31 posts, 2 pages, 2,652 views
wabos:
hmm... ketäs kaikkia tänne on tänään menossa? itse ajattelin parin kaverin kanssa lähteä katsastamaan mikä on mäiske...
Timce:
Kävin hyvin nopeasti kääntymässä (5min.) ja lähdin halvan/ilmaisen viinan perään. Harmi sinänsä...Dilemma olis kiinnostanut.
wabos:
juu hauskaa oli ja setti oli ainakin mun mieleen.. vaikka aika rankkaa olikin... :D ja hyvää settiä tuli oikeestaan koko illan ajan... vaikka normaalisti aavistuksen leudompaa ehkä kuuntelen, niin se ei tahtia haitannut :) porukkaakin oli aika hyvin sitten eksyny paikalle... :D
mutta kyllä tonne vois uudestaankin tulla jossain vaiheessa :)
Zyklonius:
Olin itse tosiaan aikasta yllättynyt tuosta väenpaljoudesta. Tosin taisi sielläkin taas olla kaikenmaailman turisteja ja asiaan vihkiytymättömiä ihmisiä, mitä perjantaisin saattaa olla liikkeellä.
Cata:
Niin kutsutut turistit (vaikka vihaan koko ilmaisua, mieluummin vaikka asiaan vähemmän paneutuneet) ovat ihan piristävä lisä.. eilen minua oikein vihille pyyteli yksi poikamies ja samaan hengen vetoon haukkui konemusiikin lyttyyn.. *iihhih* Jäi vähän hymyilyttämään.
Loppua kohti (IMO) musiikki selkeesti parani. Lopuksi tulikin varsin energistä piripolkkaa
Valovastaavan voisi ampua. Eikös valojen tarkoitus ole luoda tunnelmaa eikä aiheuttaa ihmisille sokeutumista tai päänsärkyä? Suoraan silmiin suunnatut valot olisi vielä jotenkuten voinut sietää, ellei stropo olisi dj:n pöydän edestä lyönyt suoraan tanssivien silmille.
Ihan jees fiilis jäi illasta, vaikka päänsärky meinasi ajaa tämän tyttösen ajoissa kotiin.
Timce:
Kävin hyvin nopeasti kääntymässä (5min.) ja lähdin halvan/ilmaisen viinan perään. Harmi sinänsä...Dilemma olis kiinnostanut.
scott:
Jeps, hyvät bileet kerrassaan. Dilemma kyl soitteli hyvin, aika mimmi =)
Mun mielet tää Light Master kyllä osas hommansa aivan täysin. Se mesta oli
niin pieni et niitä valoja on vaikea suunnata niin ettei ne osu ketään simmuun..
Toivottavasti samanlaista polkka meininkiä on vielä tulossa.. Kiitos jasselle ja
mattille bileistä!
Ilmotan tänne sit kun oon laittanut Traffic-kuvat sivuilleni.
hipsu:
Todella hauskaa oli, täytyy myöntää.. musiikki parani loppua myöten, ja kun se sitten oli ohi, ei olisi halunnut lähteä kotiin. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan...
Tamperelaiset osaavat kyllä pitää hauskaa, se on todettu jo moneen kertaan!
Ei muuta ku seuraavia pippaloita odottelemaan!