Millennium ”impact.” 17.4.2004 @ Turku

149 posts, 8 pages, 30,649 views

cheat

Posts: 796

#121 • • cheat

diffas:
---
cheat:

Sinun mielipiteesi on varmasti rekisteröity ja huomioonotettu tässä topicissa, kiva että tykkäsit, jotkut ei tykänneet...deal with it.

---


ja pointti oli?



...että lähes jokaiseen täällä olleeseen vähänkään kriittiseen kommentiin vastauksesi on ollut ylläolevan kaltainen. Point taken?

...mukaan luettuna edellinen Millenium topic, tietysti.

[muokattu 18.4.2004 20:56]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

itis

Posts: 2,518

#122 • • itis Morning Star
Cheat, Diffas> Näytti siltä että teillä molemmilla oli kohtuullisen kivaa. Koittakaa nyt edes molemmat kestää toistenne kommentteja *hih*

Hassuja molemmat... *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Dalifemme

Posts: 1,629

#124 • • Dalifemme Dementia simplex

hallucinogen:
Kai ne oli hyvät bileet vaikka muisti katkes 10km ennen turkua ja ei mitään hajua koko bileistä, ainoa todiste on ranneke *nauru*


Äijällä oli kieltämättä taas hyvä kisakunto päällä *nauru*
Joo ja ihan kivat bailut oli vaikka mestana tuo Kino ei inspannut kauheesti. Kiitos kaikille seuralaisille ketkä teki reissusta kyllä muistamisen arvoisen. *aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#125 • • Jussi Soro choon!
Kyl mulla oli ainakin ihan kivaa. Jengii suhteellisen vähän, mutta muuten homma toimi kuin junan vessa, ja paikka oli aikaste siistin näkönen. Cosmon kiksuilut oli maistuvaa, Luka oli hyvä, Miss Behavin taas ei enää ollu ihan mun juttu, mutta onneks Screenin pojat ja tytöt soitti niin maistuvaa settiä, ettei muulla väliä ollutkaan (lopetus Andy Lingin Fixationiin \\o/).

Jatkot jäi väliin, kuulemma Defa rokkas, mut niin se tekee aina.

Kiitokset ja terkut kaikille :)
cheat

Posts: 796

#126 • • cheat

Itis:
Cheat, Diffas> Näytti siltä että teillä molemmilla oli kohtuullisen kivaa. Koittakaa nyt edes molemmat kestää toistenne kommentteja *hih*

Hassuja molemmat... *nauru*



...jos sä tuot rauhanpiipun niin homma roger *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kaaputin

Posts: 610

#127 • • kaaputin pällikääliö
oli kyllä vallan mainiot kemut!! Jatkot harmillisesti jäi lyhyeen kun piti mennä hetkeksi lepäilemään, mutta jatkojen jatkot puistikossa korvasi menetyksen. Erinomaisen hauska viikonloppu turussa *sydän*

--
elämä on <3

Lauruska

Posts: 821

#128 • • Lauruska nihkee
diffas ei vaa kestä negatiivista palautetta =)
Epailija

Posts: 5,636

#129 • • Epailija Physicist, 2nd class.

m.gee:
ja turkulaisista miehistä vielä että,olipas kohteliasta poppoota.ei tullut tökeröitä pokaus yrityksiä,mitä ikävä kyllä helsingissä aika usein saa kohdalleen!!!



Eikö muka? *nauru* No okei, ehkei niitä nyt varsinaisesti pokausyrityksiksi voi laskea, mutta kyllä sinä siellä Turussakin idioottimagneetti olit. *hih* Mistä tulikin mieleeni, että Millenniumeissa oli enemmän känniääliöitä kuin yksissäkään Helsingin bileissä, missä olen ollut. Tosin kun lattialla on vähän tyhjempää, niin ne pari-kolme pistävät silmään paremmin, joten ehkä se johtui siitä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jussi Soro

Posts: 6,385

#130 • • Jussi Soro choon!

Epailija:Mistä tulikin mieleeni, että Millenniumeissa oli enemmän känniääliöitä kuin yksissäkään Helsingin bileissä, missä olen ollut. Tosin kun lattialla on vähän tyhjempää, niin ne pari-kolme pistävät silmään paremmin, joten ehkä se johtui siitä.


Nojaa, ite oon sitä mieltä, ettei tuolla ainakaan enempää känniääliöitä ollu kun normaaleissa bileissä, paitsi tietty minä :)
or_neon

Posts: 598

#131 • • or_neon mr2090
Jäi niinku niiiin paljon harmittaa ku se musiikki loppu! Olis kyl halunnu jatkaa viel.. Bileet olivat mainiot ja paikkakin oli ok. seuraavilla kerroilla täytyy vaan muistaa ottaa rahaa vähän enemmän mukaan... Loppu nimittäin kesken enkä päässyt enää jatkoille*nyyh*

Aijai.. Luka rokkas kyl aika meiningil ja kyl sielt muutama.. noh muutama ja muutama hyväbiisi tuli. Miss Behavin\' piti meininkiä yllä kyl loppuun saakka ja en olis uskonu et ibizalta noin nättejä DJ:itä tulee..

