266 posts, 14 pages, 112,618 views
Ja ihminen on todellakin pelkkä orgaaninen robotti joka kehittyi liikaa ja rupesi miettimään että hänellä on sielu. Ihminen on kasa lihaa jota ohjaa neuroverkko tietokone, kun kuolee niin kuolee. Aivotoiminta loppuu mielen toiminta loppuu, piste! On turha enää uskoa taivaisiin ja jumaliin jotka kehitettiin pitämää ihmistä herran pelosssa ja nuhteessa. Ihmisen elämän tarkoitus on välittää geenistöään eteenpäin jälkeläisiinsä ja kehittyä lajina. Laajentaa alueettaan ja lukumääräänsä.[/i]
Tämän elämän jälkeen tulee elämä jossa kaikki on paremmin, sen takia itse sinne lähden omankädenkautta 6 vuoden sisällä. Mä en tänne jää, tää on paska paikka, missä pelkästään kilpaillaan kaikesta.
nii, sitä mäki vähän täs kelailin... täytyy varmaa kokeilla. Se on vaikeempaa mitä luulis... onneks kaveri näytti 1.5kk sitten esimerkkiä, ja onnistu siinä. Noh teen sitä ennen kaiken mitä olen aina halunnut kokeilla ja siinäkin menee jonki aikaa...Morpheus:Tämän elämän jälkeen tulee elämä jossa kaikki on paremmin, sen takia itse sinne lähden omankädenkautta 6 vuoden sisällä. Mä en tänne jää, tää on paska paikka, missä pelkästään kilpaillaan kaikesta.
entäs jos tää onkin vasta lämmittelykierros sitä seuraava elämän himmeetä survival of the fittest -kisaa varten?
ja siellä itket taas lähteväs oman käden kautta kun on niin perseestä ja niiin nihkeää.
miks jaksaisit hei ees kitua täällä sitä kuuttavuotta? siitä vaan junan alle heti huomenna ;)
Ihmisessä on jokin selittämätön osa sillä muuten ny´kyinen teknologia olisi jo rakentanut ihmisrobotin....
Siis en nyt ole varma ymmärrettiinkö mut oikein, siis me olemme jo sellainen robotti
Ja ne deja vúut, ne on aivojen lipsahdus kanssa. Todistus arvo pyöreä nolla. Löytyy psykologian kirjoista selitys. Myönnän että itsellekin on sattunut tusi rajuja deja vúita mutta niille on ollut selitys. Ja se on aivojen välittäjäaineiden ja sähkötoiminna lisä sotkeminen.
tämä ei sulje luojaa pois. Valitettavasti, valitettavasti. Mutta todella se tekee hänestä todella passiivisen. Tulee vaan mieleen että miksi se chillaa jos se on elossa, ekaksi luo jotain monimutkaista ja sit rupee koisaan...
KAIKKI ei voi olla paskaa...
Tuskin kuolema on ratkaisu.Mielestäni ihmiset jotka tekee itsemurhaa on pelkureita jotka luulevat että niin pääsee eroon kaikesta..
mutta mistä sen tosiaan tietää että ei seuraavassa elämässä,tai minne sit ikinä pääseekään on pahempia ongelmia?Mistä tietää että siellä on varmasti kaikki paremmin?
Ihmisellä on X mahdollisuutta tehä mitä ikinä haluu maailmassa ja KAIKKI ei voi olla paskaa...
miks valittaa kun voi tehdä vaikka mitä?
Se mikä tekee itsemurhasta tuomittavan on sen äärimmäinen itsekkyys.
Joten miettikää ihmiset ennenkuin teette mitään tyhmää!
imho on tilanteita joissa itsekkyys on täysin sallittavaa ja tämä on yksi niistä.