mitä bileistä useinmiten puuttuu?

72 posts, 4 pages, 16,275 views

Saara

#41 • • Saara #2970
Vessarauhaa... Ainakin Nosturissa saa kokoajan katella pöntöllä istuessa oven yläpuolelle ettei sieltä uteliaat silmät vilkuile mitä siellä vessassa tapahtuu... Antakaa ihmisten pissata rauhassa *kivatsulle* prkl....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jukka I

#42 • • Jukka I
Eikö sitä masua voi syödä riittävän täyteen jo ennen bileitä? Säästyy rahaa ja aikaa.
#43 • • kelasin Guest

Blackout:
Eikö sitä masua voi syödä riittävän täyteen jo ennen bileitä? Säästyy rahaa ja aikaa.

tampates tulee nälkä! eikä täydel masul sit jaksa
styrOx

#44 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
jotain semmosta pikkusta purtavaaa eihän sen nyt pihvii tartte olla......

joskus jopa ilmastointi

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Mark

#45 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
omaperäisyys. *igor*

ruokaravintolat on erikseen jos tulee nälkä, bileet bileinä IMO.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ella_

#46 • • ella_

Saara:
Vessarauhaa... Ainakin Nosturissa saa kokoajan katella pöntöllä istuessa oven yläpuolelle ettei sieltä uteliaat silmät vilkuile mitä siellä vessassa tapahtuu... Antakaa ihmisten pissata rauhassa *kivatsulle* prkl....

ääk en mä oo koskaan huomannu. mua on varmaan kaikki sit päässy kurkkimaan *ding*

--
Elementary, my dear.

akir0

#48 • • akir0 idleRPG champion 2009
Hyvä musiikki
akir0

#49 • • akir0 idleRPG champion 2009
Edellisen kanssa suoraan verrannollinen - halpa/ilmainen viina
typ0

#50 • • typ0 syntax error
aikaa!!! kaikki bileet loppuu aina kesken =(

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#51 • • kelasin Guest
tää ei nyt puutu bileistä, mut joensuusta puuttuu bileitä *vink* *piis*
awerbly

#52 • • awerbly
ahh.. vihdoin saa avautua! *hih*

Olen ehkä vähän väärä ihminen sanomaan, että mikä pissii ja mikä ei, kun olen pitänyt pari sapattivuotta biletouhusta.. mutta... *ding*

Syy, miksi aikoinaan tein päätöksen oli se, että rupes vaan yksinkertaisesti kyllästyttää! Uuden hohto oli kadonnut ja kaikki vääns sitä samaa settiä, eikä kukaan yrittänyt mitään uutta..*uuh*

Eniten kaipaan *fiilistä*, minkä sain kun olin mukana järkkäämässä bileitä. Kaikilla oli päämääränä luoda aina parhaat bileet. \”Parhaat bileet\” ei tarkottanut sitä, että bileissä oli 50Kw ääntä, 45 scanneria ja 78 UV-putkea -vaan sitä Fiilistä *sydän* !

Hyvät bileet koostuu tosiaankin monesta eri osa-alueesta... isoimman siivun lohkasee tietysti musiikki&dj/artistit, mutta toiseaalta nää kaikki pienemmät siivut(paikka,staff,narikka,tarjoilu) yhteensä menee samaan kuin tuo musiikkikin.

Mutta jos järjestäjillä on jo huono fiilis, niin miten voi odottaa, että muutkaan siellä viihtyis? *hymy*
-Kerttu-

#53 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Minä!! *iloinen* Ainakin viime aikoina..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#54 • • Relic Guest
ja mä!
äm

#55 • • äm
Kotiinkuljetus.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

meow

#56 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

äm:
Kotiinkuljetus.

.todellakin.*piis*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

xybo

#57 • • xybo meeple!
- Wanhana partana waadin hywän musiikin palauttamista bileisiin!
- Pienempiä bileitä
- Usein puuttuu myös kivat mestat. Ravinteli tiloissa fiilistä kun vaan ei saa. :/
- Se ruoka jutkska joka onkin jo mainittu useesti
- Levyjen myyntiä. Ulkomailla yleistä. Miksei suomessakin!
- Täysin röökittömät bileet puuttuu kans. Savukoneenkin vois poistaa.

Tällästä tuli näin ekana mieleen. Chillejä en itse kaipaa. Chillata voi
paremmassa valikoidussa seurassa rennon musiikin soidessa,
ei oo kuosaajia ja muutenkin saa olla rauhassa <3

-- xybo
pinkki

#58 • • pinkki säätö et co.

Mark:
ruokaravintolat on erikseen jos tulee nälkä, bileet bileinä IMO.

ja tätähän on helvetin hyvä hokea esim 7-12 tunnin kemuissa ihmisille joiden tarvitsisi syödä 3-4 tunnin välein ailahtelevan verensokerin takia etteivät rupea vaikkapa hmm.. pyörtyilemään? *taputapu*

kyl joo hedelmät, suklaapatukat, pienet piirakat yms purtava puuttuu turhan usein, monet mimmit varsinkin tulee saamarin huonolle tuulelle jos niitä pitää yli 6 tuntia syömättä *vink*

mut viel enemmä tarttis: tuulettimia ja sohvia

lököset isot sohvat bileis *sydän* *sydän*
hallucinogen

#59 • • hallucinogen Edain
Toi ruoka on kyl paha bileis joskus, tuli viime trance nationissa vedettyä kolme toastia vaikka ei oikeestaan ollu ees nälkä ja ois varmaan menny enemmän jos ne ei ois loppunu *nauru*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

#60 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kyl joo hedelmät, suklaapatukat, pienet piirakat yms purtava puuttuu turhan usein, monet mimmit varsinkin tulee saamarin huonolle tuulelle jos niitä pitää yli 6 tuntia syömättä

kuten minä... *hih* joo, ei siellä mitään gourmet-illallisia tarvitse tarjoilla, mutta joku pieni ruokamyynti ei olisi pahitteeksi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D