,385

#17 • • Jussi Soro choon!
Uskomattoman huonolla mielikuvituksella keksitty nimi, väkisin väännetty kiireellä ennen kun menin ekoihin bileisiin soittamaan. Enpä sitä sitten ole mennyt vaihtamaan, kun en parempaakaan ole keksinyt.

nimim. Ostetaan mielikuvitusta.

edit: ai niin juu, mua vituttaa sit jos mua sanotaan IRL Jussikseksi tjsp, voi sanoo ihan Jussiksi vaan :)

[muokattu 19.12.2002 15:25]
milla

Posts: 3,699

#18 • • milla
mä olin eka M I täällä. se nyt tuli mun nimikirjaimista. omaperäistä. nykyään pidän sit vaan omaa nimeäni.

toisaalta harmittaa, ois ollu kivaa keksii joku kiva nikki, koska aika montaa tyyppiä kutsutaan niiden nikeillä luonnossakin. vois vähän roolipelailla tms jne etc plaa
henkka

Posts: 4,973

#19 • • henkka
milla:

mä olin eka M I täällä. se nyt tuli mun nimikirjaimista. omaperäistä. nykyään pidän sit vaan omaa nimeäni.

toisaalta harmittaa, ois ollu kivaa keksii joku kiva nikki, koska aika montaa tyyppiä kutsutaan niiden nikeillä luonnossakin. vois vähän roolipelailla tms jne etc plaa



Ai niinku Mega Ihku
*hih*
TanyaK

Posts: 745

#20 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
No jos sun nimi olis Hellä Alapää niin ehkä säkin laittaisit nickikses Tanya..