Club Dragon 13.2.2004 @ Tampere

77 posts, 4 pages, 12,445 views

Zyklonius

Posts: 1,629

#1 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Keitäs tänne lähdössä? Mielettömän lupaavalta kuulostaa lineuppi. *slurps*

Miten on kokemuksia ihmisillä, soveltuuko Senssi hyvin venueksi tuollaiseen? Luulisi ainakin pohjaratkaisunsa perusteella toimivan.

Ja bonuksena happening onpi perjantai-iltana, joten paikalla lienee suloisia ja hämmentyneitä teinituristeja. Hyväkiva niin. Saa niitäkin sitten pelotella polkkamalla riivattuna. *pahis*

... ja seuraavana aamuna pitää lähteä aamutuimaan Kyykän MM-kisoihin viskelemään karttua. Saa nähdä miten luonnistuu. *nauru*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

anri

Posts: 890

#2 • • anri team parempi pitäjä
tulossa ollaan*pahis*
ja mä katton et saan raahattua kaikki kaverit mukaani*iloinen*
senssi toimii varmaan loistavasti tilana,
sielä ku on aika kivasti järkätty ainaki dive pirskeet.
itte tykkään siitä ku se dj-koppi on siirretty sinne
perälle niin että tanssiin mahtuu suht. loistavasti*nauru*

--
don't go halfway - go all the way

Orfeus

Posts: 5,872

#3 • • Orfeus
Joutuu varmaan pistäytyyn Sensillä ekan ja viimesen kerran ku on nii maukas lineuppi*hih*
Rels

Posts: 796

#4 • • Rels setämies
Kyl Carbon Based pitää käydä tsiigaamas! Suosittelen myös muille jotka ei ryhmää ole livenä nähnyt, on pojilla hyvät setit. Ja joka kerta paranee ku näkee livenä!

*jiihaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

NextAce

Posts: 2,505

#5 • • NextAce Alienated
pitää varmaan saapua paikalle..Maukas lineuppi on kyl*hymy*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

Posts: 5,872

#6 • • Orfeus

renell:
Kyl Carbon Based pitää käydä tsiigaamas! Suosittelen myös muille jotka ei ryhmää ole livenä nähnyt, on pojilla hyvät setit. Ja joka kerta paranee ku näkee livenä!

*jiihaa*


Yhdyn edelliseen! 6.2 Lahdessa livenä ja heti perään Tampereella, ei voi muuta sanoo ku et nannaa*plur*
Zyklonius

Posts: 1,629

#7 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Orfeus:
Joutuu varmaan pistäytyyn Sensillä ekan ja viimesen kerran ku on nii maukas lineuppi*hih*



Mitähäh? Etkö muka ole koskaan ollut Senssillä? Loistomesta, ekaa kertaa kun huumorilla menin käymään kavereiden kanssa, niin yhtä meistä lähestulkoon puukotettiin. Ei ainakaan voi tylsäksi paikaksi moittia. Pitää toivoa että paikalla on perjantai-illalle sopiva määrä vakioteinejä, jotka lähtevät itkien pakoon pauketta. Toivottavasti eivät tule rähinöimään ”vitun homopiripäille”. *nauru*

Carbonia mielenkiinnolla odottelen, kehuja kovin olen kuullut, mutten livenä vielä äimistellyt. RX:ltä kanssa henk. kohtaisesti odottan hurjaa spektaakkelia.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Circle

Posts: 384

#8 • • Circle
Jees eli kyl Senssillä tilaa riittää ja stage/peeaa on uusittu..
Pitäs riittää Carbonille, kun riitti HIMmillekkin!!
Orfeus

Posts: 5,872

#9 • • Orfeus

Zyklonius:
Mitähäh? Etkö muka ole koskaan ollut Senssillä? Loistomesta, ekaa kertaa kun huumorilla menin käymään kavereiden kanssa, niin yhtä meistä lähestulkoon puukotettiin. Ei ainakaan voi tylsäksi paikaksi moittia. Pitää toivoa että paikalla on perjantai-illalle sopiva määrä vakioteinejä, jotka lähtevät itkien pakoon pauketta. Toivottavasti eivät tule rähinöimään ”vitun homopiripäille”. *nauru*

Carbonia mielenkiinnolla odottelen, kehuja kovin olen kuullut, mutten livenä vielä äimistellyt. RX:ltä kanssa henk. kohtaisesti odottan hurjaa spektaakkelia.


Ei oo tullu käytyy ku on vähä sellanen teinimuijien diivailu mestan kuva mulla tosta mut toivottavasti se korjaantuu:)
Ite pari kertaa carbonit kuullu livenä ja loistavaa settiihän pojat heittää!!
drS

Posts: 1,939

#10 • • drS

Circle:
Pitäs riittää Carbonille, kun riitti HIMmillekkin!!



no mutta kyllähän carbon vaatii enemmän tehoja ku joku HIM *nauru*

joo cb:n setti kyllä kiinnostais, eiköhän vois tulla tsekkaan..
anri

Posts: 890

#11 • • anri team parempi pitäjä
Pikkusen menee nyt off topic mutta menköön ku on kerta mennäkseen..
Mulla on käyny sillä lailla ton senssin kanssa et en oo koskaa ollu sielä normi iltana*justjoo* (mikä se on?)
Ainoot kerrat ku sinne oon eksyny on ollu dive-pirskeet ja tietty lokakuussa ne niin niin kivat ja ihanat Tranzexperience jatkot*pahis*

--
don't go halfway - go all the way

Zyklonius

Posts: 1,629

#12 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

anri:
Pikkusen menee nyt off topic mutta menköön ku on kerta mennäkseen..
Mulla on käyny sillä lailla ton senssin kanssa et en oo koskaa ollu sielä normi iltana*justjoo* (mikä se on?)