Kiitos kaikille järjestäjille ja lisää samanlaisia. Caribialla sit pliis jokukerta*blush*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Sador

Posts: 24

#132 • • Sador bilehörhö
olin edellleen niin katkera caribian vaihtumisesta kinoon ettei bilettämisestä tullut mitään.
suurimman osan ajasta tuli viihdyttyä penkeillä istuen.
Kino ei vaan toimi.. se on mun mielipide, ehkä joku voi tykätäkkin.
Mutta ylivoimaisesti heikoin feenixin ja caribian jälkeen, jotka oli aivan loistavia =)
Behavinin takia tonnekkin tulin, jota en sitten kuullut koska tuli lähettyä ennen sitä :(
Andain - beautiful things nostatti hieman fiiliksiä, mutta siihen ne jäi.
Taisi olla viimein kino reissu meitin osalta. (ainakin näillä näkymin =))

--
party, party...

m.gee

Posts: 235

#133 • • m.gee

Epailija:
---
m.gee:
ja turkulaisista miehistä vielä että,olipas kohteliasta poppoota.ei tullut tökeröitä pokaus yrityksiä,mitä ikävä kyllä helsingissä aika usein saa kohdalleen!!!

---


Eikö muka? *nauru* No okei, ehkei niitä nyt varsinaisesti pokausyrityksiksi voi laskea, mutta kyllä sinä siellä Turussakin idioottimagneetti olit. *hih* Mistä tulikin mieleeni, että Millenniumeissa oli enemmän känniääliöitä kuin yksissäkään Helsingin bileissä, missä olen ollut. Tosin kun lattialla on vähän tyhjempää, niin ne pari-kolme pistävät silmään paremmin, joten ehkä se johtui siitä.

noh,ok,olihan niitä siellä jokunen*hih*(muistellen tanssilattian partaveistä)*nauru**hih*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

itis

Posts: 2,518

#134 • • itis Morning Star

cheat:
---
Itis:
Cheat, Diffas> Näytti siltä että teillä molemmilla oli kohtuullisen kivaa. Koittakaa nyt edes molemmat kestää toistenne kommentteja *hih*

Hassuja molemmat... *nauru*

---


...jos sä tuot rauhanpiipun niin homma roger *nauru*



Any time baby *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#135 • • itis Morning Star

m.gee:
---
Epailija:
---
m.gee:
ja turkulaisista miehistä vielä että,olipas kohteliasta poppoota.ei tullut tökeröitä pokaus yrityksiä,mitä ikävä kyllä helsingissä aika usein saa kohdalleen!!!

---


Eikö muka? *nauru* No okei, ehkei niitä nyt varsinaisesti pokausyrityksiksi voi laskea, mutta kyllä sinä siellä Turussakin idioottimagneetti olit. *hih* Mistä tulikin mieleeni, että Millenniumeissa oli enemmän känniääliöitä kuin yksissäkään Helsingin bileissä, missä olen ollut. Tosin kun lattialla on vähän tyhjempää, niin ne pari-kolme pistävät silmään paremmin, joten ehkä se johtui siitä.

---
noh,ok,olihan niitä siellä jokunen*hih*(muistellen tanssilattian partaveistä)*nauru**hih*



Tarkoittanee jotakuta muuta kuin mua? *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

#~¤~.P.E.X.I.~¤~#

Posts: 299

#136 • • #~¤~.P.E.X.I.~¤~# ~¤~.W.H.I.C.H. .M.E.~¤~
hauskaa oli...... ja meininki oli niin uskomaton ettei meikäläistä kyl pysäyttäny mikään...

--
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~Angel~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

mniittymaki

Posts: 1,641

#137 • • mniittymaki
roKroKroK... oli mega kivaa, varsinkin Lukan setti sai meitsin hyppimään :)


Kiitos Tommille & muulle MLNM posselle taas kerran kivoista bileistä. LISÄÄ NÄITÄ ! :)

.m
Snowie

Posts: 601

#138 • • Snowie Ihku Hiutale
Mmmmmm. *pihkassa* ihanat pippalot. Ei jaksa miettiä olisiko toiminut paremmin caribiassa, kun nuokin onnistui noin hyvin. :)
Aamuilla oli vähän liian letkeää sakkia kyllä. Ei muuten mitään valittamista.
Miss Behavin *sydän*
or_neon

Posts: 598

#139 • • or_neon mr2090
Siel napsittiin niit kuvii kyl aika reippaasti, mut missä ne on?? Tai siis mistä niitä saa????????? Tahtoo!*kuolaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]