Orfeus - Echelon (Freeform)

65 posts, 4 pages, 9,758 views

Orfeus

Posts: 5,872

#1 • • Orfeus
Moni onkin tätä jo varmaan odotellut, elikkäs uus freeform mixi on nyt purkissa*joo*
Tälläkertaa pikkusen melodisempaa menoo Aurora Borealiksen vastapainoks, nopeudesta kuitenkaan tinkimättä*pahis*

~71 min
82 MB
160 kb/s

http://www.levytila.net/orfeus/echelon.mp3

[muokattu 25.3.2004 19:58]
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Pikku maistiaispätkä lisätty*täh*
NextAce

Posts: 2,505

#3 • • NextAce Alienated
Eli luvassa on taas taattua pauketta Orfeuksen tyyliin..previkka kuulosti oikeen lupaavalta. Jään odottelemaan levyä innolla, joka päätyy taas kestosoittoon kuten aurora borealis*piis*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Kaikille viel tiedoks (kun sitä on mult kyselty) että tälläkertaa setti on pilkottu raitoihin*joo*
Flamie

Posts: 478

#5 • • Flamie
Previkasta ei voi sanoa muutakuin huhuh.*kuolaa*
Jotain pientä kommenttia tuli tuosta pätkimisestä. *nauru*
Joo, Mahtavalta kuulostaa.*pahis*
nomic

Posts: 4,120

#6 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
tää on kyllä hywä setti! mun mielestä tää on ehkä paras näistä neljästä mitä omistan :) *piis* siis tuo aurora oli kans erittäin hywä mutta siinähän oi mun mielestä se vika vain että liian samantyylistä sinänsä mutta en sitäkään huonona pidä mutta tää on täl hetkellä mun mielestä vaan parempi *täh* *hih* *nauru*
*piis* *hymy* *piis*
nonih, nyt oon kuunellu muutaman kerran läpi tän setin ja sanon vaan et tää iskee vieläkin parhaiten :) muutama pieni kauneusvirhe myös mukana mutta ei mitään semmosia mitkä kaataisi maailmaa (tai cd:tä) muutes älyttömän hywä, tää iskee vaan paremmin kuin muut vanhemmat setit *erittäin tyytyväinen miksiin*
jatkahan samaan malliin ja koita tehdä vielä parempi miksi niin sit tulee hunajaa *nauru*

[muokattu 29.1.2004 17:03]
Orfeus

Posts: 5,872

#7 • • Orfeus
Kiitti palautteest! Itestäki tää on kyl paljo monipuolisempi ja oon siihen tyytyväinen ja nuo muutama pikku virhe vaan osottaa et on ihmisen tekemä:D

P.S. Jos joku ihmettelee aikasii kommenttei ni mixi on jo jaossa mixil mukana olleille artisteille etc.
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juuh, mikä se semmoinen setti olisi missä ei kauneusvirheitä olisi? *vink* *nauru*
Euphoria

Posts: 542

#9 • • Euphoria 4 everyone

Orfeus:
Kaikille viel tiedoks (kun sitä on mult kyselty) että tälläkertaa setti on pilkottu raitoihin*joo*


Loistavaa!
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#10 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Tämä mix toimii minulle paremmin kuin edellinen Aurora borealis.*piis*
Rakenne on minun mielestä parempi tässä kuin edellisessä.*pahis*
Mixauskin sujuu ihan ok.
Tai en minä mitään suurempia virheitä huomannut*pahis*
Nopeudesta ei taaskaan olla tingitty*piis*
Livenä kun soittaisit niin ei missään vaiheessa kerkeis kaivaa nenää koko setin aikana*hymy*
Taas jälleen löyty pari biisii joista en tykännyt hirveesti
Mutta se taas on mun henkilökohtainen mieltymys ja ongelma*piis*
Kokonaisuutena toimii vallan mainiosti...
Alek Száhalan biisi kyllä potkii parhaiten*jiihaa**aplodit**jiihaa**pahis*
LAZ

Posts: 245

#11 • • LAZ Re-form
Hmmm... Previkasta huomasin vaan sellasen jutun et basso peittää aivan liikaa keski- ja korkeempia ääniä *ding* tulee sellanen ylitsepuskeva basso”kumina”... itse säätäisin vielä sitä ainakin... muuten biisit kuulosti hyviltä! *nauru*
Orfeus