Katsopas neitiseni minun ja Orffan välistä kommunikaatioliikennettä ketjun aikaisemmassa vaiheessa.

Normi-iltoina (olen pari kertaa vastoin omaa vapaata tahtoani testaamaan) siellä on sellaista... ööh... sakkia jonka seurassa en välttämättä haluaisi viettää baari-iltaa. Jos vähän liioittelen, niin teinikoviksia, poseeraajatyttöjä ja plastik bitchejä. Paikalla on sellainen pienoinen maine teinien lihatiskinä.. Ei tällainen juro akateemikko viihdy tuollaisessa baariympäristössä normi-iltana, pitää olla punaviiniboheemeja ja ranskalaistyylisiä intellektuelleja, jotka siteeraavat ulkoa opeteltuja rimpsuja Foucault'n ja muiden poststrukturalistien häkellyttävästä tuotannosta. *nauru*

Mutta uskoisin vankasti että kyllä Dragoniin tulee enemmän alan harrastajia kuin Senssin vakiokalustoa. Besides, vakiokalusto voi vain lisätä vaikutelmaa että talossa on sakkia ns. vitusti.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Orfeus

Posts: 5,872

#13 • • Orfeus
Joo tollasena paikkana mäki oon tost kuullu puhuttavan, just lihatiski meisinkii! Toivotaan nyt et carboni vetää \”alan ihmiset\” paikalle ja ei mul mitää ketään vastaankaan oo mut aika tyhmää on kyl kenenkää \”taviksen\” siä marista et iha vitun paskaa musaa, soittakaa nyt trancee*iloinen*
anri

Posts: 890

#14 • • anri team parempi pitäjä

Zyklonius:

Ei tällainen juro akateemikko viihdy tuollaisessa baariympäristössä normi-iltana, pitää olla punaviiniboheemeja ja ranskalaistyylisiä intellektuelleja, jotka siteeraavat ulkoa opeteltuja rimpsuja Foucault\'n ja muiden poststrukturalistien häkellyttävästä tuotannosta. *nauru*



Kyllä se on niin rankaa *lohduttel*

--
don't go halfway - go all the way

Zyklonius

Posts: 1,629

#15 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Ne tavikset on ihan ok, kunhan ne eivät ala machoilemaan ja haukkumaan (lainaan itseäni) ”vitun piripäähomoiksi”. Laitan ihan viduillakseni hameen päälle ja tanssin uv-maaleilla värjätty yläruumispaljaana ja pistän hillittömät silmämeikit.

Silmämeikeistä tuli mieleeni: oli hienoa tarkkailla ihmisten reaktioita trafficin jälkeen lauantaina, kun oli parransänki venähtänyt kolmen päivän mittaiseksi ja oli edellisillalta vielä räikeän pinkit luomivärit silmillä.

Carboni voisi vetäistä ihan piruttaan jotain Coco Jamboota ja mixata sen päälle jotain käsittämätöntä polkkaa, niin jo menisi pasmat sekaisin machotaviksilta. *iihhih* Ja tuskin ne senssiteinit uskaltaa edes tulla tanssilattialle jos pistetään oikein antaumuksella jalalla koreasti.

Äh, mitä minä tässä turhia pelottelen. Divessä olleet saattavat tietää mitä kannattaa odottaa kanssabilettäjiltä. Itse en ole Divessä käynyt, joten tässä vaan kyynisenä optimistina spekuloin isolla räpylällä.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#16 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Tuli tässä mieleeni, että tietääkö kukaan bileitten järjestäjien yhteystietoja? Haluaisin kovin bileitten mainosjulisteen, joka on enemmän kuin hieno, enkä viitsi laskea sen varaan, että jostain liikkeestä saisin moisen varastamalla tai kauniisti pyytämällä.

edit:
Juuh, sainkin jo tiedon. Tackars, anri, my man! *uros*

[muokattu 26.1.2004 19:25]

[muokattu 26.1.2004 19:26]

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Timce

Posts: 5,381

#17 • • Timce
Tulossa...Ja Senssi IMO Treen paras mesta bileiden pitämiseen. TOSIN, enpä ole käynytkään Senssin lisäksi, kuin Emmassa, Kivassa ja sitte siinä-yhessä-mestassa, jonka nimeä en nyt muista. *ding*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anri

Posts: 890

#18 • • anri team parempi pitäjä
oon kyllä kans vahvasti sitä mieltä et senssi
on parhaimpii baari ympäristöjä treellä bileitten pitoon!
ja sehän on remontoituki! saas nähdä millaseks ovat sen laittaneet..
onko jollakulla tietoo mitä siinä rempas on tehty??

--
don't go halfway - go all the way

Zyklonius

Posts: 1,629

#19 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Ainiin! Tosiaan, sehän rempattiin joku aika sitten, ja itse kävin siellä viimeksi huhtikuussa.

Ilmeisesti jotain äänentoistoja muuttelivat ainakin. En sitten tiedä pistivätkö timpurit pohjarakennelmaa uusiksi. Kyselenpä asianlaitaa paikassa lähiaikoina vierailleilta kavereiltani.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#20 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Senssin nettisivuilla ( http://www.senssi.net ) ei ainakaan sanottu mitään sen informatiivisempaa remontin tuomista muutoksista. Mutta jos siellä on tilaa 600 hengelle ja kuvan perusteella palautui mieleeni taasen se fakta, että tanssilattialla on ainakin aikoinaan ollut kylliksi tilaa, niin ei ole mitään hätää.*iloinen* Hyvät bileet tulee.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.