Millennium ”impact.” 17.4.2004 @ Turku

149 posts, 8 pages, 31,991 views

RhonaN

#61 • • RhonaN Lapa
Tää ei ollu hyvä käänne... vaikka caribiassa oli pikkasen miinuksia ni oli se 10000 kertaa parempi ku KINO... siellä o älyttömän ahdasta... se danzulava tarvii kyl saada johonki muualle sieltä mis se nyt o!
MegamurrI *piru*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

Timce

#62 • • Timce
No voi perse...Nämä taitaa jäädä väliin.Kino on ihan ”jees” mesta, mutta MLNM:n kaltaisia bileitä en mielelläni siellä näkis. Kuin tunkis XS-koon pyöräilyshortseja Anna Nicole Smithille.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

SA-TomTom

#64 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
LUKA & COSMO @ MTV3-YÖCHAT.
maanantai 12.04. - tiistai 13.04. -välisenä yönä - samalla viikolla siis, kuin itse event.

suorassa lähetyksessä pidetään myös kilpailu, jossa palkintona lippuja MILLENNIUM \”impact.\” -tapahtumaan.

perinteiset kilpailut tulossa myös klubitukseen ja millenniumin omalle nettisivustolle...

there are 31 days remaining.

--
Never give up.
Never surrender.

#~¤~.P.E.X.I.~¤~#

#65 • • #~¤~.P.E.X.I.~¤~# ~¤~.W.H.I.C.H. .M.E.~¤~
miss behavin' jyrää

--
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~Angel~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

#66 • • *Mirri* Guest
Oon uskollisesti rampannu kaikissa millenniumin pileissä keväästä 2001, mutta nää on kyllä nyt ekat jotka jää väliin... *uuh* Syynä aika pitkälti se että mlnm:in pileet ei kuulu mihinkä Kinoon. Kino on jees paikka esim warm-upeille ja Fantsuille jne, mut ku mun ajatusmaailmassa Millenniumit on isot pileet. Ei siis missää ahtaassa baarissa joissa et tod.näk pääse edes lähelle lattiaa... Toivottavasti vastaisuudessa pileet on taas jossain hivenen isommassa paikassa.
*sydän* Mlnm *sydän*
Jone

#68 • • Jone Archibald Haddock

diffas:
cry me a river

Jos toi oli kommenttina Miraclen kirjoitukseen, niin mun täytyy sanoa että yhdyn siihen aika pitkälti. Itsekin oon pyrkinyt käymään kaikissa niissä MLNMeissa joihin olen suinkin pystynyt itseni järjestämään, mutta Impact tulee mitä todennäköisimmin nyt tekemään sitten tohon putkeen paussin. En vaan ole erityisen varma että combo MLNM & Kino on Keravalta ajon arvoinen... Todella valitettavaa sinänsä että kylpyläsuunnitelmat menivät ruttuun, koska olin jo kutsunut SESSIONS2:n toisen puuhamiehenkin kihlattuineen sinne ja hehkuttanut etukäteen ”helvetin hyviä kylpyläsessioita.”
:D

#69 • • :D

Jone:
En vaan ole erityisen varma että combo MLNM & Kino on Keravalta
ajon arvoinen...

Niin no, on ollut Lahdestakin ajamisen arvoinen, mut no.

Tietty ainahan on parempi jättää bileet pitämättä ku menee tollaiseen
pikku-pubiin, eiku...

No mä ainaki oon niin tääl! :)
SA-TomTom

#70 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
caribian menettäminen oli toki kova takaisku eikä kino ole verrattavissa caribiaan venuena, mutta järjestelyt sisällä tulee anyway olemaan kinossa ennennäkemättömät *vink* ...ja saman verran, mitä viimeksi oli jengiä caribialla, mahtuu sisään myös kinoon.

ennakkopiletit tulee myyntiin nyt alkuviikosta, tiistaina viimeistään. ennakot on myynnissä turussa ja helsingissä lauantaihin saakka.

there are 13 days remaining.