Posts: 5,872

#12 • • Orfeus

LAZ:
Hmmm... Previkasta huomasin vaan sellasen jutun et basso peittää aivan liikaa keski- ja korkeempia ääniä *ding* tulee sellanen ylitsepuskeva basso”kumina”... itse säätäisin vielä sitä ainakin... muuten biisit kuulosti hyviltä! *nauru*



Aijaa*nauru* Kaikille nyt tiedoks et tää on kokonaisuudessaan tehty senkut päässä eli ite ainaki huomasin sonyn luureil jälkeenpäin et keskiäänet paistaa ikävästi pikkasen liian kovalla juuri tuosta johtuen ku senkuis vähä uupuu iha korkeimmat äänet! Mut toi previkka tosin on paskalaatunen että sekää ei täyttä kuvaa anna ja nauhotin ton jälkeenpäin winampilla eli en leikelly suoraa setistä, seki voi tuoda omaa korostusta mukaan jos sattu olee jotai bassokorostuksii päällä niinku taitaa ollakkin*blush*

[muokattu 30.1.2004 08:50]
NextAce

Posts: 2,505

#13 • • NextAce Alienated
Tää on kyllä aivan mieletön paketti loistavia raitoja hyvin miksattuna. Tämä muuttuu aina vaan paremmaksi mitä enemmän tätä kuuntelee*hymy* Mukava on kuunnella tämmönen miksi ilosemmalla meiningillä nopeudesta kuitenkaan tinkimättä.


Äijän miksit on menossa kokoajan parempaan suuntaan*piis* Kyllä muuten taas huomaa et suomessa syntyy loistavaa musiikkia..Lopetus biisi ei voinut olla enään parempi*pahis*

--
-Alienation-

-----

Howdy

Posts: 7,955

#14 • • Howdy Oldie
On kyl sanottava että positiivinen yllätys oli .. tää on HYVÄ *joo* suosittelen kaikille nopeamman musiikin ystäville *hymy*

Toi biisi 8 on mun lemppari .. saispa sen kokonaisena jostain joskus .. *hymy*

[muokattu 1.2.2004 15:57]

--
Käpy vailla vertaa

NextAce

Posts: 2,505

#15 • • NextAce Alienated
Hienot kannet oot Howdy tehny tohon*piis*

--
-Alienation-

-----

Howdy

Posts: 7,955

#16 • • Howdy Oldie

NextAce:
Hienot kannet oot Howdy tehny tohon*piis*



Spanks .. en mä ny tiiä onko ne niin erikoiset .. ite tykkään väreistä *hymy*
Varmaan osaavammat ois tehny hienommat .. ei noi ny teknisesti niin ihmeelliset ole ..
Mut kiva jos kelpaa *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#17 • • Howdy Oldie
Biisi 14 *sydän**pihkassa* aivan älytön .. huh .. ei oo mikään kyl näin kolahtanu pitkään aikaan *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

liikkuva muna

Posts: 2,652

#18 • • liikkuva muna an egg on the move
Guud vörk! *aplodit* Varsin toimiva miksaus! Enpä ainakaan itse tästä löydä negatiivista sanottavaa. Pariin setin sisältämään biisiin olen vaan melko kyllästynyt.. siis omieni lisäksi *lmao*

Olit ton Anmitzun saanu kuullostamaan paremmalta tässä setissä mitä se alunperin oli *jiihaa*

[muokattu 2.2.2004 21:45]
faarao

Posts: 279

#19 • • faarao DramaQueen
Sairaan hyvä. Parempi ku se aurora borealis.
Vaan sen takii ku biisit jotenki lämppää enemmän.
*jiihaa* <-8. track
Blues

Posts: 5,414

#20 • • Blues Koning van Afrika
Tuo tipahti eilen sopivasti postiluukusta sisään ja nyt kuuntelin sen kokonaan läpi ja tämä on juuri semmoista jota olen kaivannut. Nopeutta löytyy setistä mukavasti *hymy*, biisit sopivat hyvin yhteen ja pidän kokonaisuudesta *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe