Club Traffic 23.1.2004 @ Tampere

31 posts, 2 pages, 2,577 views

wabos

Posts: 63

#1 • • wabos
hmm... ketäs kaikkia tänne on tänään menossa? itse ajattelin parin kaverin kanssa lähteä katsastamaan mikä on mäiske... *iloinen* *jiihaa*

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Zyklonius

Posts: 1,629

#2 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

wabos:
hmm... ketäs kaikkia tänne on tänään menossa? itse ajattelin parin kaverin kanssa lähteä katsastamaan mikä on mäiske... *iloinen* *jiihaa*



Onhan meitä jokunen yksikkö porukassamme saapumassa paikalle. Saa nähdä miten Emma taipuu tuollaiseen käyttöön, trafiikissa kun en ole vielä tätä ennen kerennyt käymään.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

wabos

Posts: 63

#3 • • wabos
niinpä.. enpä ole itsekkään aiemmin tuolla käynyt.. siis traficissa enkä emmassa :D noh.. mutta kaikkea pitää kokeilla... toivottavasti mäiske ainakin olisi hyvä :)

onko toi muutes missäpäin sit suunnilleen? ku tullaan helsingistä motaria pitkin sinnepäin.. eikö toi oo vissiin aika lailla keskustassa?? ainakin osoitteesta päätellen? :D

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Zyklonius

Posts: 1,629

#4 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Emmassa olen ns. normi-iltana käynyt muutamaan otteeseen. Halpaa etanolia, jos ei muuta. On siellä ihan tanssilattiakin, joka toivon mukaan tulee täyttymään illalla.

Juu, tuo on ihan keskustassa, kun tulette hämeenkatua (=pääkatua) pitkin sieltä rautatieaseman suunnalta, niin siinä hämeenkadun suoran päässä se on, vähän matkaa Sokoksesta eteenpäin ja vastapäätä katua, osoitteessa hämeenkatu 26. Siinä kulman takana pääkirjastolla pitäisi ainakin olla parkkipaikkoja jos autosi haluat hylätä.

Jeps. Nähdään paikan päällä. *hymy*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

wabos

Posts: 63

#5 • • wabos
niin... saas nähdä kuin kauheasti se hälytin siinä sitten pärisee :D mutta paikalle ollaan tulossa 3ihmisen voimin.. :D että siellä sitten katsellaan...

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Zyklonius

Posts: 1,629

#6 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Huhhuh! Melkoista mättöä ja tolkun kadottamista!

Olin ensikertalaisena totaalisen ällikällä lyötynä jotta Treellakin on tuon verran porukkaa pelikunnossa. Eihän tässä tarvitse millekään Helsingeille häpeillä. *hahjust*

Vincent kyllä veti maton alta, aivan totaalisesti. Harvoin tulee noin pidäkkeettömästi ja tyhmännäköisesti danssahdeltua. Ilahduttava virne päällä kelpaa soitella levyjä. Sangen joviaali hemmo tuo VV, hymyssä suin (nooh, almost...) vaikka sakki kaatuu laitteiden päälle. *hih*

Mutta hoo, miksi jää helmikuulta Traffic väliin? Ei kai nyt yhdet Liquidit saa moista aikaan?

Ja Dragonissa jatketaan siitä mihin tänään jäätiin. *pahis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

geeni

Posts: 97

#7 • • geeni
Hianoo oli ja setit iski suoraan aivoon :)

--
..endorfin.euphoria..

wabos

Posts: 63

#8 • • wabos
juu hauskaa oli ja setti oli ainakin mun mieleen.. vaikka aika rankkaa olikin... :D ja hyvää settiä tuli oikeestaan koko illan ajan... vaikka normaalisti aavistuksen leudompaa ehkä kuuntelen, niin se ei tahtia haitannut :) porukkaakin oli aika hyvin sitten eksyny paikalle... :D

mutta kyllä tonne vois uudestaankin tulla jossain vaiheessa :)

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Timce

Posts: 5,381

#9 • • Timce
Kävin hyvin nopeasti kääntymässä (5min.) ja lähdin halvan/ilmaisen viinan perään. Harmi sinänsä...Dilemma olis kiinnostanut.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Zyklonius

Posts: 1,629

#10 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Timce:
Kävin hyvin nopeasti kääntymässä (5min.) ja lähdin halvan/ilmaisen viinan perään. Harmi sinänsä...Dilemma olis kiinnostanut.



Kerettiläinen! Vade retro! *pahis*

Tosiaan, ilmainen viina on kyllä aikasta kova houkutin. Toisaalta olisi kandennut jäädäkin. Dilemma veti hyvin, mutta IMO Vincent räjäytti potin omalla setillään. Oikein miellyttävä kokemus, kerrassaan.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#11 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

wabos:
juu hauskaa oli ja setti oli ainakin mun mieleen.. vaikka aika rankkaa olikin... :D ja hyvää settiä tuli oikeestaan koko illan ajan... vaikka normaalisti aavistuksen leudompaa ehkä kuuntelen, niin se ei tahtia haitannut :) porukkaakin oli aika hyvin sitten eksyny paikalle... :D

mutta kyllä tonne vois uudestaankin tulla jossain vaiheessa :)



Olin itse tosiaan aikasta yllättynyt tuosta väenpaljoudesta. Tosin taisi sielläkin taas olla kaikenmaailman turisteja ja asiaan vihkiytymättömiä ihmisiä, mitä perjantaisin saattaa olla liikkeellä.

Prkl, pitäisivät nyt ensi kuussa myös Trafficit. Tosin onhan meillä Dragon ja Liquidit. Ei kelpaa valittaa. *hih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

anri

Posts: 890

#12 • • anri team parempi pitäjä
jeejee joojoo ja kivaahan oli taas*pahis*
trafficeissa olen ollu joka kerta ja aina vaan porukka tuntuu sinne varmasti suuntaavan!
(joka kerta on ollu hyvin jengii)
On aikasta loistava osanotto treellä! Ei voi ku kehasta et kyllä me täälä osataan bileet pitää, porukkaa tanssimassa non-stop*jiihaa* huh huh. hauska ilta!

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#13 • • Cata Guest

Zyklonius:
Olin itse tosiaan aikasta yllättynyt tuosta väenpaljoudesta. Tosin taisi sielläkin taas olla kaikenmaailman turisteja ja asiaan vihkiytymättömiä ihmisiä, mitä perjantaisin saattaa olla liikkeellä.



Niin kutsutut turistit (vaikka vihaan koko ilmaisua, mieluummin vaikka asiaan vähemmän paneutuneet) ovat ihan piristävä lisä.. eilen minua oikein vihille pyyteli yksi poikamies ja samaan hengen vetoon haukkui konemusiikin lyttyyn.. *iihhih* Jäi vähän hymyilyttämään. *hymy*

Loppua kohti (IMO) musiikki selkeesti parani. Lopuksi tulikin varsin energistä piripolkkaa *pahis*

”Valovastaavan” voisi ampua. Eikös valojen tarkoitus ole luoda tunnelmaa eikä aiheuttaa ihmisille sokeutumista tai päänsärkyä? Suoraan silmiin suunnatut valot olisi vielä jotenkuten voinut sietää, ellei stropo olisi dj:n pöydän edestä lyönyt suoraan tanssivien silmille.

Ihan jees fiilis jäi illasta, vaikka päänsärky meinasi ajaa tämän tyttösen ajoissa kotiin.
Zyklonius

Posts: 1,629

#14 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Cata:

Niin kutsutut turistit (vaikka vihaan koko ilmaisua, mieluummin vaikka asiaan vähemmän paneutuneet) ovat ihan piristävä lisä.. eilen minua oikein vihille pyyteli yksi poikamies ja samaan hengen vetoon haukkui konemusiikin lyttyyn.. *iihhih* Jäi vähän hymyilyttämään. *hymy*

Loppua kohti (IMO) musiikki selkeesti parani. Lopuksi tulikin varsin energistä piripolkkaa *pahis*

”Valovastaavan” voisi ampua. Eikös valojen tarkoitus ole luoda tunnelmaa eikä aiheuttaa ihmisille sokeutumista tai päänsärkyä? Suoraan silmiin suunnatut valot olisi vielä jotenkuten voinut sietää, ellei stropo olisi dj:n pöydän edestä lyönyt suoraan tanssivien silmille.

Ihan jees fiilis jäi illasta, vaikka päänsärky meinasi ajaa tämän tyttösen ajoissa kotiin.



Ovathan ne hauskoja ne turismot, viiksekkäitä miehiä flanelliasuissaan on aina ilo katsoa, varsinkin jos ne pistävät polkaksi. Ja tottakai niillekin pitää tilaa olla, muuten vajotaan synkkään elitismiin ja parokialismiin, mikä ei minusta sovi tuollaiseen iloluontoiseen tanssahteluun ja juhlintaan sitten laisinkaan. Ja jostain sen on aina lähdettävä sen ihastuksen ja paneutumisen siihen musiikkiin ja koko skeneen. Ei kukaan ole mikään polkkapeto syntyessään.

Juu, loppuvaiheilla alkoi jo tekemään tiukkaa riittävän hengitystoiminnan takaamiseksi. Oli kyllä sen verran orgastista pauketta, että pakko oli vääntää ns. urakalla. *jiihaa*

Näytitkin paikoin aika kärsivältä niiden valojen suhteen. Ei kai mitään sen pahempaa hedaria tullut? Taisit saadakin lääkettä tuohon särkyyn, éllen väärin muista?

