"Löydöt" krapula-aamuna

302 posts, 16 pages, 134,047 views

Metsäpiru

Posts: 418

#41 • • Metsäpiru metsäpiruilee
kröh, ei saa kysyä, mutta krapula-aamuna itseltäni olen löytänyt mm. pinkit pupukorvat, punaisen lipun jalkapallokentältä, E-Typen levyn (!!!?), viinipullonavaajan jne.
Andy

Posts: 1,019

#42 • • Andy
asun vantaalla..menin stadiin..heräsin siuntiossa :j ..ai ai ai...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Stresspill

Posts: 220

#43 • • Stresspill rendermonkeywrench
- Oikean käden peukalo käärittynä älyttömään veriseen tuppoon. Taskussa kuitti ambulanssista ja antibioottikuuri. Sekava muistikuva valkoisesta huoneesta ja ”lause ei tämä taida puudutusaineita tarvita”. Peukku oli lyhentyny vaan 5mm

- Verisiä jalanjälkiä omasta kämpästä kaverin kämppään kolme kerrosta ylemmäs. Lopulta selvisi että naapurissa oli hajonnut kaljapullo lattialle.

- Pää ajeltuna kaljuksi, poliisit oven takana. Onneks bileet oli ehtiny just loppua. Tukka on löytyny vessan lattialta jo pariin kertaan. prksles...

- Lähes parimetrinen metallinen maalaussabluuna jossa nuoli ja teksti 120V.

- Liikennemerkkejä

- Täysi puollo Jack Daniels Red Labelia

- Ihmeellisiä kännisiä heppuja, jotka on jääneet vähintään pariksi päivää ja on ryypiskelty aina lisää.

Tuossa oli nyt ekaksi mieleen tulleet..

--
Aeria Gloris

Elmiira

Posts: 1,446

#44 • • Elmiira
Hajonnut sohva, kaatunut ja katkennut isohko kukka, tuhkaa ja multaa ympäri kämppää, ylioppilas lakki nurkassa ja kaikkein parasta... vuokranantaja ovella :( Ja sit vielä tuli uudet vuokralaiset asuntoo kattoo... Yritä siinä nyt sitten näyttää edes vähän fiksulta ylioppilaalta karmeessa krapulassa, yöpuvussa, eiliset meikit naamassa ja tukka takussa...*ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mary GoLightly

Posts: 18

#45 • • Mary GoLightly Rusetti-Marsu

Jna:
No ei siis löytynyt aamulla, vaan ennen nukkumaan menoa. Päässäni oli drinkin hopeinen härpätin koriste, jonka ystäväni oli sinne laittanut. (En tosin muista pyysinkö itse laittamaan vai laittoiko ilman lupaani.) *iloinen**täh*





Tunnustan olevani syypää kyseiseen sattumukseen. Itse olen krapula aamuna useammankin kerran löytänyt kyseisen naisen vierestäni sammuneena*possu*
Jna

Posts: 613

#46 • • Jna

Mary GoLightly:

Tunnustan olevani syypää kyseiseen sattumukseen. Itse olen krapula aamuna useammankin kerran löytänyt kyseisen naisen vierestäni sammuneena*possu*



Joo mut siis myönnä että sä oikeesti tykkäsit siitä ku aloin unissani hieroo sun reittä.. *blush**iihhih*
Avatar
#47 • • pipa Guest
mä olen kyllä löytänyt millon mitäkin.. mm->
-itseni aamulla hautausmaalta*igor* (tästä kyllä jo vuosia aikaa)
-100e rahaa taskusta (jotka ei kyllä tod. ollut mun)*ding*
-luuhun asti olevan haavan kädestä*blush**nyyh**lohduttel*

ja kaikkee vastaavaa... *iihhih*

[muokattu 20.1.2004 01:13]
domi

Posts: 7,069

#48 • • domi Työn sankari.
Liikennemerkkejä, Citymarketin ”plussa”, ”neste ja ”citymarket”-lippuja, nainen (useampikin yksilö), kännyköitä, tupakkaa, rahaa, viinaa.....eli noita yleisimpiä *blush*
Avatar
#49 • • Enkeli Guest

mikkihiiri:
Tuntematon mies(!) mun sängystä ja mun vierestä.

Oli muuten elämäni pahin morkkis sinä aamuna...



