PS.
Jos kyseinen levy on olemassa, niin voisko joku olla kiltti ja pistää biisilistan tänne?
Kiitoksia paljon niille kaikille jotka lukee tän
22 posts, 2 pages, 7,828 views
Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta...
Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta...
Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.
Menee nyt vähän off topiciks mut tietääkö kukaan onko Neonilta tullut mitään uutta noiden kahden mixin jälkeen?
Mika:Ootko JussiS aivan varma tosta levyn nimestä? Satuin äsken nimittäin lueskelemaan tota "paras mixtape"-aihetta ja siellä väitettiin, että "In Hardtrance I Trust" alussa olis jotain saksalaista puhetta... Oon samaa mieltä. Omistan kummatki Neonin kiekot ja toinen niistä, eli tietääkseni In Hardtrance I Trust on se mikä alkaa saksalaisella höpötyksellä. Toinen levy mikä alkaa sanoin " What is Techno" on toistaseks säilyny nimettömänä mun levyarkistoissa.