Törmäsin sattumalta erääseen kaveriini, joka käy Senssillä harvase päivä, mutta miehen selitykset remontin mukanaan tuomista muutoksista olivat luokkaa ne pöydät on otettu vex sieltä tanssilattian luota ja sinne on porrastettu jotain sivutanssilavahässäköitä... Eli sangen epämääräiset olivat selitykset, etenkin kun samainen heppu tokaisi että jotenkin se vaikuttaa pienemmältä kuin ennen. Ristiriitaako? Perhaps.
Näyttää siltä että pitää itse käydä tarkastamassa paikan koostumus. Tänään olisi kymppitiistait talossa.
Kuvia paikasta ei varmaankaan voi ottaa, ainakin yleensä baarit ovat suhtautuneet moiseen varsin nihkeästi. Pitäisiköhän luottaa vain siihen, että paikka on soveltuva polkalle ja muulle hauskanpidolle?
Zyklonius:
Törmäsin sattumalta erääseen kaveriini, joka käy Senssillä harvase päivä, mutta miehen selitykset remontin mukanaan tuomista muutoksista olivat luokkaa ?ne pöydät on otettu vex sieltä tanssilattian luota ja sinne on porrastettu jotain sivutanssilavahässäköitä...? Eli sangen epämääräiset olivat selitykset, etenkin kun samainen heppu tokaisi että ?jotenkin se vaikuttaa pienemmältä kuin ennen?. Ristiriitaako? Perhaps.
Näyttää siltä että pitää itse käydä tarkastamassa paikan koostumus. Tänään olisi kymppitiistait talossa.
Kuvia paikasta ei varmaankaan voi ottaa, ainakin yleensä baarit ovat suhtautuneet moiseen varsin nihkeästi. Pitäisiköhän luottaa vain siihen, että paikka on soveltuva polkalle ja muulle hauskanpidolle?
Itse olesken siellä kanssa usein lähinnä valoja hoitamassa joten tunnen paikan aika hyvin.
Ennen remonttia pääosan lattia oli lähes kokonaan yhdessä tasossa. Nyt tanssilattia on rajattu nostamalla muu oleskelutila ylemmäksi. Pöytiä yms on kyllä ehkä hieman vähemmän mutta uusi rakenne + pari kaidetta ovat siten pienentäneet varsinaista tanssilattiaa. Ennen pystyi pöydät pois siirtämällä tuomaan monta metriä lisätilaa tanssilattiaan, nyt tämä ei onnistu.
Paikalla on kyllä hyvät valot (10x mac 2x mole, 3x strobo ja muutama suht turha kannu) ja aikas hyvä uusi äänentoistokin...
Kuvaaminen ei tosiaan ole ilman eri lupaa sallittua.
Tosin näiden bileiden aikana minua ei sieltä löydä..
Niin, uv:t minuakin kiinnostaa. Kaveri raahasi helsingintuliaisinaan neon- & uv-maaleja (vihreää ja oranssi), joilla olisi kiva tussailla itseään. Ovat ne tosin hurjia ilman uv:takin.
Tjoo paikka ei ehka oo mikaan paras mahdollinen mut kyl tonne vois ilmestya. line-uppi on semmonen et sita menee vaikka Senssille.. :D ... 'DISKOJEN MERSUUN!'
Mm, kunnon hard trance vedätystä en olekaan vähään aikaan kuullut, jollei Überdruckia nyt oteta lukuun. Täytyy aloittaa etkoilu ja fiilistely jo ajoissa huomenna ^_^