Apuu...joo kyl tollasesta iskee morkkis *taputapu*

[muokattu 20.1.2004 08:32]
itis

Posts: 2,518

#50 • • itis Morning Star
Kolmipäiväisten bileiden jäljiltä löytyi eräästä asunnostani seuraava härdelli:

Hammastahnatuubin ja mätitahnatuubin paikkaa oli vaihdettu (huomasin hampaita pestessä)
Kattotuulettimeen oli stereopiuhalla hirtetty vinhasti pyörivä leluapina.
Kuivausnarulla oli Banaaninkuoret kuivumassa.
Patterin välissä tuoksuivat sinne lämpenemään tungetut raa-at perunat.
Jokaisen seinällä olleen kasvokuvan nenään oli ilmaantunut purkasta tehty possunnenä.
Kämppikseni koiralle oli juotettu kaljaa ja sen (...tätä mä en sit tehny ite... varmasti.) jalat ei toiminut oikeaan suunta. Etu- ja takajalat meni erisuuntaan. Kaljan tunnistimme sen hengityksen hajusta.
Lievän siivoamisen jälkeen huomasimme että jääkaapissa oli paljon tyhjiä mehu- ja jugurttipurkkeja sen näköisinä kuin ne olisivat täynnä.
Perusteellisen siivoamisen jälkeen parven patjan alta löytyi 8(!) käytettyä ja tuoretta kortsua ja kaksi tyhjää kossupulloa...

Olihan bileet ja muistikuvat oli myös hieman rakeisia *jiihaa*

Edit> Mun mielestä toi on jonkun hyvän huumorintajun tulos. En nyt jaksa kaikkia vähemmän hyvällä huumorilla tapahtuneita listata. Tää jäi hyvällä mieleen ja mätitahna nauratti pitkään.

[muokattu 20.1.2004 09:33]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kilobitti

Posts: 2,419

#51 • • kilobitti 1-2-3 techno
Tätä threadia lukiessa mulle tuli mieleen, että oonkohan mä ikinä ryypännyt kunnolla*igor*

Njoo, mut eräs tuttu piti 16v:nä kotibileet, seuraavana aamuna kaikki äidin alusvaatteet oli levitetty puihin roikkumaan kodin ja kylän välille, pakastearkku oli kaadettu ja osa heitelty kattoon, pikkusiskon marsu oli heittänyt veivinsä tehosekoittimessa ja pihalla olleet olivat polttaneet puutarhahuonekalut lämpimpiksi.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

marre

Posts: 105

#52 • • marre pieni punapää
hmm.. ehkä oudoin kaikista IKINÄ on, kun työpaikan pikkujoulujen jälkeisenä aamuna löysin sukkahousuistani (sisäpuolelta *ding*) havuneulasia.*blush*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

innae

Posts: 1,377

#53 • • innae PaskaJätkä

Stresspill:
- Täysi puollo Jack Daniels Red Labelia




Vähän offtopic, mut tarkoitatko Johny Walkerin Red Labelia vai?

--
PaskaJätkä

Iro

Posts: 103

#54 • • Iro
laatta juttuja : siskon ja sen poikakaverin sohva,peitto,matto laatas + omat kuteet..ah ihana herätä krapulas pesee omii sotkui.., astuin omaan laattaan himas ja sen jälkee muussattuihin sipseihin *justjoo*, omast vessast löyty ykät.no joo..sit uuten vuoten heräsin siskon poikafrendin broiding vierest (joskin muistan suunnilleen yön *blush*), joku..todennäköisesti minä..penkonut repun kaikki kamat kadoksis, tyhjä leijona pullo taskussa (?!), reikiä housuissa (känissä kaatunu ?), kaverin sytkäri taskussa.. *iihhih*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Rocka

Posts: 150

#55 • • Rocka
taskuntäydellinen olut-pullon ja muiden pullon korkkeja,

rakennustyömaalta lippulankaa (tiiättekste, sitä, mittä on heijastimet)

lattialta rikkinäinen lasikaapin ovi (kuulemma ite olin siä potkinu)

ja sitte ihan vakio: kotiavain joka ei käykkään omaan oveen: ”hitto, mä oon ottanu mutsin varston avaimen mukaan”

puhelin, jossa on kaikille soitettuja puheluita, eikä puolistakaan muista mitään.
hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain

Rocka:
puhelin, jossa on kaikille soitettuja puheluita, eikä puolistakaan muista mitään.



Joo toi on kyllä tosi paha, varsinkin jos numerot sattuu oleen exien tai muiden minkä kanssa on ollut säätöä *nauru*

--
pikku-*possu*

DarkLabel

Posts: 14

#57 • • DarkLabel
*eiei* Aivan rauhallista mökkiviikonloppua oltiin viettämässä, ei mitään ”epätavallista”.
Mitä nyt 15 litraa boolia, 8 litraa viinaa, 6 koria kaljaa, 4 litraa viiniä ja 90 litraa jäitä... ihan normaali paketti 10 hengelle.

