Orfeus - Echelon (Freeform)

65 posts, 4 pages, 9,122 views

Orfeus

Posts: 5,872

#41 • • Orfeus
Jos on vielä jollai levy hankkimatta&kiinnostusta löytyy niin otan viimeset kopiot mukaan laserpointtiin*joo*
Orfeus

Posts: 5,872

#42 • • Orfeus
Tässäpä vielä tracklist sitä kaipaaville takakannen muodossa by Howdy

Back cover
Zyklonius

Posts: 1,629

#43 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Ja on maistuvaa, kerrassaan. Tauotta olen kuunnellut kaupungilla talsiessani ja aiheuttipa levy melkein spontaania ja räävitöntä danssahtelua Stockmannin kassajonossa. *nauru*

Tosiaan, joku sanoikin täällä jo parista juustoisemmasta raidasta, joihin itsekin kiinnitin aluksia huomiota. Mutta olet Orffaseni saanut jollain hienolla tatsilla rakennettua mixisi siten, että alkuihmettelyn jälkeen nuot hieman pilipalimaisemmatkin raidat hitsautuvat mainiosti tuohon loistokkaaseen kokonaisuuteen. Ja kun loppua kohden vielä meno muuttuu koko ajan maukkaammaksi, niin juustojen yli pääsee muitta mutkitta jo pelkästään olemalla tietoinen herkuista, jotka odottavat loppupäässä.

Freeformissa tykkään erityisesti siitä, ettei meno missään vaiheessa käy puuduttavaksi tai monotoniseksi, etenkään tällaisissa seteissä, joissa on kunnon rakentumista ja ideaa. Eikä tämä Echelonikaan jätä kylmäksi, ei todellakaan. Mii laikii! *aplodit* Kyllä on niin huippumateriaalia nuot biisit, että täytyy kiittää ja pokata Alekia, Nomicia ja muita artisteja mahtavasta annista.

Mitäs tästä eteenpäin miehellä on suunnitelmissa settipuolella?

Tässä jo odottelen kovalla innolla että näkyisiköhän miestä esimerkiksi huhtikuun Dragonissa soittelemassa. *vink*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Orfeus

Posts: 5,872

#45 • • Orfeus

Zyklonius:
Tässä jo odottelen kovalla innolla että näkyisiköhän miestä esimerkiksi huhtikuun Dragonissa soittelemassa. *vink*


Ei ainakaan mun tiedossa oo mut voit kysellä joltai joka niit kasaan säätää et mitä suunnittelevat ja millon*vink*

Damien:
backspinnit vaan rupes jo vituttamaan... yks spinni tosin oli aivan kohdallaan.


Joo meni vähä överiks tossa toisiks vikassa raidassa mut tosi mukava kuulla et oli muuten maistunu sullekkin*jiihaa*
efo

Posts: 1,908

#46 • • efo Laserpoint
Voisin tätä vihdoinki kommentoida. Kokonaisuutena hyvä melodinen eikä juustoinen paketti*piis*
Tietty välillä tuli aika tasapaksut fiilikset ni ois voinu ehkä jotain variaatiota heittää tonne väliin. Paras biisi ehdottomasti viimenen ku on niin saatanallinen*piru* ja hyvällä tavalla. Olihan siellä hiukan sitä hc-komppiakin mutta biisinä se ei oikeen ole mulle tehty. Vaihdot kesti keskimäärin 5 sekuntia*nauru* varmaa oli kiire saada kaikki nää biisit yhelle levylle tai jotain? Kyllä tän useampaan kertaan kuunteli ihan mielellään ei siinä mitään. Jään odottelemaan mitä seuraava levy tuo tullessaan.

8 1/2 / 10 *piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Zebir

Posts: 659

#47 • • Zebir

Orfeus:

---
Damien:
backspinnit vaan rupes jo vituttamaan... yks spinni tosin oli aivan kohdallaan.

---

Joo meni vähä överiks tossa toisiks vikassa raidassa mut tosi mukava kuulla et oli muuten maistunu sullekkin*jiihaa*



En muista miten paljon tossa biisissä niitä oli, mutta mä tykkäsin niistä kyllä. *hymy*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Spämä

Posts: 91

#48 • • Spämä
Kyllä olisi harmittanut jos olisi jäänyt tämä levy saamatta. Olen tässä jokusen tunnin jo ehtinyt fiilistellä tätä. Hyviä biisejä olet valinnut, menoa löytyy koko ajan. Melodisuus on pop ja soundit rakentuu hyvin yhteen. Toisin sanoen, tämä on jo aivan toiselta planeetalta kuin Aurora Borealis. Minä myös nostan peukkuja suomisaundille. Alekin viimeinen biisi on aivan tajuton, lähtee tuoli alta. Heppa ja hyvä meisinki!

ai niin pakolliset hymiöt unohtu *vink*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

sakin

Posts: 178

#49 • • sakin
VIHDOINKIN


Echelon juupajuu mistäs oot nimen keksinyt, tossa joitakin viikkoja sitten oli joitain viruksii liikenteessä, et mahdollisesti oo siitä ideaa saanu.. ?


intro oli jees ja varsinkin tarpeeks lyhyt, 2. raita kun alko ekaa kertaa soimaan niiin kunnon vedätettyy \” Vittuuuuu\” mitä musaa fiilis iski..