Tosiaan, ne valot. Allekirjoittanut oli sen verran fiksulla fiiliksellä, että tottakai siihen strobojen eteen oli ängettävä ruhonsa. Nautinnollistahan se välke on, mutta siinä vaiheessa kun alkoi tulemaan sellaista yhtä tanakkaa valkoisen valon hyökyaaltoa, niin alkoi tasapaino- ja muutkin aistit katoamaan. Toisaalta ihan kivan lightgasm-efektin sain, mutta sitten taasen välillä tuntui että alkaa oikeasti näkö katoamaan. Mahtoi pupillit huutaa hoosianna. *hih*

Uujeah, sain Backstreetistä 25 eurolla Criminal Damagen nauhahousut. Dragonissa pääsee sitten sisäänajamaan nekin.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Avatar
#15 • • scott Guest
Jeps, hyvät bileet kerrassaan. Dilemma kyl soitteli hyvin, aika mimmi =)

Mun mielet tää Light Master kyllä osas hommansa aivan täysin. Se mesta oli
niin pieni et niitä valoja on vaikea suunnata niin ettei ne osu ketään simmuun..
Toivottavasti samanlaista \”polkka\” meininkiä on vielä tulossa.. Kiitos jasselle ja
mattille bileistä!

Ilmotan tänne sit kun oon laittanut Traffic-kuvat sivuilleni.
anri

Posts: 890

#16 • • anri team parempi pitäjä

Timce:
Kävin hyvin nopeasti kääntymässä (5min.) ja lähdin halvan/ilmaisen viinan perään. Harmi sinänsä...Dilemma olis kiinnostanut.



Jäit kyllä paljosta kivasta paitsi!!
Dilemma oli mulle ainaki tosi positiivinen ylläri!
ei mulla ollu mitään ennakko käsitystä siitä
ja huh,huh, tykkäsin naisen setistä kyllä joo-o!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

ja hei emmassa oli halpaa juomaa*possu*
2 e tuoppi olutta tai siiderii

--
don't go halfway - go all the way

Rels

Posts: 796

#17 • • Rels setämies
*sydän* miss dilemma *sydän*

*joo*

saavuin paikalle juuri silloin kun dilemma asteli lavalle, tykkäsin kyllä, musiikista ja neidistä! *vink*

Loppuillasta ei enää minua näkynyt tanssilattialla.

*jiihaa*

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Zyklonius

Posts: 1,629

#18 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

scott:
Jeps, hyvät bileet kerrassaan. Dilemma kyl soitteli hyvin, aika mimmi =)

Mun mielet tää Light Master kyllä osas hommansa aivan täysin. Se mesta oli
niin pieni et niitä valoja on vaikea suunnata niin ettei ne osu ketään simmuun..
Toivottavasti samanlaista ”polkka” meininkiä on vielä tulossa.. Kiitos jasselle ja
mattille bileistä!

Ilmotan tänne sit kun oon laittanut Traffic-kuvat sivuilleni.



Totta, paikan pienuus vaan lisäsi valojen intensiteettiä, sekä hyvässä että myös pahassa (epileptikkoja käy sääli...). Ja sellainen hetkellinen sokaistuminen on kivan tuntuista, vai mitä?

Eiköhän tuolla Dragonissa tule pantua jalakka enemmänkin kuin koreasti.

Samalla kun pistät ne kuvat sivuillesi, niin teetäpä myös ne polkka-paidat ja rahtaa tuleviin bileisiin mukaan. Luulisi että Dragoissa saisi kaupaksi. Ainakin allekirjoittanut olsii enemmän kuin iloisena moisesta pukineesta.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

hipsu

Posts: 24

#19 • • hipsu team parempi pitäjä
Todella hauskaa oli, täytyy myöntää.. musiikki parani loppua myöten, ja kun se sitten oli ohi, ei olisi halunnut lähteä kotiin. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan...

Tamperelaiset osaavat kyllä pitää hauskaa, se on todettu jo moneen kertaan!

Ei muuta ku seuraavia pippaloita odottelemaan!

--
stir it up`

anri

Posts: 890

#20 • • anri team parempi pitäjä

hipsu:
Todella hauskaa oli, täytyy myöntää.. musiikki parani loppua myöten, ja kun se sitten oli ohi, ei olisi halunnut lähteä kotiin. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan...

Tamperelaiset osaavat kyllä pitää hauskaa, se on todettu jo moneen kertaan!

Ei muuta ku seuraavia pippaloita odottelemaan!



juuri näin siskokulta,
juuri näin!

--
don't go halfway - go all the way