Löysin seitsemän mustelmaa eri puolelta omaa ruumista ja kaverilta pari lisää. Löytyi myös useita halkoja pitkin pihaa. Yhdellä kaverilla oli viiltelyjälkiä käsivarressa. Ja toisella oli polvi aika tohjona, kun se ei sitten kahteen kuukauteen kävellyt ihan kunnolla. Oli kuulemma pidetty vähän treenejä, kun kaikki harrasti jotain tappelua.

Eräs kaveri heräsi aamulla ja järkyttyi yön aikana läpimäriksi kastuneista alushousuistaan, ja ihmetteli kun farkut oli kuitenkin täysin kuivat. Se sai sitten kuulla, että sitä vaan käytiin uittamassa kuusi kertaa järvessä yön aikana, eikä se ollu kussu housuunsa.

Epämääräisiä krapulan kourissa olevia juoppoja löytyi pitkin pihaa, pensaasta, pihamökin alta, ulkohuusista (mahtoi olla kivaa), ja veneestä. Yksi sisällä olleista oli löytänyt itselleen ämpärin, johon laatata, mutta oli ilmeisesti päättänyt, että laattaa on mukavempi käyttää tyynynä. Ämpäri oli täysin puhdas.

Kortsuja ei löytynyt...olis ollu kyllä parempi löytää, kun ne jäljet oli sen näköiset. Ja pitikö niiden perkele tehdä se saunassakin. Se haju leijui siellä viikon. Ja mä en ollu edes kutsunut yhtään muijaa sinne...niitä oli sitten illan aikana kuitenkin käymässä yhteensä neljätoista...on se mökkeily vaan kivaa.

Yksi kavereista heräsi pahemmassa krapulassa kuin toiset. Sillä oli filmi katkennut ennen aikojaan ja oltiin sitten rankaisuksi ajeltu siltä munakarvat keritsimillä ja täytetty kalsarit jäillä ja hiekalla ja sieraimet partavaahdolla. Ja en nyt ala kertomaan mitä ne tytöt teki sillä dildolla. Mistähän hitosta sekin oli sinne tullut.

Pari litraa boolia jäi, muutama bisse ja yks tötsä viiniä...ilmeisesti oli maistunut muillekin. Aivan uskomatonta, ei ollut ”juuri mitään” hajonnut.

Lähtiessä mökkinaapuri tuli huutamaan: ”Ei olla kahteen yöhön nukuttu yhtään, kun teillä pidetään niin saatanallisia menoja. Naapurit oli kolmen kilometrin päästä tulleet katsomaan mitä siellä mekastetaan, mutta ei siellä kukaan kuunnellu. En nyt tee mitään poliisijuttua asiasta, mutta älä jumalauta tule enää tänne pitämään kekkereitäs...” pälä pälä.
Eli ei mitään ihmeellistä sinäkään viikonloppuna.

[muokattu 22.1.2004 13:29]

--
\"soittakaa se vitun paranoid\"

Stresspill

Posts: 220

#58 • • Stresspill rendermonkeywrench

innae:
Vähän offtopic, mut tarkoitatko Johny Walkerin Red Labelia vai?



Kappas, meni sedät sekaisn..
Noh eipä ole mikään ihme, kun muistelee tapahtumaketjua tarkemmin *känni*

--
Aeria Gloris

T-rex

Posts: 262

#59 • • T-rex ku(i)va tomaatti

DarkLabel:
*eiei* Aivan rauhallista mökkiviikonloppua oltiin viettämässä, ei mitään ”epätavallista”.
Mitä nyt 15 litraa boolia, 8 litraa viinaa, 6 koria kaljaa, 4 litraa viiniä ja 90 litraa jäitä... ihan normaali paketti 10 hengelle....



*nauraa* ilmeisesti oli hauskaa *nauraa edelleen* *aplodit* *aplodit* *aplodit*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#60 • • kelasin Guest

Fyraett:
hyvä idis *aplodit* mut onnistun aina sottaa ihan kunnol mun vaatteet,esim.viimeks french dogist pursu mausteet ulos ja ne valu hihaa,housuille ja takin päälle nii ei se ruokaläppä välttämättä auttais ,paitsi takin etuosa tottakai pysyis putsina *hih*



tai sit pukeudut jätesäkkiin, ennenku meet krillille *vink*