"DJ Neon - What Is Techno"; onko olemassa?

22 posts, 2 pages, 7,776 views

Avatar
#1 • • tuntematon Guest
Sain kaverilta eilen noin 70 min pitkän Neonin mixin. Ainoa ongelma on vaan se, ettei levyssä ollut mitään nimeä. Kuitenkin levyn alussa ja lopussa miesääni sanoo, "What is techno", ja siitä ajattelin että voisko se olla tän kyseisen levyn nimi...*täh*

PS.

Jos kyseinen levy on olemassa, niin voisko joku olla kiltti ja pistää biisilistan tänne?

Kiitoksia paljon niille kaikille jotka lukee tän *hymy*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Levy on DJ Neon - In hardtrance I trust ja biisi jolla se alkaa on Cocooman virtual experience.
Avatar
#3 • • Mika Guest
Loistavaa! Nyt siis ainakin levyn nimi selvis. Kuitenkin jos joku pystyis vielä kertomaan loputkin biisit, ni meikäläinen olis ihan kolmannessa taivaassa...*plur*
Avatar
#4 • • Mika Guest
Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta... *täh*
Avatar
#5 • • greenie Guest
Mika:

Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta... *täh*



En tiedä, että onko JussiS varma, mutta Neonilla on ainakin pari Mix-CD:tä, jotka ovat nimeltään aika samankaltaiset. Vanhempi on nimeltään "In Hardtrance I Trust", joka alkaa juuri tuolla JussiS:n mainitsemalla biisillä. Uudempi on taas "In Hardtrance/-tech I Trust", joka alkaa taas saksankielisillä vokaaleilla.

Valitettavasti en osaa nimetä biisejä sen paremmin kuin sinäkään. Kuten Andy (Warhol) sanoi, "Älä katso maalausten nimiä. Katso maalauksia." :)

Joulunodottelua.

P.S. Voit pistää Neonille postia www.fi-rave.comista löytyy osoite. Vastaus voi kestää tosin niin pitkään, että on helpompi käväistä Everissä tms. ja kysyä suoraan häneltä :)
Illustrator

Posts: 3,171

#6 • • Illustrator
Mika:

Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta... *täh*

Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#7 • • Jussi Soro choon!
Plug:

Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.



Oon mä kyllä varma että, toi "What is techno" on "In hardtrance I trust", ja sit se joka alkaa saksankielisellä puheella on "In hardtech/hardtrance I trust"

Mites muuten voi olla mahdollista ettei näitä tiedä, ei kai vaan oo kopiotu levyt *iloinen*
Avatar
#8 • • Griotte Guest
Näin on. Se joka alkaa sillä saksankielisellä introlla ja jonka jälkeen tulee Gary D:n Die herdplatte 2000 on In hardtrance-tech I trust. *joo*
Illustrator

Posts: 3,171

#9 • • Illustrator
Kai se on uskottava..Mutta helkkarin hyviä kiekkoja molemmat!*joo*
display23

Posts: 3,069

#10 • • display23
Olisko kenelläkään in näiden levyjen biisilistoja?
tekee meinaa aika gutaa saada se*plur*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!
Ei noitten jälkeen oo tullu, mut välissä tuli proteus vs. neon -kiekko.
Avatar
#13 • • Mika Guest
Löysin netistä muutama päivä sitten tollasen:

1. cocooma - virtual experience
2. sequel bass - 3rd chapter
3. cocooma - ?
4. cocooma - the yellow base
5. hitch hiker & dumont - new dimension of sound
6. encore - encore
7.
8.
9.
10.
11.
12. dj tibby - energy (gary d & dj high-ko remix)

Täydennöksiä kaivataan... *hymy*

Niille, jotka kyselivät levyni alkuperää; niin kyllä vain, kaverinikin levy on kopio...*vink*
Susu

Posts: 1,077

#15 • • Susu The Nasu
PoisoN:

Menee nyt vähän off topiciks mut tietääkö kukaan onko Neonilta tullut mitään uutta noiden kahden mixin jälkeen?



Niin ja mitä Neonin kans juttelin nii uusiakaan ei o kuulemma tulossa pikapuoliin... Herra ei halua tehdä bilejutuista liian kaupallisia!*plur*
Huippuhyvät levyt on kyllä!

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#16 • • Mika Guest
Eli tässä juuri päivitetty biisilista...

1. cocooma - virtual experience
2. sequel bass - 3rd chapter
3. cocooma - rage
4. cocooma - the yellow base
5. hitch hiker & dumont - a new dimension of sound
6. encore - encore
7.
8.
9.
10.
11.
12. dj tibby - energy (gary d & dj high-ko remix)
trance(f)

Posts: 976

#18 • • trance(f) metsäkeiju
Plug:

Mika:Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta... *täh* Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.



mäkin omistan molemmat neonin cd:t ja se mikä alkaa saksan kielisel höpötyksel ON NIMENOMAAN IN HARDTECH-/TRANCE I TRUST JA VANHEMPI MIKÄ ALKAA "WHAT IS TECHNO" ON NIMELTÄNSÄ IN HARDTRANCE I TRUST!!!!*nauru**nauru**ökkö**sydän**sydän**heiii*
Avatar
#20 • • tuntematon Guest
niin sillä saksalaisella paukkeella kun ei tarkoitettu puhetta*dissaa*

saksalainen pauke kun viitta musiikkiin eli hardtransea joka(pahasti eroaa esim uk-hardtransesta juuri tietyllä teknomaisuudellaan ja hapottelulla) on joko saksanmaalta tai saanut vaikutteita sieltä yleensä vallitsevasta tyylistä.
saksa mätössä kun on ne perus soundit ja reverbi bassot ja melodiakuviot ja samatlaitteet.

esimerkkejä voi hakea esim gary d, kaylab, russenmafia, c4, the frak yms...


että silleen.... sori*uuh*