72 posts, 4 pages, 16,178 views
HaPsULi:
,mitä bileissä pitää olla että ne on HYVÄT ja onnistuneesti järkätyt?
Tlzi:
...entäs sellanen seksihuone... siis kun on hanin kans liikkeellä niin alkaa aina kesken illan haluttamaan, ni vois ns. hankkia huoneen ja sit jatkaa taas piletystä... on vähän hätäistä jossain vessassa tai muualla alkaa... heh, ja minähän en himaan asti jaksa odottaa*iloinen**iihhih*
Heh, meniks yli?*iihhih*
Tlzi:
...entäs sellanen seksihuone... siis kun on hanin kans liikkeellä niin alkaa aina kesken illan haluttamaan, ni vois ns. hankkia huoneen ja sit jatkaa taas piletystä... on vähän hätäistä jossain vessassa tai muualla alkaa... heh, ja minähän en himaan asti jaksa odottaa*iloinen**iihhih*
Heh, meniks yli?*iihhih*
Tlzi:
...entäs sellanen seksihuone... siis kun on hanin kans liikkeellä niin alkaa aina kesken illan haluttamaan, ni vois ns. hankkia huoneen ja sit jatkaa taas piletystä...
UnityF:
UV valoja...
onko niin että vain enää psykebileissä pääsee uuveilemaan? muualla on hikisee yksi lamppu..
savuttomia bileitä on ollu jonkun verran ja ne on ihan jees...
myös naposteltavaa on ollu ja sekin on ollu aika jees..(esim meijän Fury bileissä oli naposteltavaa myynissä )
chilliä on ollu vaikka minkälaisiä mut kyllä entropy bileiten tyylisiä chillejä saisi olla useamminkin..
sit bileistä puuttuu.. se pimee huone jossa on paljon savuu ja stobo ja tyyliin tres soittamassa täysii..
sit puuttuu kokonaan likaiset ug bileet esim niinkuin kaste
siis mä oon kyllästyny kaikkiin ravintola klubi bileisiin jossa tuntuu että nykyään käydään vaan näyttäytymässä.. siis toi on ihan mun oma mielipide.
vaavu:
Chilli ja syömistä, jaetulla ykkössijalla.