--
Never give up.
Never surrender.

cheat

#71 • • cheat
Voiskohan tota nyt mitenkään valasta enempää että mites ne järjestelyt tulee olemaan ennennäkemättömät, joo kyllähän sinne Kinoon varmaan porukkaa mahtuu mut se on sitten jo eri asia kuin mukavaa siellä tungussa kenelläkään on.Saatais olla että porukan asenteet näitä uusia järjestelyjä kohtaan muuttuis jos tätä salaperäisyyden verhoa vois hieman raottaa...jengi kuitenkin tietää mitä on Kino ja mitä on milleniumit.
plz.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

SA-TomTom

#72 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

cheat:Saatais olla että porukan asenteet näitä uusia järjestelyjä kohtaan muuttuis jos tätä salaperäisyyden verhoa vois hieman raottaa..

heh, ei täs mitään niin salaperäistä ole *hih* on vain ollut suuri huoli ja kyselyä siitä kinon tanssilattiasta, \'jolle mahtuu 50 ihmistä\'. paikka muuttaa yllättävän helposti ilmettä ja tanssitilaa tulee melkoisesti lisää, kun vaihdetaan dj:n esiintymispaikkaa, heivataan ne valtavat lökötuolit ja pöydät pois parhaimmilta biletyspaikoilta jne. samoin, kuin feenixissä aikoinaan. harmi, ettei kovinkaan moni nähnyt feenixiä \'normaalin\' näköisenä..

seiniä siis edelleenkään ei lähdetä siirteleen, mutta muutosta normaaliin järjestelyt varmasti tuovat.

tunnelma tulee toki olemaan tiivis, eihän siitä mihinkään pääse *sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

SA-TomTom

#74 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
impact-ennakkoliput ovat myynnissä huomisesta alkaen ainakin
helsingissä MOSSOssa ja turussa PIRJON BAZAARIssa! - ja hinta siis 10 eur.

There are 12 days remaining.

--
Never give up.
Never surrender.

SA-TomTom

#75 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
varsinaista kilpailukysymystä ei ole tarjolla tällä kertaa, mutta vapaalippuja tapahtumaan arvotaan kaikkien MILLENNIUM-postituslistalla olevien kesken! voit liittyä mukaan postituslistallemme täällä.

arvonnassa voittavat pääsevät ilmaiseksi sekä päätapahtumaan että jatkoille klubille.

there are 11 days remaining.

--
Never give up.
Never surrender.

COBALT

#76 • • COBALT akitaattori
Yrittäkää nyt ihmiset ymmärtää et kun Kinosta raivataan kaikki kiinteä paska ulos niin siellä mahtuu liikkumaan todella väljästi. Tämä myös siitä huolimatta että paikalle tulisi vaikka 300 ihmistä enemmän kuin viimeksi Caribialla. Jos tässä kohtaa skippaamme oman tukemme MLNM'ilta ja unohdamme kaiken hyvän, niin voimmeko odottaa mitään vastavaa tulevaisuudessakaan. Pidetään homma käynnissä, niin voidaan etsiä entistä perempaa tilaa käyttöömme!
Paatoksellisuudesta huolimatta tämä vuodatus on tarkoitettu ihan rakentavaan sävyyn!

- - - - -Luottakaa nyt äijien ammattitaitoon!- - - - - - - - - - - - -

- - - - -Vai onko MLNM joskus pettänyt pahasti, onko?- - - - -

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Anselmi Kuusisto

#77 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Yrittäkää nyt ihmiset ymmärtää et kun Kinosta raivataan kaikki kiinteä paska ulos niin siellä mahtuu liikkumaan todella väljästi.

TOTTA!

Kummallisia juttuja kehittelette mielissänne!*vink* Ei muka kinoon mahtuisi millenniumin kokoista clubia? Se alakertahan on ihan älyttömän iso kun sieltä roudataan ”tarpeettomat” pöydät ja tuolit pois! Ja siintä alakerrastahan tulee törkeen siisti venue kun sielä on eri tasoja! Vähän niinku feeniksessä oli!

Tässä ei todellakaan kannata nyt ihmetellä sitä miten sinne voi mahtua niin paljon porukaa tanssimaan vaan sitä mitä sinne laitetaan päälle ja missä alottelis iltaa!!!

Kemuihin ei kummiskaan ole kuin 10 PÄIVÄÄ!!!!*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

[muokattu 7.4.2004 17:07]

[muokattu 7.4.2004 17:08]

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Dementation

#78 • • Dementation wednesday?
Mä ainakin aion luottaa järjestäjän lupaukseen koska muutkin bileet on olleet hyviä, niin eiköhän tämäkin ole... Eli täällä ollaan ja tanssitaan kuin viimeistä päivää...

*jiihaa**aplodit**piis**pahis**piis**aplodit**jiihaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

SA-TomTom

#79 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
ensi yönä siis MTV3:n yöchatissä vierailemassa LUKA & COSMO. lähetyksen aikana pidetään kilpailu, jossa palkintona lippuja ensi lauantain MILLENNIUM impact. -tapahtumaan turussa *pihkassa*

there are 5 days remaining...

--
Never give up.
Never surrender.

kaaputin

#80 • • kaaputin pällikääliö
viisii yötä turkuun on! laskin aivan itse juuri kun kuulin cosmon mixaavan *jiihaa*

--
elämä on <3