302 posts, 16 pages, 155,899 views
Jna:
No ei siis löytynyt aamulla, vaan ennen nukkumaan menoa. Päässäni oli drinkin hopeinen härpätin koriste, jonka ystäväni oli sinne laittanut. (En tosin muista pyysinkö itse laittamaan vai laittoiko ilman lupaani.)

mikkihiiri:
Tuntematon mies(!) mun sängystä ja mun vierestä.
Oli muuten elämäni pahin morkkis sinä aamuna...

, omast vessast löyty ykät.no joo..sit uuten vuoten heräsin siskon poikafrendin broiding vierest (joskin muistan suunnilleen yön
), joku..todennäköisesti minä..penkonut repun kaikki kamat kadoksis, tyhjä leijona pullo taskussa (?!), reikiä housuissa (känissä kaatunu ?), kaverin sytkäri taskussa.. *iihhih*
Rocka:
puhelin, jossa on kaikille soitettuja puheluita, eikä puolistakaan muista mitään.
Aivan rauhallista mökkiviikonloppua oltiin viettämässä, ei mitään epätavallista.innae:
Vähän offtopic, mut tarkoitatko Johny Walkerin Red Labelia vai?
DarkLabel:
Aivan rauhallista mökkiviikonloppua oltiin viettämässä, ei mitään epätavallista.
Mitä nyt 15 litraa boolia, 8 litraa viinaa, 6 koria kaljaa, 4 litraa viiniä ja 90 litraa jäitä... ihan normaali paketti 10 hengelle....
Fyraett:
hyvä idismut onnistun aina sottaa ihan kunnol mun vaatteet,esim.viimeks french dogist pursu mausteet ulos ja ne valu hihaa,housuille ja takin päälle nii ei se ruokaläppä välttämättä auttais ,paitsi takin etuosa tottakai pysyis putsina