Mut tollein ylipäätänsä kaikki aleksin biisit ei toimi mulla, kuten ei tää 2.kaan sit loppujen lopuks.. ( ei vaan kolise sillä tavalla ku porukat hehkuttaa)

alusta saakka reipasta meininkii siitä kiitosta, 3 tykkäsin 4 ja 5 jollakin tavalla ihan väli biisejä ei puhuttele juuri yhtään

6. oli yks mun suosikeista heti ekalla kuuntelu kerralla ja on vieläkin

voi 8. miksei V8 ? hah hah yleisesti ottaen poikien biisit ei jostakin kumman syystä oo mennyt mun selkäytimeen.
jos tota V8 nyt ei laskis mukaan, voi fiilistä ku protsku soitti sen toss keskiviikkona..

mut toi 9. putoaa sit jo ihan eri tavalla kuten toi loppu lukuun ottamatta tota 10 raitaa

ihan ekalle kerralla kun tultiin lahdesta ja laitettiin mixi soimaan niin ei vaan toiminut sillä tavalla kun olisi toivonut ton toimivan, enkä ollut kyll ainoa joka oli tota mieltä...

meinasin ett täytyy rauhassa päästä kuuntelee,
meikäläinen syttyy vanhoilla päivillä niin helkatin hitaasti..

ihan kelpo shittiä, mut ei tällä oo mitään asiaan top 10 mun mixi hyllyssä.

jos ei oo asennetta kannattaa jäädä kotiin, asennetta ja yritystä tässä varmasti on... mut mä en sitä löydä sorry..


S.
Orfeus

Posts: 5,872

#51 • • Orfeus

sakin:
VIHDOINKIN

Echelon juupajuu mistäs oot nimen keksinyt, tossa joitakin viikkoja sitten oli joitain viruksii liikenteessä, et mahdollisesti oo siitä ideaa saanu.. ?

Aliaksessa nimi putkahti esii joskus ja oli joku koodin purkaja tms. en nyt muista tarkalleen mikä mut kuulost hyvälle*hymy*

voi 8. miksei V8 ?

Valitettavasti toi piisi valmistu vasta kun tää oli jo purkissa eli aika nihkees oli saada sitä enää tähän*iihhih*

ihan kelpo shittiä, mut ei tällä oo mitään asiaan top 10 mun mixi hyllyssä.

Joo eipä kaikki voi jokaiselle upota! En itekkään tykkää läheskään kaikista mixeistä mitä kuulen mutta en sen kummemmin niitä sitten lähe kritisoimaan! Kuitenkin hyvä että on suurimmalle osalle maistunut eli ei iha mettään oo mennyt*hymy*

Kiitoksia jälleen palautteesta ja supportista kaikille*joo*
Orfeus

Posts: 5,872

#53 • • Orfeus

Damien:
Echelon on toi NSA.CIA.FBI.gov mailin tarkkailija systeemi. Se tarkkailee automaattisesti postiliikenteestä sanoja, Terrorist, bomb, kill, president, hairy, bush etc....


LOL! Kiitos valaisusta*nauru*
enrg

Posts: 2,040

#54 • • enrg
Hyvä miksaus. Enemmän pidin kuin edellisestä ja hienoa kuulla että suomisoundista kasataan kohta koko miksit. Toivottavasti pääsee kuulemaan pian livenä.
Orfeus

Posts: 5,872

#55 • • Orfeus
Jos joku ei ole tätä kerinnyt/halunnut postitse hankkia mutta jostain kumman syystä haluaa kuunnella niin päätin laittaa joksikin aikaa linjoille roikkumaan! Tuttuun tyyliin palautteen antaminen on suotavaa!

~71 min
82 MB
160 kb/s

http://www.levytila.net/orfeus/echelon.mp3
Zeni-

Posts: 1,104

#56 • • Zeni- Funky Little Man
Ei jumalauta! AIVAN MIELETTÖMÄN HYVÄ SETTI!!
ei tämmöistä jokapäivä kuule *plur**aplodit*
todella hyviä biisivalintoja esim. Nomicin Falling Star!!
tarpeeksi nopeaa tykistystä mitä jaksaa kuunnella montakin kertaa päivässä...
Lisää tämmöistä!!

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Mellu-

Posts: 4,006

#57 • • Mellu-
AIVAN ! *jiihaa**plur* moon ihan koukussa tähän

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#58 • • . Guest
Nopeutta mun makuun sopivasti*joo*
Miksaus ihan sulavan kuulosta ja backspinnejä
tiputeltu sopivasti mausteeksi.
Paljon tuttuja biisejä sekä muutama
tuntematonkin joukossa. Kyllä noi sahalan
biisit pomppaa tästäkin miksistä jotenkin
korokkeelle...ja sit muutama hyvä tuttu
brittipaukutus kans
*joo*

Mainio setti minkä varmasti kuuntelee
mooonta kertaa ja aina rupee vaan enemmän mieli
tamppaamaan*jiihaa*
Illustrator

Posts: 3,171

#59 • • Illustrator
Täytyypi sanoa, että jälleen kerran *super* luokan meininkiä.*nauru* Pitchiä ehkä hitusen liikaa (joihinkin biiseihin), yleisesti ei mitään kitisemistä. Hyviä biisejä, hyvä tekniikka. Aurora Borealis on löytänyt ”voittajansa”.*jiihaa*
Rough_Enough

Posts: 192

#60 • • Rough_Enough Pressure Club/Zoom Bonvivant/PaineRecords.
muhun kyl uppoo.. hyvät biisivalinnat, tempoa vähintäänkin riittävästi ja vielä muutama backspinni.. freeformin vannoutunut ystävä kiittää! *pahis*

--
Open the valves, turn up the heat, feel the pressure.